Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Black Lagoon : Áldozat vagy hős?

A híres lagúnaszállítók egy új feladatot kaptak az oroszoktól, akiknek a vezetője Balalajka parancsnok. Az volt a feladatuk, hogy egy kikötői raktárból megszerezzenek egy igen fontos dokumentumot. A csapat elvállalta a megbízatást. A lagúna csapat vezetője Dutch-i azt az utasítást adta Revy-nek és Rock-nak hogy hatoljanak be a raktárba és szerezzék meg a csomagot. Igen ám csak azt nem tudták, hogy már az ellenség várta őket és csapdába akarták csalni a csapatot. Az ellenség nagy része fejvadászokból állt, akik a "Kétkezűre"Revy-re vadásztak. Míg a másik része pedig a Kubai "Vérebekből" lett összerakva. Addig nem támadtak a két emberre, amíg nem voltak a csomag közelében. Amint Rock a dokumentumért nyúlt azonnal ellepték a raktárát az ellenségek. Revy annyira nem lepődött meg, mert erre számítani lehetett egy ilyen fajta küldetésen. Ahogyan csak lehetett utat törtek maguknak, hogy vissza tudjanak menni a hajójukhoz és leléphessenek. Amikor elérték a hajójukat Rock meg ált a mólon amíg Revy felszáll a hajóra. Revy visszanéz és megkérdezte, hogy miért áll még mindig ott. Rock azt válaszolta, hogy eltereli a figyelmüket, amíg ti megszöktök. Látott egy pár olajos hordót a móló közelében és azt tervezte, hogy felrobbantja ez egészet. Revy, ezek szavak hallatán megdöbbent és kiabálni kezdett a fiúval, hogy ez milyen pocsék ötlet mert akkor saját magát is megöli. Ezért segíteni akart Rock-nak de megkérte, hogy ne avatkozzon, bele csak menjenek el innen. Mivel Rock tudta, hogy nincs sok esélye azért nem akarta, hogy Revy is ott maradjon, mivel már régóta szereti csak nem mondta még el neki. Revy persze vitatkozni kezdett és még a főnököt is megkérte, hogy beszéljen a fejével, de Dutch-i nem mondott semmit, hanem csak rábólintott Rock-ra és beindította a motort. Revy nem értette miért kell Rock-nak ilyeneket tennie. Amikor már elindultak volna még Rock elmondta Revy-nek az érzését iránta mivel úgy hitte, hogy nem lesz több esélye elmondani. Revy lehajtotta a fejét és elnémult azoktól, amiket Rock mondott neki. A hajó elindult és Revy akkor vette észre, hogy nem tudott megszólalni. Rock elindult a hordókhoz és előkészítette a robbantást. Rock elbujt egy doboz mögé és ott várta, hogy az emberek oda érjenek. Amint ott voltak belelőtt a hordókba és minden a levegőbe repült. Revy és a többiek látták a robbanást a nyílt tengerről. Rock a robbanástól beleesett a vízbe és elvesztette az eszméletét. A csapata azt hitték, hogy meghalt a robbanásban. Visszatértek a főhadiszállásra és átadták a csomagot Balalajkának, aki észrevette, hogy Rock nem volt velük. Dutch-i elmondta, hogy Rock feláldozta magát azért, hogy ők megmenekülhessenek. Balalajka ezt szomorúan hallotta. Dutch és a többiek visszamentek a hajójukra. Ezalatt Rock még mindig a vízben sodródott, amíg egy halászhajós észre nem vette és kihúzta. Szerencsére nem volt nagyobb sérülése csak zúzódás és horzsolás. Rock magához tért és megkérdezte hol van most? Roanapur-tól 1000 km-re. Ekkor Rock megkérte az urat, hogy nem tudja e elvinni vissza a városba. A halász beleegyezett, hogy segít neki, de csak másnap, mert ma már nem tudnának elindulni a motor túlhevült. Addig a lagúna szállítok a hajójukon szomorkodtak. Persze azt nem tudták Rock életben van. Főleg Revy volt az ki nem bírta elfogadni a helyzetet, mert ő is megkedvelte a srácot. Dutch, Revy és Benny visszamentek az irodájukba ott töltötték az éjszakát. Másnap ugye Rock és a halász elindultak a város felé. Amikor beértek a kikötőbe Rock megköszönte a fuvart és lassan elindult az irodájuk felé. Mivel sérült volt ezért elég lassan tudott járni és eltelt egy kis időbe mire odaért. Dutch és Benny már felkeltek és a földszinten kávéztak és beszélgettek még Revy aludt. Rock megérkezett, és amikor belépett az ajtón mondta, hogy megérkeztem főnök. Amikor ezt Dutch és Benny meghallották oda fordultak és nem hittek a szemüknek. Nagyon örültek a srácnak és mivel látták, hogy sérült ellátták a sebeit. Rock megkérdezte, hogy van Revy. Mondták a barátai, hogy még alszik, de rögtön felkeltik. Dutch felment az emeletre és fel kelltette a lányt. Revy nem is értette miért kell azonnal lejönnie. Felöltözött és lement. Amikor meglátta Rock-ott, hogy ott áll az asztal mellet azt hitte, hogy álmodik. Benny és Dutch magára hagyta két tagot és kimentek a hajóhoz. Revy és Rock egymáshoz mentek de Revy lehajtott fejjel és könnyekkel az arcán állt a fiú előtt. Rock sajnálkozott, amiért ennyire megbántotta a lányt. Miközben sajnálkozott Revy átölelte és azt mondta neki, hogy ilyet többet ne csináljon, mert nem akarja elveszíteni. Rock is átölelte és mondta, hogy megígéri nem lesz többé ilyen. Rock ismét elmondta az érzéseit Revy-nek, aki szinten elmondta nagyon elpirult arccal. Rock és Revy csókot váltottak és utána együtt töltődték a nap hátralévő részét. Minden maradt a régiben annyi változással, hogy Revy és Rock együtt voltak. A megbízások után mindig elmentek valahova szórakozni. 
 
 
Hasonló történetek
3413
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3298
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: