Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjjeli sikoly

Elmesélem nektek a történetemet.23 éves vagyok,ez az eset 10 éve történt meg velem.Volt egy legjobb barátnőm,a nevét nem szeretném elmondani.Nevezzük csak Sarah-nak.

Sarah 12 éves volt,én pedig 13.Egy közeli erdőben sétáltunk,és a dumáltunk.Egyszercsak Sarah megmerevedett,és elfehéredett az arca.Megfogtam a kezét,és bár július volt,mégis,mintha halott lett volna,olyan hideg volt.Ijedten kérdeztem,hogy mi lelte,mi van vele.Nem válaszolt,csak megrázta a fejét.Még álltunk ott 1-2 percig,aztán egyszerre csak visszatért belé az élet,és így szólt:Menjünk innen.
Aztán elkezdett húzni,a szőke haja csak úgy lobogott.Bár én voltam az idősebb,mégis mintha a nővérem lett volna,aki meg akarja védeni a húgát.Attól az estétől kezdve,sosem akart az erdőbe menni.
Eltelt egy hónap,mikor Sarah édesanyja ijedten futott át a szomszédból.Az arca fehér volt,a keze remegett.Tudtam,hogy valami nagyon rossz történhetett.
-Sarah eltűnt!-kiáltott rám-Nem veled volt?
Megráztam a fejem.
-Hát akkor?Azt mondta veled van!-rázott meg az anyja.
-Margaret?-kérdezte anyám is-Merre van Sarah?
Ekkor valamilyen okból az erdő jutott eszembe,és az az este,amikor Sarah olyan rémülten állt a fák között.
-Azt hiszem...-kezdtem-..az erdőben van.
-Akkor oda kell mennünk!-kiáltott az anyja.
Elindultunk,és mikor az erdőbe értünk,anyám úgy döntött,mindhárman másfelé megyünk.Elindultam,kezemben egy zseblámpával.
Óriási volt az erdő,majdnem egy órája gyalogolhattam már,amikor hirtelen egy éles sikolyt hallottam.Megfordultam,de semmit nem láttam,csak a fák sötétségét.Lehet,hogy képzelődtem?Nem!Még egy sikoly,de ez mintha közelebb lett volna.Aztán folyamatos lihegést hallottam,és még egy sikolyt.A hátam mögül.Megfordultam,és Sarah állt a fák között.Arca véres volt.Odarohantam hozzá,és ráordítottam:-Sarah!Gyere!
Elindult mögöttem,és amikor már az erdő szélén jártunk,újra halottam a sikolyt,az erdőből.Anyám,és Sarah anyja rohantak a másik irányból.Hát végre,kikerültünk ebből az ördögi erdőből.
Este elmeséltem anyámnak,hogy mi történt Sarahval.Attól az estétől kezdve mikor olyan ilyedten állt,a sikolyokig.Anyám tudta hogy nem hazudok,láttam,hogy az ő szeme is összeszűkült a félelemtől.
Ekkor így szólt-Nem tudom,mit vagy kit hallottál,de mióta visszaértünk az erdőből,Sarah nem beszél.Az orvosok szerint sokkot kapott.

3 nappal később meglátogattam a pszihiátrián Saraht.
Még mindig nem beszélt,de én nem zavartattam magam.Elmondtam,hogy én is hallottam a sikolyokat.Amikor ahoz a részhez értem,hogy anyámnak is elmondtam,a szeme megvillant.Tovább beszéltem,mikor egyszercsak halkan megszólalt:-El fognak értem jönni.
Ennyit mondott.
Attól a naptól kezdve Sarah csak hozzám szólt.Azt mondta,csak én hiszek neki.Azt feleltem,anyám is.
-Az anyád csak az agyával hisz.Te a lelkeddel.
Elmondta,hogy akkor este egy kisfiút látott,aki nézte őt.Én hittem neki.Nem tudom mért,hiszen nem volt ott semmi.Sarah hajlamos volt hazudni,de éreztem hogy most nem ez történt.
Amikor kikerült a kórházból,elmentünk sétálni.Direkt az erdő felé mentünk,reméltem elmondja mi történt vele aznap éjjel,mikor elveszett.
Azt mondta:-Menjünk be az erdőbe
Rábámultam:-Biztos?
-Biztos!-erősködött.
Beljebb mentünk.Egyszercsak Sarah nem volt mellettem.
-Sarah!-ordítottam ilyedten.
Őrülten keresni kezdtem,mígnem egyszercsak egy tisztásra értem.Attól amit ott láttam,az ereimben meghűlt a vér.

Sarah ott feküdt.Még élt,de a szíve gyengén vert.Az arcán horzsolások,a lába furán kiálló szögben.Hirtelen felemelte a fejét.
Éreztem,hogy modana valamit,de nem találja a szavakat.
-Hideg...nagyon hideg...-nyögte.
-Tudom.Mindjárt hívok segítséget-mondtam.
-Ne...menj...Ne hagyj itt!
-Jól van-és megszorítottam a kezét.Csak egy évvel kisseb,mégis milyen törékeny.Mint egy csecsemő.
-Ők voltak.A fiú...meg egy lány...Ők tették.És téged is megtalálnak.Anyádat...őt is.Mindenkin...mindenkin bosszút állnak-mondta,és lehunyta a szemét.
Jeges rémület futott át a testemen.Engem?Dehát ezek kik?És anyám?
-Margaret..!-sikoltott fel aztán,elernyedt a teste,és a szíve leállt.
Meghalt.

Ott ültem,karomban a fehér szoknyás barátnőmmel,és csak zokogtam.Szőke haja a vállamra hullot,és nem mozdult.
Egy éles sikolyt hallottam.Még egyet,de ez közvetlen a hátam mögött.Aztán sötétség.



Most 23 éves vagyok.De nem felejtek.Éjjel hangokat hallok.Anyám Sarah halála után 1 hónappal relytélyek között eltűnt.Nem tudom,él e még,de valószínű,hogy nem.Eljöttek érte.És értem is elfognak.A fiú és a lány.Én nem felejtek.És ők sem.
Hasonló történetek
16295
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
6628
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: