Sokáig magyarázták szülei, hogy nem menjen ki már éjjel az utcákra a lány nem hallgatott rájuk. Igazi bőrkabátos vagány lány volt, aki " nem fél a sötétben", és nem méri fel azt a tényt, hogy mégiscsak egy 60 kg-os lány.
Három utcányira járhatott a háztól, mikor elé ugrott a fiú, és közölte, hogy meg fogja erőszakolni. A kemény csajszi rögtön bevitt egy jobbost, és várta a hatást. Egy 17 éves lány bicepsze arra bizonyult elegendőnek, hogy felbosszantsa a fiút, aki egy lényegesen erősebb ütéssel válaszolt a lány puha pocakjába. A kemény csajszi rögtön védtelen leányként terült el. A fiú leteperte a karjait, és felhúzta a pólót a melléig. A lány puha, fájó hasa, melegen pihegett a holdfényben. Szokatlanul nagy köldök tátongott a közepén. A fiú ujjazni kezdte a gyengébbik nem köldökét, élvezte, ahogy a puha, meleg köldökbe szinte belecuppan az ujja. Nyalni kezdte hosszasan, a lány nem mert sikoltani a torkához szegezett kés miatt. Aztán elővette a szerszámát, és dugni kezdte a nagy női köldököt. A gyenge lány hiába küzdött, esélye se volt. A fiú a köldökébe élvezett, és felvágta a lány puha hasát, kirámolta a beleit. Nem vette észre, hogy a különben szende teniszes lány mögé lopakodott. A borzalomtól felajzott sportoló lány, egyszerűen megfojtotta a gyilkost.
Konklúzió: Az nem kemény, akinek a szája nagy, és aki lány, az nem feltétlen gyenge, mert egyén és nem nemfüggő a testi erő.
Egyszerűen: Ha valami - nevezzük diplomatikusan így - szokatlant választasz témának, akkor igyekezz a hátterét megvilágítani, akkor is ha normális emberekről szól a történet, s akkor is, ha nem...
kicsit követhetetlen volt a vége, de jelen esetben pozitívumként rolóm fel az elkapkodott befejezést mivel nemrégen burkoltam.
Mindenesetre ha ebben a "morbid" témában szeretnél a jövőben tevékenykedni akkor csak mint tanács, javaslom, hogy bővítsd a szókincsedet. De azthiszem a legjobb tanács az hogy a kezdő szárnycsapásaidat, ne ebben műfajban folytasd a krimin belül.