Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy magányos óra

Egy téli este volt,a szüleim el mentek otthonról,egyedül maradtam,nagyon unatkoztam és egyedül éreztem magam.
Az ex pasim flhivott akivel alig 4-5 napja szakítottunk,mondta hogy hiányzom neki nagyon,és adjak neki még egy esélyt.Hát bele mentem.Ott termett 15 perc mulva,amint kinyitottam az ajtót meg csókolt elkezdett simogatni,én is nagyon szerettem őt és nem tudtam ellenálni,vissza csókoltam.A kezembe atta a rózsát és a bonbon-t amit hozott.A rózsát vizbe raktam a bombont le tettem a konyha pultra,ő a hajam arrébb tűrte és csokolgatta a nyakam,megfordultam és szemben álltunk egymással.
A szemembe nézett és azt mondta:
-Annyira szeretlek,nem veszíthetlek el,kellessz nekem.
-Én is szeretlek,de nem tudom elfelejteni,hogy egy másik lánnyak csókolóztál...
-Kérlek,bocsálts meg
És újra megcsókolt,forró csókjától szinte megremegtem.
A konyha pultra ültetett és a derekamnál fogva magához húzott és a felsőmön ki látszott a mellem és a mellem felsőn keresztül el kezdte csókolgatni,a nyakam csókolgatta majd a kulcscsontom,tudta hogy nagyon tetszik ha a kulcsxsontom csókolgatják.
Nem tudtam,hogy jó-e az amit teszek,hogy újra látni fogom-e egy másik lánnyal csókolózni.A gondolatok robbanás szerüen jöttek létre a fejemben:
Végül is csak egy csók volt.De lehet hogy szereti a lányt,és velem csak le akar feküdni.
Nem tudtam mit tegyek.....
Megfogta a kezem,tudta hogy hol a szobám,be vitt ,le fektetett az ágyra,s majd elkezdett újra csókolni.
Le vette a felsőm,és a nadrágom.
Onnan már biztos út volt a szex-ig,reggel azzal kezdett hogy csodállatos esténk volt,és hogy újra akar velem járni,már 2 éve eggyütt is vagyunk,és örülök hogy engedtem neki 2 éve...
Hasonló történetek
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: