Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Materdoloroza: Ha a space-val lpegetsz, akkor...
2024-09-23 12:18
laci78: köszönöm, nagyon jó volt!
2024-09-22 10:48
laci78: október 7? De messze van még!...
2024-09-22 10:34
Éva596: Kedves Laci78! Látod ilyen az...
2024-09-22 07:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bűn és bűnhődés

A történet főszereplői : Rudi,felesége Klári, fia Viki, a szomszédasszony Erna és ennek lánya Tildi. A történet kb. húsz évvel ez előtt kezdödött, első részét Tildi mesélte el, az ő szavait íróm le első személyben, úgy mintha Tildi mesélné.
Nehéz és boldogtatalan gyerekkorom volt.Apámnak nem voltak káros szenvedélyei, nem ivott, nem cigarettázott, hozzánk a gyerekekhez jó volt, az egész baj az volt, hogy nem szeretett dolgozni.Nem mondhatom, hogy lusta volt, nem, állandóan dolgozott a ház körül, a szomszédoknál, alkalmi munkákat. Valójában nem akarta azokat az elkötelezetségeket ami egy normális, állandó munkahelyel jár. Pénzt a házba csak nagyon ritkán hozott. Anyám házi aszony volt, két gyerekkel, nem tevödött fel az a kérdés, hogy állandó munkahelyet keressen. Sokszor ,este éhesen feküdtünk le. Másnap sokszor csak azt a pár perecet ettük amit a sarki pék adott könyörületből. Gyermekkorom boldog emlékeit a szomszédoknak köszönhetem.
A velünk szemben lakó család egészen más életet élt. A férj és apa, Rudi, hosszú járatú gépkocsivezető volt, jól keresett, e mellett szobafestéssel is foglalkozott. Télen disznóvágással kereset jó pénzeket. Felesége, Erna, szintén dolgozott egy gyárban mint villanymotor tekercselő. Nekik is két gyerekük volt, egy nagyobb lány és egy velem egykorú fiú, Viki. Az iskola uáni szabad időmet, nyáron, a vakáció alatt,az egész napot ezeknél a szomszédoknál töltöttem, játszottam Vikivel, sokszor náluk is ettem.
A legjobban a férfit, Rudit, csodáltam. Középkorú testes, erős, szorgalmas volt.A legjobban az tetszet nekem, hogy vigyáz a családjára, elég pénzt keres egy jómódú életre. Ő sem volt templomajtó, néha ivott és a fehérnépeket is szerette. A gyerekkel szemben jó de elég szigorú volt. Engem, azt hiszem észre se vett.
Az évek teltek, tízennégy éves lettem. Ebben a korban szinte mindent,lehet, hogy többet mint illett volna, már tudtam a sexről, a nemi életről. Megjelent a video, csalással sikerült pár porno filmet megnéznem, úgy, hogy tudtam mivel és, hogy kell szeretkezni, a nemi aktusra gondolok. A szeretkezési technika szempontjából elméletileg mindent tudtam. Video nélkül is megtanulhattam mindent ,otthon.
Anyámnak, végül is, sikerült apámat kitenni a lakásból. Igazat adtam neki, mármint anyámnak, apám a családban csak fogyasztó volt, hozni nem hozott semmit. Anyám rendes, állandó munkahelyet is talált, kezdünk jóbban élni. Anyám, hogy egyedül maradt, tombolni kezdett, este és éjtszaka hol az egyik hol a másik szomszéd látogatta meg. Ez nem volt prostitució, a férfiakkal az élvezetért és nem az anyagi előnyökért feküdt le. Mondhatnám azt is, hogy egy mérsékelt, ha van ilyen, nimfomániában szenvedett. Minket, a két gyereket, a szobába zárt, ő a férfiakkal a konyhában szorakozott. Miután anyám bezárt a szobába kimásztam a szoba útcára néző ablakán, bementem a kapún,persze tudtam a kapúkulcs helyét. Elhelyezkedtem a konyha udvarra néző ablakával szembe, oda ahová nem vert az ablakból kiszűrödő fény ás láthattam az egész előadást amit anyám a látogatójával művelt. Mondhatom, hogy a pornofilmek rendezői is tanulhattak volna anyám technikájából. Tapasztalatott nyertem az összes normális szeretkezési pozicioról, az anális és orális sexről. Anyám semmit sem hagyott ki, a kezdeményezés mindig az ő kezében volt. A férfiak, szószerint kifacsavarva távoztak. Nekem csak arra kellett vigyáznom, hogy visszamásszak az ablakon mielött anyám ajtót nyít.
A nyolcadik osztály befejezése után, a nagy vakációban elhatároztam, hogy gyakorlatilag is kiprobálom elméleti tudásaim a sex terén. Természetesen kiválasztott partnerem az csak Rudi lehetett, a szomszéd. Szegénynek fogalma sem volt arról, hogy ő a kiszemelt áldozat. Ahogy meséltem ő engemet észre se vett, tehát először is fel kell hívjam magamra a figyelmét és az után el kell csábítsam. Koromhoz képest fizikailag elég fejlett voltam, csak nagyon sovány. Melleim is kissé megnöttek ,megjelent ölemen a pubianus pehely is, a  havibajom akkor még nem jött meg.
Rudinak szokása volt, nyári délutánonként az ,hogy kerti padján üldögeljen egyedül. Elég nagy kertje volt egy nagy körtefával a végében. Egy délután miután láttam, hogy a kertben elfoglalta helyét a padon, a kertbe lopozkodtam a szomzsédos kerten keresztül.Nem volt rajtam csak egy nyári ruhácska, alatta semmi. A körtefa alá mentem, tettem magamat, hogy körül nézek de nem veszem észre Rudit.Felhúztam ruhámat leguggoltam, Rudi felé fordultam és pisilni kezdtem. Szemem sarkából figyeltem Rudit, meglepetést láttam az arcán, felállt és bement a házba. Nem tudtam vajon sikerem volt vagy nem? Meggyözödésem volt, hogy észre vett és eszében fog maradni nyított, madárkám, vulvám képe.
Pár nap mulva folytattam az ostromot. Kánikuláris napok voltak, már reggel teletöltöttem vízzel az udvarba helyezett mosóteknőt. Délutánra a víz annyira felmelegedett a teknőben, hogy fürödni lehetett benne, nem elöször probáltam ezt. Otthon csak én és kisöcsém, szite még kisgyerek, voltunk. Öcsémnek pénzt adtam fagylaltra és átküldtem a szomszédba, hívja, anyám nevében át a szomszédot hozzánk. Udvarunk magas kerítéssel volt körükerítve, lehetetlenség volt az utcáról belátni. Meztelenre vetköztem és a teknő vízábe másztam. Kis idő múlva hallottam, hogy nyílik a kapu, biztosra vettem, hogy a szomszéd, Rudi. Tettem magam, hogy nem hallottam semmit, térdre és a kezeimre támaszkodva fordultam a fenekemmel Rudi irányába,  hátulról mindent megmutattam abból amit inkább el kellett volna takarjak. Éreztem, hogy néz. Arcommal feléje fordultam és mosolyogtam, nem tudtam, hogy fog reagálni, felálltam és örömmel láttam, hogy ő is mosolyog.
-    Viszket a bőröd! Megmondom anyádnak, mivel foglalkozol, mondta,majd megfordult és kiment az udvarból.
Nem mondott semmit anyámnak. A történteket sikernek könyveltem el.
Másnap látom, hogy Klári,Rudi felesége, a két gyerekkel vásárolni mentek, tudtam Rudi egyedül maradt otthon, átmentem hozzá. A kerti padján ült,arcán nem láttam meglepetést amikor látta, hogy a kertbe lépek. Hozzá léptem, melleimmel a válára döltem majd a jobb lába térdére ültem. Akkor megtörtént az amit olyan nagyon akartam.
Jött, hogy ujjongjak az örömtől, most már valóban nő vagyok és meghodítottam egy felnőtt férfit. Ami történt nem csak olyan gyerekek közötti játék volt. Nekem két napig sajgott a madárkám, ennyi volt az egész. 
Rudi ismét hiányzott,otthonról,egy hétig, ilyen volt a munkahelye.Én egész idő alatt csak rá gondoltam, újraéltem mindent , naponta többször is. Minden alkalommal megnedvesült madárkám. Türelmetlenül vártam Rudi hazatértét, hogy folytassuk szerelmünket jobban mondva szerelmeskedésünket. Megjött, de nem jött ki a házból, amikor hozzájuk mentem mindent úgy rendezett, hogy soha se maradjunk kettesben. A kerti padra nem ült ki. Pár nap mulva sikerült magunkra maradni, hozzá akartam közeledni de távol tartott magától. Mondta, hogy amit tettünk az bűn, nem én hanem ő a híbás a történtekért, de ez soha  többé nem fogg megismétlödni. Hiába kérleltem, még sirtam is, tántoríthatatlan maradt.
Magamba zárkoztam. Anyám kalandjai már nem érdekeltek, szófogadóan ültem bezárva a szobában, amikor vendégei voltak, nem lopakodtam ki, hogy meglessem produkcióját. Egy éjtszaka a bezárt ajtón keresztül átszürödő  ismerős hangra figyeltem fel, Rudi hangjára ismertem . Lelkemben a féltékenység ördögével ugrottam fel. Nem a Rudi felesége volt a megcsalt hanem én. Kiugrottam az ablakon, az udvarba mentem és elfoglaltam megszokott leshelyemet. A kivilágított konyha ablakon keresztül láttam anyámat és Rudit. Rudi akkor érkezhetett, nagy táska volt vele, kezdte kiüríteni a táska tartalmát az asztalra.Főként élelmiszerek voltak, mi akkor sem vittük valami fényesen az életszínvonalal. Végül egy szépen becsomagolt nyári ruhat vett elő, láttam, hogy az én mértékem. Akkor jöttem rá, hogy hozzám jött és az ajándékok nekem szólnak, ezt a módot választotta az átadásra, más megoldás nem is létezett. Lelkem megnyugodott, meggyöztem magam, hogy azért jött, hogy bocsánatott kérjen elöző viselkedésért és minden folytatodik majd. Szememet elöntötték a hála könnyei. Kiváncsi voltam, hogy fog anyámtól megszabadulni. Mindketten az asztalhoz ültek. Rudi kibontott egy általa hozott üveg konyakot, töltött két pohárba, inni kezdtek. Anyám minduntalan simogatta Rudit. Beszédüket nem hallhattam csak gesztusaikat láttam. Anyám levette ruháját és kombinéban maradt, Rudi ölébe ült.Lelkem megtelt gyülölettel anyám iránt. Rudi csendes mozdulatokkal kibontakozott anyám ölelő karjai közül, nem tudom mit mondott, felállt ,vette az üres táskát és kijött a házból. Jött, hogy nevén szólítsam, a sötétben, de visszatartottam magam. Anyámon nem látszott, hogy  zavarta Rudi hirtelen távozása. Elrámolta a dolgokat, ruhámat finoman a szék karjára terítette. Visszatértem ágyamba, boldogan aludtam el, női hatalmam tudatában.
Másnap anyám ideadta az ajándék ruhát, megmondta ki ajándékozta nekem. A ruha nagyon szép volt, tetszet nekem.Felvettem és átmentem Rudihoz. Szerencsém volt, egyedül találtam, nyakába ugrottam és hálacsókot akartam adni az ajándékért és azért, hogy kibékültünk és folytatni fogjuk azt amit elkezdtünk. Amikor a szemébe néztem csak szomorúságott láttam, rájöttem, a ruhácska volt a búcsú ajándék és mindennek végérvényesen vége.

Istennek Tízparancsolatjából:
5.Ne ölj!

A történet folytatását nem Tildi mesélte, Ruditól, Rudi barátjaitól és a szomszédoktól tudom. A mesélő most már én vagyok nem Tildi.
Rudi a történteket befejezetnek tekintette.Még gondolni sem mert rájuk. Tildi is belenyugodott a szakításba, nem egykönnyen. Még probálkozott a kapcsolat újraélésztésével, amikor látta, hogy nem megy felhagyott velük. Tildi továbbra is átjárt Rudiékhoz, a két gyereknek nagyon jó pajtása lett. Rudi, hogy Tildi nem piszkálta többé, nem nézte rossz szemmel ezt a barátkozást. Teltek az évek. Viki, Rudi fia, tízennyolc éves korában közölte anyjával és apjával, hogy megnősül és választotja Tildi. Viki akkor már befejezte az inasiskolát, munkahelye és fizetése is volt. Viki anyját, Klárit nem lepte meg a bejelentés, annál inkább Rudit, ellenérveket is csak ő hozott fel. Az egyik az volt, hogy halassza a katonaság utánra a házasságot, egy és fél év hosszú idő a különválásra. A másik, hogy nézze meg a Tildi anyjának, Ernának, az élet stilusát és, hogy van egy közmondás “amit a macska szült az egeret fog enni”. A közmondás Vikit felböszítette.A dolgok vége az lett, hogy a házasság megtörtént. Viki Tildiékhez költözött. A házat kibővítették egy nyári konyhával. Erna nem volt túl boldog a fiatalokkal való együttélésért. Le kellett mondjon csapodár életmódjáról, szégyelte magát a vejétől. Amikor Vikit besorozták, elment katonának, Tildi már állapotos, terhes volt, az első hónapokban. Tildi egy egészséges lánygyereket szült. A jóbb körülményekért Tildi a kisgyerekkel Rudiékhoz költözött, ennek nagy szomorúságára, sejtette, hogy bajok lesznek.
Tildi miután felépült a gyerekszülésből még szebb lett mint volt az elött. Fiatal aszony volt tele szerelmi vággyal. A legkézenfekvőbb férfi az Rudi volt. Tildi félmeztelenül való járkálásai, az összedörzsölések, simogatások megtették hatásukat, folytatták azzal amit négy évvel az előtt abbahagytak. Rudi azzal vigasztalta magát, hogy inkább vele mint egy idegen férfivel tomboljon a menye.
Viki katonáskodása is befejezödött. A fiatalok a kis gyerekkel együtt visszaköltöztek az Erna  lakásába. Tildit nem érdekelte Viki hazatérte, folytatni akarta Rudival is a kapcsolatot. Ahoz a matematikai tételhez tartotta magát amelyik azt mondja, hogy 1 ε>1, bármilyen kicsi az ε. Ez Rudinak már túl sok volt, semmiképpen sem akarta folytatni a bűnös kapcsolatott. Tildi megfenyegette, megmonja Vikinek, hogy már tízenhárom, nem már tízenkét, éves korában megerőszakolta és, hogy ez a mai napig folytatodik. Rudi tátott szájjal maradt, nem hitt a füleinek, ilyen aljas hazugsággal életében még  nem találkozott. Tildi hazaszaldt, fenyegetését beváltotta. Hogy mit hazudott Vikinek nem lehet tudni, az is igaz a hazugságoknak egy része igaz is volt.
A történtek után Tildi többet nem lépet Rudi házába. Barátnőinek panaszkodott, mondta, hogy nem csinálná ezt újra, a dűh akkor elvette  az eszét. Minden késő , a múlton nem lehet változtatni.
Viki felnőtt korára egy nagy behemot férfi lett, szörnyen erős. Apjának nem mondott semmit, nem hánytorgatta fel a felesége megerőszakolását, de ahányszor berugott összeverte az öreget. Rudi nem is védekezett, teljesen összeomlott, ő is az ivászatra szokott, munkahelyét, hajtási engedélyét elvesztette, bakterként dolgozott egy raktárnál. Verés kiosztás az kb. egy, kettő volt hetente. Rudi türte, gondolta ez a vezeklése,egy és fél évig aztán egy alkalommal egy kést döfött Viki mellébe. Viki kivánszorgott a ház elé, ott leesett és meghalt. A kihívott mentők már nem tudtak segíteni rajta.
Rudit hirtelen felindulásban elkövetett emberölésért ítélték börtön büntetésre. Kilenc évig ült a fegyházban. Szabadúlása után egy évet élt. Fia mellé temették.
Teréz Anya mondta:”Az ember érthetetlen, logikátlan és önző”.
Hasonló történetek
3742
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4770
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: