Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Délutáni pihenés

Napjainkban járunk, valahol egy kis magyar falucskában. Egy utca sarkán kopott házikó áll: nincs abban semmi ha egy ház kopott, öregember lakja a lényeg hogy szép rend legyen. Az öregember lassan kicsoszog az udvarra, reszkető kezében seprű, még fel kell seperni az udvart, és kész a napi munka.
Fia nincs, a fronton halt hősi halált. Felesége rég meghalt:egyedül éldegél.

Ahogy söpröget, zajt hall a ker felől. Odasétál, és egy tolvajt pillant meg. Kezében balta: a nagy öreg diófát igyekszik kivágni. Az öregember rémülten figyeli: mit is tehetne ellene. Óvatosan visszaoson a házba, nehogy észrevegye a tolvaj kitudja még a végén öreg életére is rátör!
Magárazárja az ajtót, úgy figyel ki az ablakon. A tolvajnak nem megy a munka: izzadva csapkodja a baltával a diófa derekát.
Végre valahára a fa kidől. A rabló elvonszolja a fát a kert végégen lévő teherautóig.

Az öregember mármár fellélegzik hogy elmegy a tolvaj, ám az hirtelen megfordul. Egyenesen a ház felé tart. Az ablakon beles: mi mozdítható lehet egy szegény öregember házában? A balta fokábal betöri az ablakot és bemászik. Csak ekkor veszi észre a félelemtől kővédermedt apót.
- Ki maga, és mi akar a házamban? Jön meg végre az apó hangja.
A betolakodó arcán a meglepetés dühbe csap át.
- Mocskos öregember! Majd megmutátom én hogy kivel szemtelenkedjé`! - Azzal a baltával az öreg felé csap. Az apó rémülten csoszog hátrafelé a szobában. A tolvaj eszeveszett dühvel csapkod. - Jóember! Menjen el békével, viheti a fát is csak ne bántson - könyörög az apó.
- Még pimaszkodsz ís! - üvölti a támadó. Egy hozzád hasonló ne mondja meg nekem hogy micsinájjak!
Az öregember elbotlik, a tolvaj gyilkos dühvel csap le rá.
Reccsenés hallattszik, az öregember szemét vörös köd lepi el. Kétségbeesetten vánszorog a telefon felé, miközben gyilkosa a hátát vagdossa a balta élével.

A szoba padlója nyirkos lesz a vértől, az öreg keserver halálordítása megtölti a kis házat. A tolvaj sietve rohan át a kerten, be a furgonba.
A kert végében egy kidőlt diófa a kis házban pedig egy értelmetlenül meghalt öregember fekszik...
Hasonló történetek
7700
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
5459
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ÉvaLeköp ·
k ö p é s
bogumil ·
Talált, süllyed. ( mármint a köpés célba talált.) :sleeping:

Spicclee ·
Köszönöm az építő jellegű kritikákat. Egybehangzó vélemény alapján eltűnök az oldalról és megyek vissza napiszar.hu ra posztolni- nehéz elismerni de ott jobban megbecsülnek egy írást még ha csapnivaló is :l
stevler ·
Kedves Spicclee!

Senki sem mondta, hogy neked „el kell tűnnöd” a lapról!
Kaptál hideget bőven, ezt belátom, de az alábbi kritikákból tanulva – és még egy kicsit olvasgatva – már rég előrukkolhattál volna egy jobb novellával, mint ez.
Másfelől nem tudom, milyen mércével mérnek az általad említett napiszar nevű oldalon, de ha ott értékelik az ehhez hasonló történeteket, akkor ne habozz megosztani írásaidat az ottani olvasóközönséggel is.

Én azért remélem, hogy itt is olvashatunk még tőled – ennél picivel színvonalasabb írásokat.
szerenella ·
Ne add fel! Remetének csak a saját szemetei tetszenek, nem számít a véleménye.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: