Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Blackbird

Hideg volt, odakint zuhogott az eső, de ő tüzelt a vágytól, amikor megpillantotta a lányt a selyemtakarón. Aludt... csendesen, békésen... ahogy eddig soha. Semmi nem zavarhatta meg az álmait, a fiú vigyázott rá. Újra és újra megcsodálta szépségét, égszínkék szemét, és vállára omló mogyoróbarna haját. Egyre szaporábban vette a levegőt és vágyai feltolultak benne. Szeretkezni akart, a gyönyör volt az egyetlen célja. Érinteni akarta, mint eddig soha senkit, érezni akarta a bőrét, a selymességét. Nem bírta tovább türtőztetni magát... megcsókolta. Szenvedélyesen, mélyen, az egész teste beleremegett, mikor megérintette azokat a hideg, mégis édes ajkakat. Egybe akart vele olvadni, azt akarta, hogy ne csak ő érezze ezt a csodát. Elmosolyodott... a tudat, hogy ez a nő, aki itt fekszik előtte, az övé, csak az övé és soha nem lesz senki másé, boldoggá tette…
Lassan kezdte kigombolni az ingét... saját gyengéd és mégis kéjes mozdulatai egyre jobban felizgatták. Minél előbb érezni akarta magát szerelmében. Óvatosan levetkőztette... és végigsimította a testét. Csodálatos bőre volt, a mellei kicsik, mégis formások. Imádta nyalogatni, pöckölgetni az édes kis mellbimbókat, imádott ezzel örömet szerezni, vad sóhajokat kiváltani. Végigcsókolta az istenített testrészeket, közben saját magát izgatta. Keze erősen közrefogta farkát és szorgosan dolgozott...
Izmai megfeszültek, férfiassága már kőkemény volt. Mikor a nő hüvelyéhez ért, vadul elkezdte nyaldosni csiklóját, az illat megőrjítette, majd egy hirtelen mozdulattal behatolt.
Hatalmasat ordított... a vágytól, a szerelemtől. Magányt és megsemmisülést érzett. Néhány lökés után hatalmasat élvezett, bődületes ordítás közbe adott ki minden magot és örömet testéből.
Fáradtan csúszott a lány mellé, arcán verejtékcseppek csurogtak le. Ekkor megfogta szerelme kezét... a fagyos ujjak észheztérítették bódulatából.
Az eső elállt, kisütött a nap, egy feketerigó vidám csicsergése törte meg a csendet.
Egy könnycsepp csillant meg a fiú szemében... a lány már több órája halott volt.
Hasonló történetek
6684
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7303
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Endana Telares ·
:angry: Lám-lám egy nekrofil!:)

Devos ·
Nem rosz!Sőt kifejezetten jó!De az ilyen szarok mi a halál retkes faszáért kerülnek ide????? :no_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: