Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem a múltben a jelenben és a jövőben: 2. rész: Bejelentés eg

Másnap anya keltet fel, és leült az ágyam mellé:
- Szia kicsim, hogy telt az éjszakád? Láttam, telihold volt, tudtál aludni? - kérdezte aggódva azon, hogy aludtam eleget.
- Neked is jó reggelt, Anya, nem volt gond az alvással - mormogtam holt álmosan, mint egy zombi kimentem a fürdőszobába. Amint belenéztem a tükörbe, majdnem sokkot kaptam. Két hatalmas karikát leltem a szemeim alatt. Na jó, mondtam magamba. Felöltöztem, és leültem reggelizni. Megreggeliztem, és anya már a fürdőszoba felé mutatott.
- Oh! Persze fogatmosás - és már cammogtam a fürdőszoba felé.Utána már nyílt a zár, és belépett egy vörös hajú, idősebb nő, a nagymamám, aki mindig nagy tisztelettel néztem rá.
- Sziasztok gyertek, készen vagyok, veszlek titeket mindenfelé.
Én, mint egy automata gép felpattantam a puha fotelból, megfogtam a táskámat, és indultam lefelé a lépcsőn a garázsba. Beültem a kocsiba, de meglepődésemre most anya is beült velem, és mentünk a suli felé...
A sulilba anya is velem jött, csak ő valahogy a tanári felé vette az irányt. Bementem az osztályba, egy hangos határozott "Jó reggeltel" köszöntem mindenkinek, majd padom felé irányultam. A csajok, mint egy csorda úgy rohamoztak meg, de mindegyik csak nézett rám érdekesen, majd Fanni vette a bátorságot, nagyot nyelt, majd megszólalt:
- Szia Kriszti, hallottuk a hírt, hogy mi történt, csak szeretnénk együtt érezni veled.
- Jaj csak ez van, semmi gond csajok, csak rosszul esett! – mondtam, és nagy kő esett le a szívemről, azt hittem, hogy baj van, és én kis aggódós rendesen aggódtam.
Becsöngettek, mindenki némán vigyázba állva. Elkezdődött az óra.
Óra után anya benézett a terembe és kihívott magához:
- Szia kicsim, beszéltem igazgatóval, tudod, hogy miről. Most megyek dolgozni, szia! - adott egy puszit az arcomra, és ment sietve a munkába. Ezután minden hét így telt, hosszan, unalmasan, és meglepően furcsán...
Hasonló történetek
3928
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3889
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Wera ·
UFF!!! Kriszti, te így írsz? jujj. lehet hogy nem is ismerlek... a köv. történetbe tegyél bele engem is, én is karikás szemeket kérek!!! :P poén a történeted. azért nem annyira katasztrófa, mint a kedves kommentáros gemingirl leírta. de tény, hogy van mit javítani rajta.. már ne vedd zokon. (az enyém se sokkal jobb: A múltban élek c. történetem)

Staceee ·
Kedve olvasok!
Ha nem tetszik , nem kell elovasni.
Matilda ·
Kedves Staceee!

Azt hiszem most ment el az anyáskodó énem pihenni...

Elhiszem hogy rossz neked és a kritika sem kellemes elsőre, de azért ezt a reakciót nem érdemeltük. Nem fogok többet javítani az írásaidhoz, mert nem értékeled, így jártam...

Stella, tied a pálya...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: