Sokszor gondoltam hogy írok neked egy levelet… Talán, azért hogy érezzem tettem valamit, hogy a barátságunk ne szűnjön meg, de nem így volt. Nem tudtam, hogyan írjam meg neked, hogy hiányzol, hogy sokat gondolok rád.
Tudod az évek gyorsan teltek és hamar felnőttünk, de én még emlékszem a gyerekkoromra, és rád is. Tudom rég volt, sokan azt mondják, hogy nem is emlékszem rá, de szinte minden egyes találkozásunkat vissza tudom magamban idézni.
Sokat gondolkoztam, mit is írhatnék, eldöntöttem, hogy ha megírom neked most, erre a honlapra, amit nem hiszem, hogy látogatnál, így végre megnyugszom, és nem fogok ezen rágódni.
Sokat gondolkodtam, vajon hogyan alakult az életed? Hallottam rólad ezt-azt, de biztosat sosem tudtam… hiányzol, nem is tudod mennyire…
Azóta hogy nem találkoztunk, úgy érzem, mintha kitéptek volna egy darabot a szívemből. Fáj, és egyedül érzem magam nélküled. Az egyik legjobb barátom voltál, és fáj a tudatlanság, hogy nem tudom, mi van veled, hogy nem tudom, mit csinálsz ebben a pillanatban, hogy nem ismerem a barátaidat, és hogy én, már nem vagyok a barátod.
Ha egyszer találkozunk, nem tudom, mit mondhatnék neked, hogyan köszönnék, hogyan viselkednék. Várom és félek attól, hogy újra lássalak.
Sokat változtunk az évek alatt, felnőttünk és mind a kettőnknek kialakult a saját egyénisége, saját világa, de az én világomon egy rés tátong, amit csak te zárhatsz be, csak Te tudod befoltozni… Félek ez nem fog megtörténni, félek, nem látlak téged újra, félek… és nem tudom mit kéne tennem… hiányzol, szavakkal nem tudom kifejezni mennyire. Néha úgy felhívnálak… a számod megszereztem, de mit mondhatnék neked? Talán már nem is emlékszel rám… félek, letennéd a kagylót, vagy én lennék az, aki megfutamodik, nem tudom…
Hiányzol, nélküled az életem, szinte élettelen… amikor veled álmodom, olyan boldog vagyok, hiszen ott vagy mellettem, mint régi jó barát, aki megért engem, aki meghallgatja bajom, akire mindig… mindig számíthatok… de mikor kinyitom szemem, rá kell jönnöm, hogy ez csak egy álom, és nem valóság. Ó, bárcsak, bárcsak valóság lenne! Bárcsak… bárcsak… bár…
Reménykedem, talán egyszer újra láthatlak, újra találkozhatunk, s örökké barátok maradunk…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-15 00:00:00
|
Történetek
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
artemyss: elolvastam a vereset, nagyon szép!!Hát igen a barátság sosem múlik el...
Katonakoromban ismerkedtem meg egy sráccal. Leszerelés után nem igazán leveleztünk, mégis mikor találkoztunk, alig társalogtunk. Időnként meglátogattam a szüleinél néha ott is aludtam. Aztán messze, sokat tanult, évekig nem láttam. Bíró lett belőle, én melós. Aztán újra összefutottunk, s alig beszéltünk pár szót. Csak ültünk egymás mellett a presszóban, s nézelődve nagyokat hallgattunk. Valamikor szükségem volt a segítségére, segített. Újra elszakadtunk egymástól, nem volt ott az esküvőmön, én se az övén. Mikor találkoztunk, alig beszélgettünk, nagyokat hallgatva éreztük egymás jelenlétét. Meghalt az édesapja, a népes rokonság ellenére az anyukáját én tartottam a másik oldalról, - mert engem akart, - hogy össze ne rogyjon a temetésen. Újra elszakadtunk egymástól, más-más városban éltünk, nem leveleztünk. Új lakást kaptam, eljött segíteni parkettázni. Közben nem igen társalogtunk. Megszületett a kislányom, elhozta az övéi szinte használatlan, kinőtt ruháját. Festeni kellett a lakását, elmentem segíteni. Már egy városban lakunk, mégis kb. fél évente találkozunk, s alig beszélgetünk.
A barátom?
Remélem, igen.