Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

El nem dalolt

Kicsit összébb húzom magamon a köpönyegem. A hideg szél ellen a ropogó tábortűz nem sok meleget ád, a lélek hidegségét pedig nem tudja feloldani.
Tudom, hogy üldöznek és én is a máglyára jutok, ha utolérnek.
Valamit viszont meg kell tennem előtte mindenképp.
A távolból vad csaholást hord felém a szél, messze járnak még, egy fertályóra pihenő még kijár nekem, mielőtt tovább indulok.
A fenyves fái égnek meredő jégcsapokként vesznek körül, nem olyan rossz rejtekhely ez,
a kis falu talán fél napi járásra lehet.
Megropogtatom átfagyott csontjaimat és felkelek, a nadrágomra tapadt tűleveleket lesöpröm,
a tűz utolsót lobban és füstölögve kialszik. Mint a remény, oly sok emberben kik képtelenek a sorssal dacolni.
Utam tovább visz a kis falu felé, a napfelkelte talán már ott köszönt.
Fásultan lépkedek előre, tudom milyen válasz vár ott, hogyne tudnám.
Telnek a percek, egyik a másik után, az erdő kihaltnak tűnik, a madárcsicsergés már messzire költözött. A csendet csak lépteim zaja töri meg és a talpam alatt roppanó faágak.
Célom már nincs messze, megszilárdítom lelkemet és letörlöm utolsó könnycseppem az arcomról.
Még a nap első sugarai előtt elérem Ponterwyd-et. Üldözőim már nagyon közel járnak, nincs sok időm. A falu főterére már futva érkezem, ott áll az egyetlen fogadó, ajtaja nyitva hát berontok.
Rose háttal áll nekem és egy asztalt törölget épp. Kedélyesen megfordul, majd mikor észrevesz megdermed. Szemei nem változtak semmit, ugyanaz az élénkség csillog belőlük mint régen, a szarkalábakat szándékosan nem veszem észre. Odaborulok lábai elé, az épület előtti téren már nagy a ricsaj, üvöltözés vegyül kutyaugatással.
Megragadom kezét és homlokomnak szorítom, Óh az érzés, mintha visszarepülnék az időben és lelkem húrjai megpendülnek.
Felnézek rá, tekintete elhomályosult. Szívem hevesen ver, mint talán még soha.
- Rose, kérlek. - Csak ennyit tudok kinyögni magamból. Minden most dől el. Talán van remény.
- Minden rendben drágám? - Hallatszik, oda nézek és egy megtermett pocakos férfit látok a lépcsőnek támaszkodni. Mindent értek már, Rose elfordul tőlem, én elengedem kezét.
- Ian el kell menned. - Rebegi válaszát.
Némán felállok és elindulok kifelé, odakint láncinges katonák terelgetik a felvert falu lakóit egy máglya köré és beleordítják a világba, hogy kit keresnek.
Odalépek vezetőjük elé, leoldom hátamról Crwth-em, utoljára hátrafordulok és elkapom Rose tekintetét. Fejét félrekapja, férje ott áll az oldalán. Visszafordulok a katona felé, hát legyen.
- Engem keresnek azt hiszem. - megpengetem hűséges zeneszerszámom és dalolni kezdek:

Edward király, angol király
Léptet fakó lován:
Hadd látom, úgymond, mennyit ér
A velszi tartomány.
Hasonló történetek
3924
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: