Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elmélkedések

A lélekvándorlásról gondolkodtam. Hiszek benne, vagy egészen pontosan, szeretném hinni, hogy lelkünk, halálunk után tovább él egy másik testben, de butaság. Lelkünk, mi, magunk vagyunk. A legnagyobb tünemény megismerni azt, de nem lehet. Mi formáljuk, illetve formálódik az magától, de mi töltjük meg emlékekkel, fájdalommal, örömmel, véleménnyel, érzésekkel. Ha testünk kimúltával, lelkünk, vagyis önmagunk, jellemünk, lényege, központja, átröppenne, egy testbe, akkor újra ott lennénk a rendszerben, ez olyan mintha a folyamat ismételné önmagát, az emberek pedig ugyanazok lennének más bőrbe bújtatva, és anélkül, hogy tudnák, ezelőtt már léteztek, de akkor meg mi értelme.
Vagy a lelkek olyan hatalmas teremtmények hogy teljes kiforrásukhoz, kialakulásukhoz, több testre van szükség? És persze több időre, mert a test megfárad, és végleg kimerül, viszont a lelkek olyan önálló talán halhatatlan lények, akik örökké "élnek", mindig egy testben megférkőzve? De hogyan döntik el hogy kibe költöznek bele? Érdekes.

Rájöttem az emlékek rosszak. Nincs kivétel, mindegyik. Kár hogy ekkora hatalmat kaptak életünkben, hogy nélkülük, jóformán nem lenne értelme az életünknek.
A rossz magától értetődően azért, mert ha eszünkbe jutnak, rossz érzés fog el minket. A képek belevésődtek a tudatunkba, és ezeket az emlékeket megelevenedve éljük át újra és újra. A szép emlékek viszont talán még kegyetlenebbek, mert ha eszünkbe jutnak a jó érzés mellett, a hiány szorongatja lelkünket. Tudni hogy elmúlt, nincs már, s de jó lenne, ha volna, ha még egyszer átélhetnénk. Persze nem mehetsz vissza és habzsolhatod be őket újra, hiszen utad előre néz, s ezt tudod is, de nehéz.
Hasonló történetek
4018
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4067
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Nálam bôven elfért az elmélkedés, még, ha gyerekcipôben is jár. Szerintem jó :)

Szivacs ·
Ja, elfelejtettem köszönni. Szia Csilla :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: