Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kegyetlen este

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Egy kegyetlen este!


 


Sokáig vívódtam rajta leírjam -e a történetem de aztán arra jutottam megosztom veletek.17 éves voltam mikor történt velem a dolog. Ezen a bizonyos délutánon futni indultam mint minden nap, falun laktunk a közeli tisztáson át az erdő felé futottam majd vissza. A falu szélén állt egy idegen autó elfutottam mellette aztán haza! Aznap este a kultúrházban kis disco szerű este volt, oda készültem! Szolid ruhát vettem fel bár soha nem öltöztem kihívóan egy lenge nyári szoknyát ami a térdemig ért és egy blúzt. A koromhoz képest szép nagy mellekkel áldott meg az ég, hosszú fekete hajam volt melyet mindig kiengedve hordtam! Elindultam a kultúr-ház felé ám észre vettem, hogy az autó melyet délután láttam felém közeledik. Mikor mellém ért egy fiatal jóképű pasi ült benne megszólított és azt kérdezte, nem tudom-e hol van itt valami szálláshely, ide jött egy randira de a lány nem jött el és késő van már haza mennie! Persze gyanútlanul elmagyaráztam merre menjen és eközben kérdezősködött, hová megy egy ilyen csinos lány egyedül? Mondtam hogy diszkóba de sietek mer csak 11-ig engedtek el a szüleim, felajánlotta hogy elkísér. Mivel arra tanítottak, hogy idegen autóba nem szabad beszállni, így megbeszéltük, hogy ott találkozunk! Oda érve már várt, megvette a belépőmet és fizette a kólámat is! Táncoltunk majd jött a fél 11, nekem indulni kellet haza! Felajánlotta, hogy elvisz kocsival mire én beleegyeztem, hiszen olyan kedves volt velem!Beültünk az autóba elindultunk de észre vettem, hogy letér az útról egy másik falu felé, én rémülten szóltam rá hogy el fogok késni, mire azt mondta ne aggódjak, semmit nem kések le majd meglátom!Egy kis idő múlva egy ház előtt megállt, majd rám parancsolt, hogy száljak ki! Tiltakoztam de kirántott a kocsiból és szorosan markolta a karom. -Gyere be kiscsillag szépen, ne kelljen erőszakosnak lennem, most olyan gyönyörben lesz részed, hogy soha nem felejted el a ma estét!Tiltakoztam de hiába, betuszkolt az ajtón nagy meglepetésemre egy fiú társaság volt bent a szobában és iszogattak! Zoli belökött majd így szólt: Nézzétek srácok milyen jó kis picsát hoztam nektek!


Nagyon meg voltam ijedve, többen oda léptek és fogdosni kezdtek hiába tiltakoztam, kiabáltam hogy ne, hogy hagyjanak békén. Zoli oda lépett és egy mozdulattal letépte a blúzom majd a szoknyám következett ott álltam isten tudja hány pasas közt egy kis bugyiban melltartóban!Másodpercek alatt lerángatták melltartómat szabaddá téve melleimet majd markolászni kezdték egy magához rántott és bugyim félre rángatásával puncikámba igyekezett bedugni az ujját. Még szűz voltam, nem éreztem még hasonlót sem és nagyon féltem is. Másodperceken belül egy asztalon találtam magam, 4-en lefogtak szétterpesztett lábbal és karokkal tiltakozni próbáltam de hiába! Zoli ekkor oda lépett és faszát a számba tömte majd rám parancsolt, hogy szopjam!-szopjad kurva most meg leszel rendesen baszva, ez kell az ilyen kurváknak! Röhögött közben majd megfulladtam a számban egyre dagadó fasztól! Adjatok neki ne kíméljétek a büdös ribancot! Egy a lábam közzé állt és nagy mozdulattal tövig nyomta faszát a puncikámba, azt hittem szétszakadok és nagyon fájt is!Gyors mozdulatokkal kezdett dugni közben Zoli bele élvezett a számba ki akartam köpni de azt mondta nyeljem le vagy megbánom! Alig nyeltem egyet, a következő fasz már a számban is volt köznem a puncikámba élvezett a pasi, majd jött a következő, nem is tudom hány. Aki belém élvezett jött a számba, hogy szopjam tisztára! Nagyon fájt már a szám és könyörögni kezdtem, hogy hagyjanak békén, ekkor Zoli röhögve közölte velem, hogy ne vicceljek már most jön a java!Lekötöztek az asztalhoz, majd melleimre valami csipesz félét raktak nagyon fájt majd az asztal alatt összekötöttél a csipeszek zsinórját, úgy éreztem leszakadnak a bimbóim amiket már amúgy is szétrágtak! Majd Zoli a lábam közzé lépett és ekkor jött az igazi fájdalom egyetlen mozdulattal fenekembe nyomta elég méretes faszát és örült tempóval döngetni kezdett közben minden lökésnél újabb és újabb rántást éreztem mellbimbóimon! Kiabálni kezdtem, de hamar betömték a számat!Isteni a valaga, gyertek basszátok meg ti is, kell neki, szereti a kurva ha seggbe van baszva!! Igaz te mocskos ribanc kell a fasz a seggedbe? Könyörögj, hogy basszanak seggbe!!-gyerünk, mert megbánod! Könnyek közt kértem, hogy legyenek szívesek megdugni a popsimat, mire rám üvöltött és azt mondta, ismételd te kurva amit mondok!-gyertek basszátok szét a seggem! Könnyek közt ismételtem !- ezaz, látjátok faszt akar a picsájába adjatok neki!!!!!!! Rendesen basszátok meg, nehogy kevés legyen neki!! Hát ők tették is a dolgukat, szájba, punciba és a fenekemben sem kíméltek, volt bennem egyszerre több fasz is! Félájult voltam a fájdalomtól, mikor Zoli ismét megszólalt


-Na te fasszopó ribanc, elég vagy kell még fasz??-szipogva kértem hagyják abba, mert nagyon fáj!-nem értem, kell még fasz te kurva ???-nem, kérlek titeket, hagyjátok abba!-Szóval nem olt elég a kurvának, adjatok még neki nem halljátok!! Sírni kezdtem, Zoli oda lépett, a csipeszeket lerántotta bimbóimról, azok vérezni kezdtek. Elengedték a köteleket is én félájultan feküdtem tovább, egyikük elkapott és a földre rántott majd rám feküdt és ujjra megbaszott! Körém álltak és levizeltek!Majd kaptam egy lenge ruhát, betuszkoltak az autóba és Zoli haza vitt, a kapunknál kilökött és azt mondta ha elmondom valakinek, akkor jön a folytatás!! Szerencsére szüleim aludtak, így nem láttak ilyen állapotban! Aznap ki sem másztam az ágyból fájt mindenem sebesek lettek a melleim és sajgott minden részem fájt a szám és hányingerem volt az undortól!! Pár hét múlva észre vettem, hogy valami nem stimmel nálam, nagyon feszültek a melleim és a havim sem jött meg ahogyan szokott!Mire feleszméltem naiv falusi kiscsajként, hogy felcsinált valaki a sok közül, addigra túl késő volt, már nem lehetett elvetetni a babát! Anyámék előtt titkoltam míg lehetett, aztán mikor egyértelmű lett számukra is akkor azt mondtam a discóban találkoztam valakivel és lefeküdtem vele, de a nevét sem tudom! El kelet költöznöm a faluból, hogy ne szégyenítsem meg a családomat leányanyaként így Pestre kerültem, megszületett a kisfiam! Tündéri kisfiú volt, de undorodtam magamtól és még azt sem tudom ki az apa! Szüzességem elvesztése óta nem engedtem magamhoz férfit! Fiam mikor megkérdezte ki az apja szégyenemben azt mondtam meghalt mikor ő kicsi volt! Egy 20 éves kamasznak mégsem mondhattam el, hogy fogalmam sincs ki csinált fel 17 évesen! Hát ez volt az én estém.


 

Hasonló történetek
3884
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3830
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Andreas69 ·
Elég óvatlan voltál egy vadidegennel szemben, persze ez nem menti fel ezeket a vadállatokat. A másik az, hogy fel kellett volna jelenteni a társaságot, több év börtönt kaptak volna. Sok ilyen esetről beszélnek, ahol a lány nem tesz feljelentést, a szemétládák meg folytatják "szórakozásaikat". Nem tudom, hallgatásoddal még hány más nő sorsát pecsételted meg?
A fogalmazás egyébként összecsapott, a helyesírásoddal is bajok vannak, felkiáltójelet is sok helyen indokolatlanul használsz. Azért még kis jóindulattal nyomtam egy zöldet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: