Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Cím nélkül

A menyasszony kinézett az ablakon. A fenyőfák szinte felértek a csillagos égig. A Hold beragyogta a vadregényes tájat. Kényelmetlen volt a ruhája, túlságosan szűk, alig tudott benne lélegezni. Amúgy is karcsú alakját még karcsúbbá tette az utálatos fűző. Hollófekete haja szabadulni vágyott, de a fodrászai ravaszul elbántak vele, csatokkal megzabolázták. Fehér bőrét a smink kicsit üdébbé tette.
- Kisasszony! A gróf már várja!
Sóhajtott és megfordult. A szolga az ajtóban állt, fején a kendő elfedte haja nagy részét. Ruhája eltakarta valódi alakját, a köténytől vaskosabbnak tűnt, mint amilyen tényleg volt.
- Megyek. - mondta szomorúan a fiatal lány.
- Jaj kisasszony ne búslakodjon már! Hiszen férjhez megy, ma van a nagy nap!
- Férjhez adnak. Nagy különbség. - javította ki a szolgát. Amaz legyintett. Ő szívesen cserélt volna vele. Ha nem egyik szolga sorsból a másikba jutott volna vele akkor a menyasszony is benne lett volna a cserében.
Szabadulni vágyott, de tudta, nincs rá mód. Belebújt kényelmetlen cipőjébe és letipegett a lépcsőn, átvágott a hallon. Belépett a bálterembe és körbenézett. Mindenki őt bámulta. Az erős fény bántotta a lány szemét. Eltakarta hosszú vékony ujjaival. Annyit látott, hogy mindenki ünnepi maskarába bújt. Sok nagy buggyos szoknya és frakkos fickók.
- Elnézést, kisasszony.
Kipillantott a keze alól, végül árnyékolta csak vele a szemét. Az orvos állt ott, szintén kiöltözve. Mellette az anyja, kezeit tördelve. Haja teljesen ősz volt már, ezüstösen csillogott. Szeme csupa aggódás.
- Jól vagyok, anyám. - mondta a lány.
- Nem érdekel. - szólt barátságtalanul, majd az orvoshoz fordult – Kérem adja be neki. Addig meg ne lássam a közelben.
Egy kis szövetzacskóban pénz csörrent, ezt az orvos markába nyomta.
- Fogja! Őt pedig vigye a szemem elől. - elindult vissza a társaságba.
- De anyám! Tényleg jól vagyok!
Az orvos a vállára tette a kezét és visszafordította a tágas hall felé. Biccentett a mellettük elsiető papnak, aztán a lépcsőkhöz vezette a lányt.
Beth felpillantott kísérőjére. Magas, fiatal, jóképű férfit látott. Elegáns, nemes vonásai voltak, zöld szeme értelmet sugárzott. Sötét barna haja kissé hosszúra volt hagyva, de volt ereje félig felemelkedni. Beth kuncogott.
- Mi az? - kérdezte mosolyogva az orvos.
- Semmi! Jó kedvem van!
Odaértek a szoba ajtaja elé. Beth egy kiszabadult fekete tinccsel játszadozott és a férfit figyelte, aki kinyitotta neki az ajtót. Betessékelte. Beth három nagy lépéssel az ágyához szökdécselt és leült rá. Egyik lábát átvetette a másikon, kissé oldalra dőlt, kezével megtámasztotta magát. Kendője alól (mely eddig a vállára volt terítve, a lépcsőn lefele menet terítette magára) kivillant a csupasz válla.
- Mi ez egyébként, amit anyám mindig beadat nekem?
- Hát … egy gyógyszer. - a férfi letette az ágy melletti kis szekrényre a táskáját és kezdte előszedni a kellékeit. Fertőtlenítő szert, gézt, tűt és egy ampullát.
A gyógyszer ezüstös folyadék volt. Beth alaposan megnézte. A férfi félrehúzta a kendőt, hogy rendesen a lány felkarjához férjen. Egy kis pamacsra fertőtlenítő oldatot öntött és kezdte bekenni vele a lány karját.
Beth lehunyta a szemét és elégedetten sóhajtott, fejét hátradöntötte.
- Valami baj van? - kérdezte zavartan a férfi.
- Nem … Csak jól esik. Maga az első orvosom, aki ilyen gyengéd hozzám. - mélyen a zöld szemekbe nézett. - Sőt, az első férfi …
Az orvos összeszedte magát, állta a lágy barna szemek ostromát. Mosolygott.
- És nem az utolsó. Ma férjhez megy. Nem is akárkihez.
- Ó igen. De tudja tőlem senki nem kérdezte, hogy akarom-e. Ahogy azt sem, hogy szükségesnek tartom-e ezt a … kezelést. - hideg tekintettel nézett az ezüstös szer felé.
A férfi megsajnálta. És kissé elbizonytalanodott. Neki a beteg érdekeit kell szem előtt tartani. Nem annak anyjáét.
Az ablakhoz lépett. Kinézett és mivel nem látott senkit, kilöttyintette az ezüstös folyadékot. Visszacsukta, majd a tűvel egyszerűen csak megszúrta a lány karját, hogy nyoma legyen.
Beth meglepődött, őszinte kíváncsisággal figyelte a doktor ténykedését.
- Rendben, nem adom be. Egyrészt mert nem hiszem el azt, amit az anyja elmesélt …
- Mit mesélt?
- Hagyjuk. Nevetséges. Ez egy nyugtató hatású készítmény, amit nem is használnak túl széles körben. Másrészt nem tartom az ön esetében ezt szükségesnek.
Beth felállt és a férfihoz lépett. Átölelte. Az orvos kis tétovázás után viszonozta az ölelést.
- Köszönöm. Hálás vagyok. - súgta a fülébe a lány. Amikor elhúzódtak egymástól, még ajkai könnyedén megérintették a férfi ajkait. Aztán lesütötte a szemét és kisietett a szobából.
Lawrence-nek nem volt már itt dolga. Hosszan nézett a lány után, aztán összecsomagolta a holmikat amiket kipakolt. A hall-ban magára kaparintotta a kabátját, aztán kilépett a hűvös éjszakába a hatalmas ajtón át. Visszanézett a kastélyra és ácsorgott. Türelmetlen nyerítést hallott, ami arra ösztönözte, induljon. Felült a lovára és elvágtatott.


- Beth drágaságom! - fogta kezei közé az arcát anyja és vigyorgott – Olyan boldog vagyok! A férjeddel már mindent megbeszéltünk!
- Akkor menj hozzá te. - morogta Beth. Kapott egy nyomot nem hagyó legyintést az arcára, s anyja ábrázata elkomorult.
- Viseld jól magad. Ne fecsegj ostobaságokat! - belekarolt és a terem túlsó végébe vezette. A tömeg egy arctalan óriási szörnyeteggé változott a szemében. Tarka hatalmas kígyóvá, mely körülöleli őket izmos testével és megakadályozza őt a szökésben. Átmentek a kastélyban berendezett szent helyiségbe. Beth-et az oltár elé vezették, ami egy emelvényen volt. Akár egy színpad, hogy mindenki jól láthassa a műsort. Mindenféle kezek fogták meg az övét … vagy csak anyja tuszkolta előrébb? Szédült.
Hirtelen szembe találta magát leendő férjével. Erőteljes alkatú, vad tekintetű, sötét hajába már ősz szálak keveredtek, feje búbja kopaszodott, de a folt még csak pénzérme nagyságú volt. Robert F. már túl volt a negyvenedik évé. Örömmel fogadta az ajándék feleséget, az alig húsz éves Elisabeth-et.
A pap megköszörülte a torkát, mire a pár felé fordult. Megkezdődött a szertartás. A teremben mindenki elhallgatott és minden arc az oltár előtt álló három ember felé fordult.

A pap monoton hangon mondta a megszokott szöveget. Beth unatkozott és azt kívánta bár máshol lenne. Morgást hallott, nagyon halk állatszerű morgást. Biztos egy kutya – gondolta szórakozottan. Ez az őrjítő szédülés … Zsibbadnak a végtagjaim, jaj ne! El fogok ájulni?? - ez járt a fejében, miközben lassan átalakult
- Hagyd ezt abba! - a férj dühösen megragadta leendő neje felkarját. Beth morgott és vicsorgott, szeme sárgán izzott. Haja az arca elé lógott, eltakarta hogy változik meg az arc. A pap felnézett az imakönyvből, aztán hátrálni kezdett, miközben sűrűn vetette magára a kereszteket. Robert előre lépett és arcon ütötte a lányt, mire az hátravetette a fejét és kitárt állkapcsát félelmetes acsargás hagyta el. Nem volt többé csinos az az arc. Hosszú szemfogai voltak, arca helyén egy farkas pofája. A hajból fokozatosan fekete sörény vált. Mikor nyúlni kezdett a teste, a ruha szakadt. Robert „rohadt kurva” felkiáltással hasba rúgta. Beth elesett és vonyított fájdalmában. Robert leugrott a szoborrá merevedett közönség tagjai közé a fél méteres emelvényről. Az első sorban voltak csak székek, az időseknek. Torkon ragadta az egyik öregasszonyt és erőlködés nélkül a földre vágta. A széket magához véve közeledett az átalakuló Beth felé. A menyasszonyi ruha foszlányokban lógott fekete bundás csupa izom testéről. Robert felé vágott a székkel, de a bestia félreütötte. A férfi szeme kidülledt, amikor a gyűlölettől izzó borostyán szemekkel találkozott a tekintete.
- Ne ne csak az arcomat ne – gondolta, s Beth mintha hallotta volna, abban a pillanatban már előre is tört pofájával. Agyaraival felszabdalta kínzója képét. Az egyik szemgolyó ketté hasadva folyt le az arcba vágott árokba, egyik fülét pedig már csak egy vékony bőrdarab tartotta a fején. Állcsontja eltörött. Beth többet nem látott belőle, mindezt egy pillanat alatt kellett megfigyelnie, mert a következőben már dőlt a vér, az egykori arc már csak egy véres massza volt. A férfi hanyatt esett. Beth átugrott felette és tekintete a kijáratot kereste. Nem akart senkit bántani, csak szabad akart lenni. Olyan nagy kérés ez?
Egy szék eltörött a hátán. Visszafordult és azzal a lendülettel kiharapott egy darabot támadója oldalából. Nem állt meg, maga után vonszolta kibuggyanó beleinél fogva. A vonagló test vérrel borított be másokat, egyeseket pedig ledöntött a lábáról. Beth elengedte a fogai között szorított húst és fejét leszegve áttört az ajtón.

Folyt. Köv.
Hasonló történetek
5158
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4746
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Isabella ·
Nagyon tetszett! :)

pirosho ·
:grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: