Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buszban ragadva

Buszban ragadva

A nap már kora reggel nagyon sütött ahogy Szabó Árpád és családja az utcán loholtak. Sok holmi volt náluk,bár a nagy részét
a családfő cipelte. Emiatt szinte minden lépésnél káromkodott egyet.
-Siessünk már! Ezzel a tempóval soha nem érünk az utazási irodához.
Sürgette férjét Klára.
-Mit szólnál drágám ha néhány táskát te vinnél?
-Viccelsz Árpi? Tudod,hogy a jógamester azt mondta,hogy ne eröltessem meg maga,mert árthat a belső kisugárzásomnak.
Árpád halkan megjegyzi: -Neked olyanod is van?
-Mit mondtál drágám?
-Semmit édesem.
-Nézz oda! Már látom az irodát.
-Mégis van Isten!
Egy alacsony és kissé rozzant épület ajtaján ez a felirat állt: \"VILLÁM UTAZÁSI IRODA,SZÁRNYAT ADUNK VÁGYAIDNAK\"
-Ó Nézd Árpi! Hát nem elragadó idézet?
-De igen,csak olyan ismerős. Ez régen nem a MALÉV mottója volt?
-Biztosan nem. Mire vársz még? Hozd a cuccot!
-Hozom-hozom!
Az épület belső fele sem volt oylan elragadó. Egy kis teremből és egy irodából állt az egész. A terem közepére egy portának
elnevezett ósdi asztalt tettek. A porta mögött egy visszataszító barna,zsíros hajú nő ült. Kezében cigaretta.
-Miben segíthetek?
Kérdezte a portás fáradt hangon,majd furcsa köhögésbe kezdett.
-Jó napot kívánok! Az én nevem Szabóné Fülöp Klára és a férjemmel szeretnénk megvenni a jegyeket az Ukrajnai 7 napos üdülésre.
-Jelentkezési lapjuk van?
-Van. Árpi keresd elő gyorsan!
-Nálad kell,hogy legyen! Én nem hoztam el.
-Direkt kihangsúlyoztam,hogy ne hagyd otthon,mert ennélkül nem tudunk utazni.
-Lehet,hogy valamelyik táskában van.
-Megnézem.
Árpád a táskájában kutatott fél órán keresztül, míg elkiálltotta magát: -Megvan!
-Végre,hogy megtaláltad. Ne haragudjon hölgyem,hogy eddig raboltuk az idejét!
-Semmi baj. Akkor mit adhatok?
-2 jegyet az ukrajnai utazásra.
A nő egy zsebszámológépet vett elő a fiókból és beütötte az összeget,de számlát nem adott.
-Itt a 2 jegy.
-Köszönjük!
-8000Ft lesz.
-Amikor kitöltöttük a jelentkezési lapot azt mondták,hogy 2 főre csak 4000HUF-ot kell fizetni.
-Biztos félreértették. 8000Ft-ot kérek!
-Tessék itt van.Csak menjünk már!
Mondta a férj.
-Siessenek,mert nemsokára indul a busz a pályaudvarról! Jah és köszönjük,hogy a \"VILLÁM\" utazási
irodát választották blablabla...!
Mikor kiért a házaspár az utcára a férfi megjegyezte: -Nem tetszik nekem ez a nő,sőt ez az egész
utazás nem tetszik. Menjünk inkább haza!
-Miket beszélsz? Azért vettük meg a jegyeket? Hidd el drágám Ukrajna szép hely. Jól fogjuk magunkat érezni.
Kettesben.
-Remélem,hogy igazad lesz.
A beszélgetés közepette megérkeztek a buszpályaudvarra. Nem voltak túl sokan rajtuk kívül. Talán a
fél busz telt csak meg. A sofőr egy Ukrán származású férfi volt. Ruhája szakadt és kék színű. Minden utastól beszedte a jegyeket és néhány perc múlva hátrakiabált az utasoknak,
hogy a busz elindul.
-kicsit koszos ez a busz. Nem gondolod Árpi?
-Kicsit? Az nem kifejezés. Abban is kételkedem,hogy van-e érvényes műszakija. Ez a sofőr sem tűnik megbízhatónak.
-Nyugalom drágám! Ukrajnában sokkal jobb lesz minden.
Árpád elszundított,de a felesége:klára ujságot olvasott. A mögöttük lévő ülésről megkérdezte valaki:
-Ha majd végigolvasta elkérhetem?
-Ó hogyne!
Felelt Klára. Társasági ember volt ezért hamar szóba elegyedett a nála sokkal fiatalabb nővel.
Megtudta,hogy ők is ketten jöttek a férjével,csupán 2 éve házasok,de nincs sok pénzük ezért választották ők is ezt az utazást.
A buszon rajtuk kívül ült még egy rövidnadrágos férfi,aki egyedül utazott, egy 4 tagú család akik között nem volt kisgyermek,csak 2 tizenéves fiatal fiú és egy lány és a két szülő.
Elöl egy idősebb nő ült férjével. Más nem is volt más a furcsa különjáraton.
A busz már elhagyta Magyarország határát és utána kietlen puszta következett.A rövidnadrágos férfi odament a sofőrhöz és szóba elegyedett vele.
A buszvezető nem tudott teljes mértékben magyarul ezért ha valamit nem értett arra csak helyeselt. Nem beszéltek sok mindenről,csak az ételekről,időjárásról és Ukrajnáról.
A férfi akit Oszkárnak hívtak felvetette,hogy ha valaki itt eltévedne és nem ismerné a vidéket nem sok esélye lenne.
Amikor meghallotta a sofőr egyből válaszolt:
-Nem kell aggódni! Én ismerem itt a járást. Ha nem így lenne tényleg baj lenne mert van most nyár és meleg. Autó erre nem jár. Mi rövidítünk.
-Értem.
Mondta Oszkár és visszaült a helyére.
Klára ránézett az órájára és felkeltette férjét.
-Drágám! Már fél 2. Rég ott kéne lennünk. Talán valami baj van?
-Nem hiszem.
-Azért menj és kérdezd meg.
-Jólvan megkérdezem csak nyugodj már meg!
Árpád a buszvezetőhöz ment.
-Elnézést uram!
-Parancsol?
-Mikor érünk oda?
-Ha maga itt engem zargat akkor még soká, Kérem üljön vissza helyre!
A Zavartnak látszott a buszvezető. Árpád ezt észre is vette.
-Na mit mondott?
-Azt,hogy nemsokára odaérünk.
-Már jó lesz.
A puszta végtelennek tűnt.Hiába ment a busz nem volt sem város sem falu a közelben. Egyszercsak hatalmas csattanás törte meg a csendet.
A jármű össze-vissza rázkolódott.Az utasok pánikba estek. Nem történt baleset. Csak megállt a busz.
-Mi volt ez?
Kérdezte Oszkár és odament a buszvezetőhöz.
-Nem tudom. Üljön le! Megyek megnézni.
Kinyitotta az ajtót és kiment,hogy megnézze mi történt a busszal.Oszkár utánament és ő is vizsgálgatta a kerekeket.
-Ez defekt. Menjen vissza nyugtatni utasokat! Én kezelem a problémát.
Oszkár visszament és közölte az utasokkal,hogy nincs semmi baj csak defektet kapott a busz.
-Tudhattam volna,hogy ez lesz belőle.
Bosszankodott Árpád.
-Most mit csináljunk?
Kérdezte a fiatal nő Klára mögött.
-Semmi baj nyugodjunk meg a sofőr majd megcsinálja a buszt.
Okoskodott Klára.
Így is lett.Kintről egy hang hallatszott,hogy mindenki hagyja el a buszt. A Férfi utasok segítségével kicsrélték a kereket és
folytatódhatott az utazás. Még egy jó óra múlva sem érte el lakott terültetet a busz. Kezdett mindenki pánikba esni. A sofőr próbálta nyugtatni őket,hogy mindjárt megérkeznek.
Most rázkolódás nélkül ugyan,de a busz ismét megállt. A Vezető káromkodott,de nem magyarul. A hangsúlyból mégis azt lehetett kivenni,hogy szitkozódik.
-Kifogyott a benzin. Elmegyek keresni Benzinkutat.Én hozok benzint,mindjárt. Mindenki marad!
Azzal az ajtó kinyílódott és egy benzineskannával indult útnak a sofőr. Mindenki arról beszélt,hogy mennyire bánja már,hogy jelentkezett az útra. A 4 tagú családból a fiú elővett egy laptopot
és rákeresett a \"VILLÁM\" utazási irodára. A kereső nem adott ki semmit. Megpróbálta mégegyszer hátha rosszul írta be. Az eredmény ugyanaz. Megmutatta apjának is,aki felállt a helyéről és
a vezetői üléshez ment papírokat keresni.Csak a buszról voltak amik segítségével átjöhettek a határon.
A férfi elmondta ezt a többi utasnak akik a hír hallatán nagyon megrémültek.
-Látod Klára? Én megmondtam,hogy ennek nem lesz jó vége. Nem is létezik ez az iroda.
-Most mit akarsz azt,hogy azt mondjam igazad van? Hát az van!
-Kérem Klára hagyják abba a veszekedést! Most össze kell tartanunk. Gondolkodjunk együtt! Mit lehetne csinálni?
Szólalt fel a Klára mögött ülő Zsuzsa nevű fiatal nő.
-Én tudom mit kell csinálni. Agyon kell ütni azt a sofőrt ha visszajön.
Mondta Oszkár.
-Ha egyáltalán visszajön.
Tette hozzá a Férfi akit Istvánnak hívnak. István elővette a mobilját,hogy hívjon segítséget,de nem volt térerő.
-A rádió!
Kiáltott fel Zsuzsa.
-Ez az! Próbáljunk segítséget kérni a rádión keresztül.
István a volánhoz ment és be akarta kapcsolni a rádiót.
-Figyelem! Hall valaki? Segítségre lenne szügségünk. Kifogyott a benzin a buszunkból.
Semmi válasz. Később újra próbálta,de eredmény akkor sem volt.
4 óra körül járt,de a sofőr még nem érkezett meg. István és Árpád elhatározták,hogy elmennek segítségért.
Klára nagyon féltette a férjét,de Zsuzsa megnyugtatta,hogy nem lesz semmi baj. Így hát elindult a 2 férfi egyenesen a semmibe...



Ez a történet egy regény kezdete. Azért tettem fel ide,hogy megtudjam vajon érdemes-e folytatnom a sztorit. Kérek mindenkit,hogy írja le mit gondol róla!
Köszönöm!
Hasonló történetek
5457
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4067
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: