Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy rossz emlék

(A történet megtörtént eseményeken alapul)

- Dia, gyere már - kiabált fel a hallból Nelli, Dia új "legjobb" barátnője.
- Egy perc és megyek - válaszolt Dia a lehető leghangosabban. Megigazította még egyszer a haját, s végig nézett magán a nagy fali tükörben. Egy 17 éves érett nő mosolygott vissza rá. Vékony testalkata miatt mindig is a fiúk kedvence volt. Sokszor közeledtek felé, de ezeket az udvarlókat válaszra sem méltatta. Úgy gondolta, hogy mikor el jön a Nagy Ő csak neki adja szerelmét és a testét. Szolid kis koktélruhát viselt, ami csodálatosan emelte ki tökéletes testét.
- Oh, majd elfelejtettem - emlékeztette magát és felkent egy kis szájfényt, amit szinte észre sem lehetett venni. Felkapta a válltáskáját és kinyitotta emeleti szobája ajtaját. Az ajtó előtt anyja, Mariann állt.
- Anya mit keresel itt? - lepődött meg Dia.
- Milyen buli lesz ez? Mindent tudni akarok! - mondta Mariann-
- Fél kilenckor kezdődik, a Petőfi utcai diszkóba megyünk, kb. hajnalig ott leszünk és Nelliékhez megyünk mikor már nem bírjuk tovább és mint ahogyan már tudod ott alszunk. - darálta sietve Dia. Lopva ránézett a fali kakukkos órára, amin már negyed kilenc volt.

- És kik lesznek még veletek?
- Pontosan nem tudom, de korombeli emberek szerintem. - válaszolt ismét. Anyja már nyitotta volna újabb kérdésre a száját de Dia belé fojtotta a szót.
- Anya negyed kilenc van, azt akarod, hogy elkéssünk?! - förmedt rá. Sosem szokott szemtelenkedni, de tudta, hogy anyja csak így engedi el.
- Jó, jó rendben, de tudod mi a szabály: amikor elindultok Nelliékhez megcsörgetsz!
- Igen, tudom, na szia! - köszönt el és már rohant is le Nellihez, aki már az ajtóban toporgott. Nelli ugyanúgy 17 éves csinos lány volt. Szőke hajtincsei ki voltak vasalva, s egy-egy csattal ékesítette még őket. Egy haskidobós toppot és egy alig 20 centis miniszoknyát viselt.
- Na, végre! - könnyebbült meg. Kitárta az ajtót beszálltak a nyitott tetejű Cabrioba és már úton is voltak a buliba. Útközben kaptak egy piros lámpát, amit Nelli ki is használt a sminkje megigazításához.

- Nelli, zöld van! - figyelmeztette Dia a barátnőjét.
- Jól van, na - grimaszolt nevetve a lány. Padlógázt adott és már robogtak sebesen. Dia egyszercsak hangos köhögést hallott az autó elejéből.
- Ez meg mi? - kérdezte, de Nelli már nem hallotta a kérdést mivel, mikor Dia kimondta az utolsó szót beleborult a kocsi az útmenti árokba. Egyikőjüknek sem lett baja.
- Nelli most mi legyen?! - kérdezte kétségbe esve Dia, miközben kimászott a ripityára törött szélvédőjű sportkocsiból.
- Stoppolunk már csak az van hátra...
- Én aztán nem fogok!
- Akkor itt akarsz éjszakázni vagy mi?!
- Ebben igazad van...
- Na leintünk egy autót aztán hazamegyünk.
- Akkor a bulinak...
- Annyi! - kiabálta dühösen Nelli. Kiállt az útszélére kicsit feljebb húzta a szoknyáját és kitartotta a hagyományos "stoppos" mutatásban a kezét. Öt perc sem telt el megállt a lányok előtt egy kamion. A sofőr egy negyven év körüli kopaszodó, kövér, bajszos férfi volt.

- Babám, elviszlek, amerre csak akarsz! - kacsintott a férfi.
- Óh, oké, jöhet a barátnőm is? - mosolygott Nelli.
- Hát, akkor meg kell neki is fizetni a fuvart! - komolyodott meg a kamion sofőr.
- És mégis hogyan? - szólalt meg Dia.
- Egy laza szopással, de ha ügyes vagy nem doblak ki utána, hanem beverem neked hátulról és elviszlek haza! - üzletelt.
- Takarodjon innen, Nelli gyere már! - húzta el a barátnőjét Dia. De Nelli nem mozdult, nem engedte magát elhúzni.
- Na és nekem, szépfiú, mennyi lenne a fuvar? - búgta teljesen kivetkőzve magából a szőke csaj.
- Ami belefér! - sodorgatta a bajszát a férfi.
- Rendben. - szólt Nelli és elindult a nyitott kamion ajtó felé. De Dia útját állta.
- Nelli megőrültél? Ez az ember megerőszakol! - próbálta lebeszélni.
- Nem érdekel! - lökte félre barátnője kinyújtott karját.
- Majd találkozunk, te is fogj egy kocsit! - köszönt el és beszállt a kamionba, ami már robogott is tovább. Dia nem tehetett mást, utánozta barátnőjét és stoppolt tovább. 10 perc telt el, mikor egy ütött-kopott Lada megállt előtte. Lehúzta egy srác az ablakot és kiszólt:
- Elvigyelek?

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4418
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3834
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tatjana ·
17 évesen sportkocsit vezet, beleborulnak az árokba, majd nem hív senkit, és ott hagyja az autót? Nyílván. Max addig valóságos, hogy anyukája épp elengedi bulizni.
Nem pontozok.

DIEGO AIR ·
Jó történet, szerintem kicsit rövid lett. Nem bírom ki a következő rész megjelenéséig... xD Komoly... remélem leszopja a kamionost, vagy a srácot a csaj xD

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: