Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cyber robbanás

Aldor egy kereskedő volt a Zetr galaxisból. Volt egy űrhajója, a Trade Star, amivel éppen egy bolygó felé tartott. Eközben Aldor bámulta a messzi csillagokat és azon gondolkozott, hogy tényleg végtelen-e az univerzum. Hogyha bejárhatna minden egyes bolygót, és több ezer más életformával találkozhatna... Vajon milyen fejlettek lehetnek az univerzum többi lényei? - gondolkodott magában Aldor, amikor hirtelen megbillent a hajó. A biztonsági rendszer beindult és csak a feldúlt legénység hangja hallatszott. A kereskedő kapitány elsétált a hídhoz.
- Mi történik itt, tiszt?
- Uram, az űrkalózok megtámadtak.
- Kalózhajó erősségei?
- Fegyverszint 2, páncélszint 4, irányíthatóság 3.
- Rendben. Mivel a fedélzeten nincs harci eszköz, segédhajtóműveket beindítani, motort a maximális szintre, fénysebesség!
- Igenis. - mondta a pilóta, majd meghúzott egy-két kart, és megnyomott egy világító vörös gombot. Érezni lehetett, hogy kicsit felgyorsulnak. A hajó elkezdett remegni, majd egyszer csak megnyúlt és zajtalanul eltűnt.
Pár óra múlva feltűnt a radaron egy tucat fénylő pont. Aldor odasétált és látott a messzi sötétben sok kis pontot. Aztán ahogy közeledtek, egyre tisztábban látszottak. Egy idő után már látták teljesen, de inkább azt kívánták volna, hogy ne lássák. Egy tucat, tüzelésre kész kalózűrhajó lebegett előttük.
- Pilóta! Tudunk fénysebességgel menni?
- Sajnos nem, uram! Még nem töltődött vissza az elhasznált energiamennyiség.
- Ajaj!
A kalózhajók egyszerre tüzeltek. A kereskedőhajó többször is megingott.
- Feladjátok?! - szólt a kommunikátorból a kalózkapitány.
- Soha! - vágta rá Aldor.
- Uram! Megsérült az üzemayagraktár!
- Jaj ne! ... De nem mellette vannak a cybergránátok?!
- Menekülés! - ordította a kapitány. - Mindenki a mentőkabinokba!
A legénység elérte a kabinokat, de a kilővéshez túl késő volt. A lángok elérték a cybergránátokat és berobbantak. Az űrhajó felrobbant és magával vitte a kalózhajókat is.
Hasonló történetek
3267
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
4354
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manó01 ·
Annyira azért nem!!! Próbálkozik, legközelebb jobb lesz!
Ne vedd el a kedvét...:) A story valami olcsó tv-s sci-fi sorozatra emlékeztet...kidolgozhatta volna jobban is,meg nem ártott volna bele valami a saját fejéből,de azért mindent összevetve....jó.:)

dstella ·
:smile: :smile: :smile:

CSAK A PUFFIN AD NEKED ERŐT ÉS MINDENT LEBÍRÓ AKARATOT!!!!!
BANZÁÁÁÁJ

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: