Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak 500 méter

- Vajon érdemes megtenni? Egyáltalán ez a megfelelő pillanat? Ez a megfelelő hely?
Ilyen gondolatok kavarogtak a fejében, miközben távcsöves puskáját markolta, a 25 emeletes bérház legtetején. Az utóbbi időben nem kapott annyi megbízást, mint régebben. Mióta azt az amerikai diplomatát megkéselték a saját fürdőkádjában, azóta a rendőrség folyamatosan razziázik, és este 6 után kijárási tilalmat rendeltek el. A feladatát három nappal ezelőtt kapta. A reggeli postával érkezett egy kis fehér boríték. Feladó nem volt feltüntetve rajta. Jól tudta hogy mi is ez, ezért rögtön kibontotta, és egy magnó kazettát emelt ki belőle. A lejátszóba tette, és megnyomta a PLAY gombot. Egy fémesre torzított, emberhang szólalt meg, és elmagyarázta a feladatot. A bérgyilkosnak nem nagyon tetszett. Nehéz munka, kevés fizetség. Nem volt ínyére, de úgy döntött elvállalja a feladatot.

Odalépett a telefonhoz, és tárcsázott. Miután beszélt az informátoraival, úgy döntött, hogy talán kivitelezhető lesz a feladat. Ezután a borítékot, a kazettával együtt a kandallóhoz vitte, és annak ellenére, hogy nyár volt, begyújtott. Amikor a tűz már rendesen égett a kazettát és a borítékot a tűzbe hajította, és türelmesen várt, amíg elégtek. Sokat gondolkodott hogyan is vihetné véghez feladatát. Lehetetlen a célpont közelébe férkőzni, mert éjjel-nappal tucatnyi testőr védelmezi. Szóval semmiféle közvetlen közeli támadás nem jöhet szóba Aztán arra gondolt, hogy plasztikbombát szerel az áldozat kocsijára és felrobbantja, de kis idő múlva, ezt az ötletet is elvetette. Végül azért döntött a távcsöves puska mellett, mert nem nagyon maradt más lehetősége, és a célpont előre bejelentett, szombaton tartandó beszéde, kiváló alkalomnak ígérkezett. Pénteken este 23:00 – kor felment a tetőre hogy mindent tökéletesen elő tudjon készíteni. Összeszerelte a fegyvert, és megpróbálta rekonstruálni, hogy mi fog történni.

Amikor az áldozat elkezdi mondani a beszédét, akkor előbb ellenőrzi a fegyvert, hogy minden rendben van-e, aztán amikor erről meggyőződött akkor megnézi a szélirányt, és a szélerősséget. Ezt nem lesz nehéz ellenőrizni, mert a célpont, tőle kb. 500 méterre, egy parkban tart beszédet. Még mielőtt feljött volna a tetőre, azelőtt elment a parkba, és felkötött néhány szalagot egy fa csúcsára. Ebből körülbelül megtudja saccolni a szél irányát, és erősségét. Ez kisebb távolságnál talán elhanyagolható lett volna, de most biztosra akart menni. Amikor mindent előkészített, hazament és pihentető álomba merült.

***

Végül eljött a szombat, és ő már reggel 09:00-tól a tetőn várt. 10:30-kor elkezdődött a beszéd, és ekkor ellenőrizte a puskát, majd a szélirányt. Remek. A puska rendben, és szélcsend van. Kitűnő. Kicsit elbizonytalanodott, de aztán elszánta magát. Nagyon sokáig célzott, és nagyon precízen. Nem hibázhat. Csak két töltényt tett a tárba, tudva, hogy az biztosan elég lesz. Meghúzta a ravaszt. Egyszer. Majd másodszor is. Ezután összepakolta a puskát, és eltüntetett minden nyomot. Arra gondolt, hogy a töltényhüvelyeket majd bedobja egy csatornába. Elégedetten ballagott lefelé a tűzlépcsőn, egyik kezével az aktatáskát szorongatva, ami a fegyvert rejtette.
Arra gondolt, hogy még senki nem ölt ilyen könnyen miniszterelnököt.
A nap véresen mosolygott. Véresen, de elégedetten.
Valahol messze egy sikoltozó tömeg közepén, a testőrök a halott miniszterelnök teste fölé hajoltak.
Hasonló történetek
3312
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
5296
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Bajusz ·
Egyszerű, rövid, tiszta - akár a szereplő

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: