Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy átlagos történet - 1.

A 10. B első órája ma nem úgy kezdődött, mint máskor. A tanárnő sápadtan sétált be a terembe, majd láthatóan remegve odament a tanári asztalhoz, letette a naplót, sóhajtott egyet, majd belekezdett. A 16 éves diákok, akik látták, hogy valami baj van, csöndben ültek a helyükön.
- Gyerekek… - kezdte visszafojtott hangon – Tegnap este meghalt Jónás Péter, évfolyamtársatok.
A levegő megállt a teremben. Mindenki döbbenten hallgatta a tanárnőt.
- Szeretném, ha ezt az órát most nem tartanánk meg, hanem kimennénk a tanári előtt gyújtott gyertyákhoz, és ott emlékeznénk meg róla.
A diákok döbbenetükben azt sem tudták, mit mondjanak, mit tegyenek. Csak sápadtan ültek, néhányan egymásra néztek, de egy szót sem szóltak. Mindenkit sokkhatásként ért a hír az osztályban, mindenkit. Kivéve egy embert.

******

Gergő az iskolába tartott, reggel fél nyolc volt, már csak 10 méterre volt az épület kapuja. A bejáratról már leszedték a fekete zászlót, hisz Gergő évfolyamtársának váratlan halála már egy hete következett be. A diákok viszonylagos jó hangulata is visszatért.
Gergő viszont ideges volt a mai nap, nem tudta miért, már így ébredt. Néha rájött ez a hangulat, nem zavarta különösebben.

Az első óra testnevelés volt, ahol együtt volt az A és a B osztály. Éppen fociztak. Gergő rühellte a futballt, bár valószínű azért, mert ő maga nem tudott játszani. Emellett az A osztály tele volt fociőrült fiúkkal, így ő maga mindig félt attól, hogy lejáratja magát előttük. Amellett, hogy félt ettől, nem igazán érdekelte, hogy megtanuljon focizni, úgyhogy csöndben kullogott a kapu körül, és nem csinált semmit. Leginkább szidta magában a futball világát, hogy minek is kell a futball és miért jó, ha valaki azt játszik; így próbálta magával elhitetni, hogy nem baj az, hogy nem csinál semmit. A gondolatmenetet a Gergő arcába csapódó labda szakította meg.

- Áá…! – nyögött fel félhangosan a fiú, miközben vérvörös arcát fogta – Bassza meg…
- Ú, bocs! – nevetett Gergő osztálytársa, Peti – Véletlen volt, esküszöm.
- Basszus, ez nagyon fájt! – nevetett most már Gergő is, de a játék haladt tovább.
- Hé, Geri, gyere be a kapuba! – szólt neki oda egy másik osztálytársa, Tomi, aki a kapuban állt.
- Jaj, ne már… - kelletlenkedett a fiú, de végül is elfogadta az „ajánlatot” – Csak ne siránkozz, ha bekapunk 8 gólt!
- Jól van, jól van. – sietett előre Tomi a másik kapuhoz támadni.
Pár perc múlva a mezőny Gergő felé közelített, aminek a fiú nem nagyon örült; belegondolt, hogy mi van, ha védenie kell? Nem kellett sokáig ezen elmélkednie, ugyanis a labda már repült is a kapus felé, a kapuba viszont nem ment be. Gergő megfogta, jobban mondva „levette mellel”, ugyanis arról pattant le a golyóbis.
- Aú, már a mellem is fáj! – röhögött hangosan, amin az osztálytársai is nevettek, az A-sok inkább játszottak volna tovább..
- Nem baj, legalább kivédted. – bíztatta Gergőt Peti, majd várt rá, hogy a fiú kiadja a labdát a mezőnynek.
- Na jó, ezt figyeljétek, most megrúgom! – műsorozott Gergő.
- Ajjaj… - jegyezték meg viccesen többen is, majd a kapus elrúgta a labdát, de elég rosszul.
Nem is az irányával volt baj, hanem a céljával: képen találta az egyik évfolyamtárást, Zsoltot. Gergő elhúzta a száját, majd saját bénaságán nevetve felkiáltott:
- Jézusom, bocs! – a két osztály között volt egy aprócska, rejtett rivalizálás, ezért míg a B-sek nevettek a dolgon, addig az A-sok komoran figyeltek.
A játék ment tovább, de amíg a többiek fociztak, addig a „megsértett” fiú nagy hévvel Gergő felé kezdett el sétálni.

Gergő érezte a feszültséget a levegőben, így a mosoly eltűnt az arcáról. A fiú odament, majd megfogta a kapust, és a földre dobta, fejét pedig háromszor beleverte a földbe.
- Kurva anyád! – kiáltott a hangosan a fiú, majd elment a helyszínről.
A meglepett kapus még pár másodpercig a földön feküdt, majd fölnézett a megrúgott Zsoltra. Ahogy távolodott tőle, néha vissza-visszanézett, és támadóan Gergőre meresztette a szemét. Senki sem vette észre a játék hevében az esetet, Gergő is nyomban fölállt, kicsit megrázta a fejét, majd dühösen a fiúra nézett. A reggel óta ránehezedő ideges hangulat eluralkodott a kapuson. Kezei ökölbe szorultak, legszívesebben ott nyomban péppé verte volna Zsoltot, ha tehette volna, de inkább visszafogta magát. Kicsit dekoncentrált lett; a labda a feje mellett csapódott be a kapuba.
- Francba… - jegyezte meg halkan.
Összeszorította fogait, ismét megrázta a fejét, s elszállt a rosszkedv. Egyelőre.
Délután fél háromkor vége lett a tanításnak; Székely Zsolt, 10.A-s tanuló fél órával a kicsöngetés után elhagyta az iskola épületét, és a bokrokkal tarkított úton hazafelé vette az irányt. Megcsörrent a telefonja a jobb oldali nadrágzsebében, amit föl is vett.
- Igen?
- Anya vagyok, csak azt akarom kérdezni, hogy mi legyen ebédre? Túrógombóc jó lesz?
- Nekem jó. – válaszolt unottan.
- Merre vagy? – kérdezte a nő.
- Megyek haza, 20 perc és otthon vagyok.
- Oké, szia!
- Szia. – tette le a telefont a fiú.
Ment volna tovább a busz irányába, de ekkor az egyik bokor mögül kilépett valaki, és tarkón vágta egy nehéz tárggyal a fiút, aki ájultan a földre zuhant. A támadó nem volt más, mint Gergő. Megfogta eszméletlen áldozatát, és a növény mögé húzta.

******

Zsolt a földön ülve, megkötözve, egy falnak támasztva ébredt föl. Hunyorogva körülnézett, a feje iszonyatosan zsongott. Vele szemben Gergő állt, tőle úgy 2 méterre. Karjait a teste mellett tartotta, jobb kezében pedig egy pisztoly volt. Amikor Zsolt ezt észrevette, szíve hevesen kezdett el verni és zilálni kezdett.
- Mit… mit csinálsz? – kérdezte még kicsit szédülten.
- Te mindig is egy rohadt suttyó voltál, Székely Zsolt. Egy undorító féreg, egy tapló, aki állandóan a rohadt nagy focitudásával menőzött a lányoknál. – válaszolt rémisztően nyugodtan Gergő.
- Mi a szarról beszélsz? – kérdezte ijedten.
- Arról, hogy egy szerencsétlen bunkó vagy, és azt hiszed, hogy tiéd a világ, hogy bármit megtehetsz. De tetteidnek vannak következményei.
Zsolt értetlenül a fiú szemébe nézett, de nem látott benne támadó szándékot, inkább szorongást. Gergő izzadt, szemei üvegesek voltak.
- Engedj már el, te barom, ezt nem teheted velem, ezért… ezért lecsuknak, te idióta! – mondta már-már siránkozva a megkötözött fiú.
- Valóban? Akkor miért vagyok most itt?

Zsolt fölvonta szemöldökét. Nem értette az egészet, Gergő mintha célozni akart volna valamire. De nem volt ideje gondolkodásra. A fiú kinyújtott karral felemelte a jobb kezében lévő fegyvert, és egyenesen Zsolt szívére célzott.
- Hé, ne, ne, ne! – Zsolt idegesen és sápadt arccal rángatni kezdte magát, megpróbált kiszabadulni a kötelek fogságából, de nem járt sikerrel.
A faarcú Gergő meghúzta a ravaszt. Négyszer egymás után. Zsolt feje élettelenül lecsuklott. Gergő leengedte a pisztolyt. Az eddigi gépszerű viselkedése egy csapásra elmúlt, mintha visszatért volna belé a lélek. Bal kezével megtörölte izzadt orrát s homlokát, majd gyorsan nadrágja hátuljába csúsztatta a fegyvert, odasietett a holttesthez, majd nyugtalanul próbálta kiszabadítani a kötelek közül.
A fiú jobb nadrágzsebéből elővette mobiltelefonját, majd felhívott valakit, miközben még mindig a kötelekkel bajlódott.
- A rohadt életbe, a rohadt életbe… - ismételgette magában Gergő.
- Halló? – kérdezte valaki a vonal másik végén.
- Gergő vagyok. Segíts!
- Miért, mi van?
Gergő sóhajtott egyet, majd folytatta:
- Megint megtörtént.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3865
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4105
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Nyssa ·
kurva jó! :heart_eyes:

:blush:

Nyssa

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: