Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szőke nő története

Egy szerdai napon amikor a másnapos szőke nő felkelt kiment a fürdő szobába. Mikor belépett a helységbe meglátott egy férfit a wc-n ülve. A férfi aki a wc-n ült szőke hajjal és nagy keretes szemüveggel rendelkezett olvasott egy playboy újságot. Mivel csak egy mosdó volt a lakásban és már annyira kellet hánynia ráhányt az ismeretlenre. A férfi egyből elkezdett fújolni és úgy ahogy volt felállt a wc-ről a gatyát a térdénél hagyva kisétált a konyhába konyharuháért. A nő mit sem törődve sétált utána reggelit készíteni magának. Belenézett a naptárjába és meglátta , hogy nőgyógyászhoz kell mennie. Visszasétált a szobájába , hogy felvegyen valamit ami neki tetszik. Ez a szett egy világosbarna szőrös mellény , rózsaszín cicanadrág , fehér hosszú ujjú póló és felvett egy ugyan olyan színű térd csizmát amilyen a mellényen volt. A férfival mit sem törődve elment otthonról és bezárta az ajtót. Beszállt a garázsban lévő rózsaszín Smart kocsijába és a nőgyógyász felé vette az irányt. Nagy nehezen megtalálta a kocsijának való parkoló helyet és őt perc bénázás után sikerült leparkolnia. Kiszállt a kocsiból és a nőgyógyász felé vette az irányt. Fél óra elteltével megtalálta a bejáratot és besétált. Mivel be volt jelentkezve, ezért csak szólították és már mehetett is be. Ahogy belépett az ajtón egy középkorú fehér köpenyes nő várta. A szőke nő megkérdezte az asszisztenstől , hogy hol van a doktor úr. Az asszisztens elmesélte a nőnek , hogy a doktor úr felhívta telefonon , hogy egy szőke nőnél éjszakázott és reggel a nő lehányta majd bezárt.- Mivel a szőke nő az egész éjszakai bulizásról nem tudott semmi csak annyit mondott majd visszajövök később. Azzal kiment az ajtón. Ahogy kiért az épületből keresni kezdte az autóját de sehol sem találta. Órák hosszat járkált a környéken de sehol sem találta rózsaszín pici csillogó kocsiját. Kétségbeesetten kereste a pici rózsaszín cuki telefonját de ne találta sehol. Egy arra járó tízen éves fiú telefonját aki csak úgy adta neki oda ha lefekszik vele. A nő megígérte hogy lefekszik vele ezért a fiú odaadta a telefonját a szőkeségnek. De mivel nem tudta a rendőrség telefonszámát ezért megkérte a fiút , hogy írja be neki. A fiú tárcsázott majd átadta a szőkének a telefont. Egy férfi szólat meg a telefonba aki azt mondta : Kérem mondja el mi történt. - A nő így szólt : Eltűnt a kocsim ahogy a múlt héten a kis kutyám. - a rendőr : Kérem mondja el a kocsi rendszámát és a kicsi teljes leírását. - Erre a nő dadogott valamit és azt válaszolta hogy : Asszem ... a rendszámát nem tudom s a kocsim rózsaszín pici csajos kocsika. - A rendőr már sejtette hogy nehéz eset lesz ez és így elkérte a szőke nő telefonszámát. A szőkeség erre kiverte a balhét és csak annyit mondott a telefonba hogy kerítse elő a kocsiját majd földhöz vágta a fiú telefonját. A fiú csak vállat vont mert hát úgyis régi szar telefonja volt és ránézett a szőkére és így szólt : Mehetünk szépségem már vár az ágy! Mosolyogta a fiú. Majd kézen fogta a nőt és elvezette a lakásába. A szülei nem voltak otthon így hosszúra fogták a dolgot. Pár óra múlva ismét az utcán volt. Nagy nehezen hazatalált. Amikor kinyitotta az ajtót a férfi kirohant a nő mellet és szélsebesen leszáguldott a kocsijához amivel elhajtott. A szőke nő csak vállat vont és bement a lakásba. Elkezdte csinálni a vacsorát és közben bekapcsolta a Tv-t. Egy jó film ment és a nő meredten bámulta a zajládát miközben a konyhában főtt az étel. Amikor eszébe jutott hogy a gázon van a vacsorája felpattant és megnézte ám akkor a vezetékes telefonon jött egy hívása hogy a plázában van abból a csizmából amit nagyon szeretne így fogta magát a nő bekapcsolva hagyta a Tv-t és a vacsorát is a tűzön hagyta. Kiszáguldott a lakásból és elindult a pláza felé. Amikor bevásárolt és elindult haza már sötét volt. Ahogy hazaér látja hogy mindenhol tűzoltók és rendőrök. Bemegy a házba és megkérdezi mi folyik itt? Erre a tűzoltó csak annyit mond hogy : Hölgyem már elmondtam önnek hogy ne hagyja égve a gázt amikor elmegy itthonról. Erre a szőke nő azt feleli hogy : Igen persze elnézést. - Azzal bement a házba és bezárta az ajtót. Bement a konyhába és összeütött egy salátát. amit megevett a Tv előtt. egy romantikus filmen elaludt és ott aludt el a Tv előtt egészen reggelig aludt.
Hasonló történetek
4026
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: