Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy átlagos éjszaka

Ez a történet, nagyjából egy átlagos sztori.Legalábbis ami az egyik kedves ismerősöm életét illeti.
Egy szokványos éjszaka volt. Egy éjszaka amit Péter ( nevezzük így) szintén az egyik kedvenc kis kocsmájában töltött. Hajnal 4 körül úgy gondolta, hogy most már ideje lenne talán hazafelé indulni, így magára kapta a kis kockás felöltőjét és elindult az áhított othon felé ami kevesebb mint egy kilométerre leledzet az előbb említett helytől. Azon az estén azonban Péter társaságra is lelt, egy szimpatikus fiatalember személyében. Ennek a fiatalembernek azon az éjszakán tulajdonát képezte egy bicigli és egy kutya, egy gyönyörű szép fajtiszta boxer is. Így indultak el tehát négyesben hazafelé, mivel nem messzire laktak egymástól. Ekkor azonban lassan elhaladt mellettük egy rendőrautó, aminek igen gyanus lett ez a négy fura szerzet. Meg is álltak, és igazoltatni szerették volna őket. Péternél persze nem volt semmilyen irat, mint ahogy az lenni szokott ha az ember bulizni indul, tehát sejteni lehetett, hogy egy kisebb gubanc lesz az egészből. Megmotozták mind a kettőjüket, és Péternél mindössze 75 forintot egy lakáskulcsot és egy doboz gyufát találtak. Ez így rendben is volt, viszont a másik fiatalembert a rendőrség már előzőleg körözte valamiért. Most végre elkapták, fogták is gyorsan bepakolták a rendőtrkocsiba és elszáguldottak vele, még mielőt Péter megynikkanhatott volna. Ekkor döbbent rá arra, hogy ott maradt egy biciglivel aminek nem tudja a nevét, de még rosszabb, hogy ott maradt egy kutya is aminek szintén nem tudja a nevét. Fogta a kutyát és a biciglit, és hazavitte őket. A másik fiatalemberről persze semmit nem tudott, mint ahogy ez kocsmabarátok között lenni szokott, hiszen csak aznap este cimbiztek össze. Hazament és lefeküdt, hátha másnapra megváltoznak a dolgok.Másnap, körülbelül délben kelt fel, és még enyhén másnaposan első pillantása a kanapéra esett, amelyen ott pihent egy gyönyörű boxer.Kirohant az előszobába és megpillantotta a félig-meddig ismeretlen biciglit, és ekkor döbbent rá, hogy nem, nem álmodta, ezek a dolgok tényleg tegnap éjszaka történtek vele. Ekkor felhívta egyik nagyon kedves barátját akivel gondolta, hogy meg kellene vitatni a történteket. Arra azonban nem gondolt, hogy ez a barátja a tegnap éjjelt szintén végig bulizta, és lehet, hogy még nem igazán áll majd a helyzet magaslatán. Péter azon kívül, hogy kutya és bicigli, melyeket 5-ször egymás után elismételt a telefonban mást nem igazán tudott mondani,így Attila ( a barát neve) inkább letette a telefont, és próbálta elrendezni magában az egészet annyival, hogy biztos csak álmodta. Végül is a történet annyival ért véget, hogy Péter nagyon fantáziadúsan a kutya nevet adta a boxernek, akit végül is az az ismeretlen fiatalember akinek a tulajdonát képezte 3 nap után megkereste, és hazavitte. A történet happy end-el végződött és Péter megjegyezte, hogy óvatosan kell bánni az ilyen kocsmacimbikkel, hiszen ki tudja mit mikor és hol sóznak rá teljesen ártatlanul az emberre!
Hasonló történetek
4351
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
2825
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: