Hogy ne unatkozzak a falnak rúgtam a labdát. A szomszédban gyönyörű rózsák voltak amit Irma néni rendben is tartott.
Hosszú ideje már játszok amikor véletlenül a labda a rózsák közé pattan. Körbe néztem s gyorsan bele gázoltam a virágok közé. Épp hajoltam volna mikor látom hogy jön ki Irma néni a konyhából:
-Te meg mit csinálsz? Látszik még táncoltatták meg a fakanlat rajtad! - kiabált
-De én csak...
-Ne feleselj azonnal gyere a konyhában! -már fogta is meg a karomat és vitt is be.
-Állj a sarokban! Ki ne gyere míg nem szolok!
Szótlanul beálltam már egy kicsit szortyogtam is. Hallom nagy csörömpölés, de nem mertem hátranézni.
Kis idő múlva odahív magához. Ott ült az asztal mellet a széken, az asztalon egy fakanál és egy jó kórra vesző várta hogy használják.
-Nézd tudom nálatok nem megszokott a fenekelés de itt ezért büntetést érdemelsz és ez nem fog kimerülni a sarokba állással. Szeretném ha tudnád, hogy nem azért kapod mert én élvezem hanem amit teszel annak súlya van és meg kell tapasztalni.
Ezzel megfogta a bal csuklómat és ráhúzta az egész testemet a lábára:
-Kérem a kezeidet!
Hátranyújtottam, ő megfogta a két csuklómat és a hátam közepére nyomta. Fogta a fakanalat és még egyszer végigsimította a két félgömbön. Majd rácsapott a jobb oldalára, majd bal és ismét jobb. Olyan 25 után:
-Állj fel, húzd le a gatyát és a vesd le a pólódat. Majd feküdj vissza.
Én felálltam le toltam a kék tréningnadrágomat meg a ki bújtam fehér pólómból. Megigazítottam a kis fehér-kék csíkos bugyimat és visszafeküdtem az előbbi testhelyzetben. Könnyes volt a szemem de nem nagyon érdekelte.
Meglepetésemre a lábamhoz nyúlt és felhatotta előbb a bal majd a jobb lábamat le róla a zoknit majd egy tucatot kiosztott mindkét lábfejemre.
Miután visszatért a rózsaszín seggemre elkezdte kettes sorozatokban erősíteni mindkét félgömb tónusát. 25 csapás és néhány sírás után.
-Na már csak a vesző maradt hátra. Állj fel hajolj rá az asztalra.
Megettem. Éreztem a kezét a bugyi gumijánál majd lerántotta egészen bokámig. Így már látszott a két vörös kör a seggem két oldalán.
-A szabályok: hangosan számolsz minden elrontott számolás után újra kezdjük. Nem nyúlsz hatra, nem táncolsz ide oda mert újra kezdjük! Érteted?
-Igen.
A csíkozást a seggem tetejénél kezdte majd szép fokozatosan haladt lefelé míg el nem ért a legfájóbb részhez. Alig 12 csapás után befejezte.
-Felöltözhetsz, remélem megérte.