Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy lehetőség adódna...

Már rég vágyom rá. Azóta mióta otthagyott szenvedek. Egyszer lehetett volna esélyem rá, hogy együtt legyek vele, de csak egy határig engedtem. Nem változott azóta semmi. Nekem nagyon hiányzik, és úgy érzem már nem lennék vele újra együtt, vagy mégis. Már nem tudom mit érzek. Teljesen kétségek között élek. Senki mást nem tudok befogadni úgy, mint őt akkor! Ő valahogy, olyan... álom volt. Egy nagyon rövid ideig tartó álom, bár még mindig rá vágyom!
Ha lehetőségem nyílna még egyszer rá, hogy a magamévá tegyem az lenne, a leghihetetlenebb dolog a világon! Megadnék neki mindent, amit iránta érzek azóta, mióta otthagyott.
Igaz nem mernék , csak akkor lépni, ha ő nyitna felém és megmutatná, hogy akar valamit.
...
Elhívna magához és bebizonyítaná, hogy nem aludt ki a láng!
...Legszívesebben ha tehetném, már most leteperném!
Félek, hogy akkor megszeppenne és hagyná az egészet. Így csak lassan közelíteném meg.
Odalépnék elé... lassan megfognám a kezét... és a szemébe néznék... Nem szólnék egyetlen szót sem... felpipiskednék és egy gyengéd, de az érzelemtől lángoló csókot adnék az ajkaira!... (Remélném, hogy visszacsókolna és komolyabban gondolja az egészet.)
Ha ez lenne, ahogy ismerem vad csókolózásba kezdenénk és valahogy nem én irányítanék, hanem ő. Azonban nem engedném teljesen át neki a vezetést, hisz erre vártam már nagyon régóta!
Szép lassan a szobájáig eljutnánk ahol levetném az ágyra és hevesen csókolnám az elején... utána lelassítanék és csókomat befejezve ajkán hagynám ajkam és forró leheletemmel tartóztatnám az érzelmeket. Simogatnám és a csókok minden fedetlen testrészét érintenék. A leggyengédebb módon lehámoznám róla a ruhadarabokat, amíg egy alsógatya nem marad rajta.
( Ekkor remélném, hogy engem se hagyna ruhában és levenné rólam, de ő is gyengéden és átvéve az irányítást!...)
Mikor már én is fedetlen volnék, újra én lennék a vezető. Ismét tovább izgatnám, de csók az ajkain nem csattanna el, sem a nemi szervén. Körbejárnám egész testét, simogatnám és felizgult állapotában ruhán keresztül hirtelen megmarkolnám péniszét, miközben megcsókolnám a legérzelmesebb módon!...
Óvatosan kezelésbe venném a fegyverét és leszedném róla az utolsó darab ruhát.
Végiglehelném a péniszét, de alig érnék hozzá.
( mindeközben figyelném, arcvonásait )
...Lassan bevenném ajkaim közé a nyelvemmel átnyalogatott péniszt. Teljes szeretettel kielégíteném a vágyát! Elvinném a csúcsra, a boldogsághoz!
Remélem élvezné és nem csak neki jutna ki a jóból, hanem én is kapnék! (azt tenne velem amit akarna)
Az izgalmi állapotomat elérve átvéve a vezetést, magam alá irányítanám és ismét felizgatnám, de nem a csúcsig, hisz még csak ekkor jönne a java!
Óvatosan a felizgatott szerszámot behelyezném alám és lassan ráülnék, bízva abba, hogy nem teszek semmi kárt! Gyengéden elkezdenék mozogni rajta és minden kellemes érzést átadnék neki amit csak tudok! Megtennék a célom elérésének érdekében bármit! Elvinném a csúcsok-csúcsára! Csókolgatnám, s közben átadnám magamat a teljes élvezetnek!
Tudnám, hogy akkor együtt és teljesen összeforrva egymásé vagyunk!
Arra próbálnék nem gondolni, mi lesz holnap, hisz akkor csakis az enyém és senki másé! Kihasználnám minden módon és megmutatnám neki, mi az amit eldobott magától...Én... És most érzem azt, hogy mégis lennék vele!
Hasonló történetek
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: