Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csalódásból nagy szerelem!

Az egész azzal kezdődöt, h. összejöttem Istvánnal. Nagyon jól megvoltunk és szerettük egymást. Aztán jött a nyár és mindketten külön táborba mentünk. Ahol én voltam volt egy srác, Bálint, aki nagyon megtetszett nekem. Sokat beszélgettünk, de végül összevesztünk így az egész "kapcsoaltból" nem lett semmi. nem is lehetett volna, mert már csak azzal h. megtetszett olyan büntudatot keltett a szívembe, h. nem bírtam tovább. Én elmondtam Istvánnak, hogy mi történt, de ő nem mondot semmit. Ahol voltam táborba mondték, hogy mással látták, de nevettek és azt hittem viccelnek. Nem vettem komolyan.

Megkezdődött az iskola és még mindig nagyon szerettük egymást. Egy régi barátomat emgtaláltam az interneten és megpróbáltam felvenni vele a kapcsolatot.
Neki nem volt barátnője és ezért bepróbálkozott nálam. Mondtam enki, h. egy komoly 7-8 hónapos kapcsolatom van, de gondoltam csak bókoljon, ha jól esik neki.

Eljött egy keddi nap. Színházba mentem az egyik barátnőmmel. Öszefutottam Gáborral és beszélgettünk. Páolyban ültünk és volt két sazbad helyünk. Meghívtuk őt és az egyik barátját a páholyunkba, hogy kicsit beszélgessünk. Átjöttek. Gábor elkezdte a kezemet cirókázni, majd megfogta azt. Már majdnem vége volt az előadásnak, amikor elkellett menniük. Öszszedték a cuccaikat és mielőtt elmentek volna ő fogta magát és megcsókolt. nem tudtam elképzelni, hogy mért tette, de jól esett. Egész éjszaka nem tudtam aludni. Arra gondoltam, hogy mi lesz, ha István megtudja. Nekem kell elmondanom enki, még mielőtt mástól tudja meg. Így is tettem.

Másnap az iskolában kinszenvedések közepette elmondtam, hogy mi történt. Ő előszörről nem hitte el, hogy én nem akartam, aztán azt mondta kapok még egy esélyt. Boldog voltam, hogy megbocsájtott, de valami azt sugta, hogy ha már ilyenek történnek, akkor már ez a kapcsoalt nem tiszta. Ez már en meleht zökkenő mentes. Egyébként is már elég sokat veszekedtünk.

Másnap elmondtam enki, hogy szerintem ez a kapcsoalt en mfog működni. Eleinte szomorú volt, de másfél óra elteltével már nem is látszott rajta semmi. Gyanús volt nekem, hogy csak így tóúltette magát, hisz nekem még mindig fájt, h. vége. De hát lehet, hogy erős az idegzete és próbálta tűrtőztetni magát.
Összejöttem Gáborral és nem bántam meg.

Nem sokat beszélünk aóta, de nem vagyunk hargba. Úgy váltunk el, hogy megmaradjunk legalább barátoknak. Ma ping-pongunk volt. Ő is jár, de ma nem volt, emrt matekszakkörre ment. Egyik közös barátunkkal voltam és vártuk, hogy játszhassunk. Megláttuk őt, amint egy lánnyal megy matekra. Már mesélt arról a lányról, úgy hivták, h. Edina. A barátom, Máté szemében látam, h. alamit elakar mondani és István szeme is kicsit fura volt, ahogy rám nézett. De hát en mérdekelt. Csak Máté. Nagyon látszott, de nem tudtam mi az.

Hazafele menet Máté elkezdett valamit mondni, hogy ismerem-e azt a lányt. Mondom igen, mert már István mesélt róla. Húzta a száját, majd megkérdeztem tőle, hogy ki az a lány. Azt mondta, hogy az új barátnője, de már régóta találkozgatnak. Töbek közt azóta, mióta veelm együtt van, de eddig azt mondták, csak barátok. De ő is és én is tudtam, hogy ez nem igaz! Végig volt valakije, amig veelm együtt volt és nekem volt bűntudtom! Síni tudtam volna. Sőt! Sírtam is. nagyon fájt. De még szerencse, hogy akkor tudtam meg és en makor, amikor még együtt voltunk. Elolvstam Máté és istván egyik levelezését és ez állt benne:

,,Tegnap oylan jó napom volt és ma is az van, jah és holnap is az lesz. Úgy szeretem Edinát és már milyen régóta együtt vagyunk. Tök jó! Láttad mit rajzolt az emlék könyvembe? Szivecskés macit. Nagyon cuki. Ma láttam Vikinek az új pasiját. Hát en mtoom mit eszik rajta. Elég izé..."
Gondolhatjátok, hogy az is mennyire fájt. Ma találkoztam Gabival és elmondtam neki. Szar volt! De nem érdekelt. Az volt bennem, hogy jól döntettem és h. én boldog vagyok. Ráadásul 3 embert tettem boldoggá.
istvánt, emrt végre együtt lehet szerelmével, edinát szintén ezért, és Gabit mert végre ő is szerthet valakit aki őt is szereti. mert már soakt szenvedett. És megérdemli, h. szeressék.

Ebből a tröténetből kiderül, h. mi az a szerelem. Iagzából senki sem tudja. Még én sem. De érzem, h. egyszer elfog jönni és emgmutatjamagát, majd pillangó képében elrepül, elrepül örökre és senki nem fog rá vissza emlékezni...
Hasonló történetek
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3945
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: