Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyedul a sotetben

Ez a tortenet azert irodot mert szeretnem ha az akikrol szol igy tudjak meg hogy akkor mikor ezek a dologok tortentek mit erzetem...es meg azert is mert nem mernem nekik szemtol szembe..hozza teszem a nevekt elvaltoztatam..



2004 tavasza...

A legjobb baratommal ki mentunk a kozeli mikszath kalman tere mert nekem elmaradt az edzesem....ezt mondta hogy csak kicsit focizunk de azt nem mondta hogy jonnek lanyok is....
De jottek a nevuk Orsi,BArbi es Emese ...
Attol feltem hogy nem fognak kedvelni..de tevedtem jobban kedveltek mint gonfoltam volna annyira kedvetek hogy Orsival elkezdtunk jarni is....de nem ereztem jol magam a kapcsolatban...igy szakitotam vele...de sajnos visza jart kiserteni az almaimban es elkezdet hianyozni a ter es igy kibekultem vele..de ez sem tartot sokaig..igy elfeljtetuk egymast tejes honapig amikor is decenber 22-en kinemtevedtunk a baratommal tomival a tere es nem talaltuk ott oket es ami ilyenkor szokto torteni elkaptak az emlekek es rajtottem hogy hianyzik a regi eletem...de ugy tunt keso mert Orsinak volt baratja....Akkoe ugy voltam vele hogy akkor nincs ertelme elnem de masnap a sors ugy hozzata hogy Orsi pont szakitot az akkori baratjaval de nem jottunk osze rogton mert elobb letesztet...de a vegen sikerult a lehetetlen...es megint eggyut voltunk, de nem csak mi hanem az akkoi legjobb baratom is Mario is Orsi legjobb baratnojevel...Szilvivel...( akkor meg nem hittem volna hogy ez a lany lesz avegzetem..)
Boldogok voltunk volt valantinapi ajandekozas is meg minden de egy nap Szilvi nem jott le a tere es Mario nagyon megijedt es en nem birtam nezni szegenyt ezert felhivtam reka mobljat asziem ki lesz kapcsolva de nem volt es felvette...az anya aki nem volt velem valami kedves,,igazsag szerint leghordot minden stricenek...meg miegymas,,,
Hat mit nem mondjak Mario nem nyugodot meg a beszelgetesem utan ezert eldontotuk hogy felmegyunk Szilvi hazukba jol be voltunk szarava mert elotte mielot elindultunk Orsi es baratai elmondtak nekuk hogy Szilvi nevelo apja nagyon sujoj drogos...
Szoval nagy batran elindultunk de erre szoktak mondani hogy tobbb volt a batorsag a hangunkban mint a szivunkben..
es visza fordultunk..rongynak erztuk magunkat ezert ugy dontotunk hogy kitalaunk egy szamunkra elonyosebb tortenetet...azt mondtuk hogy Szilvi nevelo apja megvert minket es hogy most hivjunk a "gengszter" baratainkat....nem gondoltunk bele hogy mi lehet ennek a vege....de akkor ez nem is erdkelt minket igazi kiss hosnek tartotak minket a lanyok....de masnap tudtuk meg hogy ki ette meg amit foztunk...ugyan is az tortent hogy Szilvi egyik jo baratnoje felhivata Szilvit hogy jol vannak e a "gengszter" tamadas utan rossz otlet volt Szilvi anya felkapta a vizet es atment Orsiekhoz hogy megbeszeljek ezt hogy hogy van ez a lanyik gengszterekkel jarnak....de Mario neve nem hangzot fel csak az ennyem..igy a lanyok anya csak engem utalt..masnap jo par vaskos levelt kaptunk a lanyoktol...amiben leirtak hogy mennyire undorito volt amit teutunk....masnap...


Foly...kovetkezik D.R.R
Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: