Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

B2O: Balatoni Sellők 1/01. rész - Az átváltozás

A Balaton, egy csodálatos hely: Napfény, Víz, minden móka és kacagás.
Így gondolta ezt Erik is. "Mi van lúzer?" Szólította ökörködve és mosolyogva legjobb barátját, Benji-t.
Benji is mosolygott, kicsit grimaszolt, majd vissza szólt: "Én? Lúzer? Egy lúzernek volna ilyen csónakja?" Kérkedett Benji. " Öregem! Ezt meg honnan szerezted?" Kérdezte csodálkozva Erik. "A szüleimtől kaptam." Válaszolta Benji. "Na? Kipróbáljuk, milyen a vízen?" Kérdezte Benji, hatalmas vigyorral az arcán.
"Még szép, hogy ki!" Ugrált örömében Erik, és belemászott a csónakba. Benji utána, majd beindították a csónakot. Gyönyörű volt az idő, a napsugara a vízen csak úgy csillogott, a hullámok mesébe illőek, az üzemanyag pedig fogytán. "Hé, tankolni kellene." Mondta Benji. "Oh, ugyan már... ne parázz!" Mondta lazán Erik. "Tudod mit, menjünk ki a kávézóig, vegyünk pár üdcsit, és folytassuk a csónakázást." Mondta szintén Erik. "Jó, de akkor tankolunk is, nem akarok a Balaton közepén sodródni." Mondta Benji. Így tehát elcsónakoztak a kávézóig, kikötötték a csónakot, Erik bement a kávézóba venni pár üdítőt, Benji pedig elment üzemanyagért.
A kávézóban tolongtak az emberek, kevés az alkalmazott, és nagyon nagy a forgalom. De a srácok helyi lakosok, ismerik őket, szóval Erik soron kívül kifizette az italokat, és visszament a csónakhoz, és ott várta Benji-t. Benji visszatért az üzemanyaggal, betankolták a csónakot, és indulásra készek voltak. Ekkor egy srác, nagy sebesen rohant feléjük, minden szó nélkül bepattant a csónakba: "Gyerünk, indítsd!" Mondta idegesen Benji-nek. Benji nagyon félénk srác, és már egyből indította is volna a csónakot. Benji ugyan félénk, ellenben Erikkel. "Te meg mégis mit képzelsz magadról? Nem pattanhatsz így be más csónakjába!" Förmedt Erik a srácra. "Tudom-Tudom... De megbeszélhetnénk ezt később? Vagy inkább maradsz, és verekszel azokkal az izomagyakkal?" Ismertette menekülése célját a srác. Erik körbenézett, látta, hogy tényleg nem viccel a srác. "Benji, indítsd már azt a rohadt csónakot!" Mondta riadtan Erik, Benji-nek, és elindultak.
Benji a maximális sebességgel hajtotta a csónakot, egyre jobban távolodtak a parttól, közben érthetetlenül vigyorogtak. "Hé, nem te vagy az az új srác?" Kérdezte Benji. "Dominik!" Mutatkozott be a srác. "Benji. Ő ott pedig Erik." Mutatkozott be szintén Benji. "Úgy hallottam, hogy leégetted a féliskolát, és azért kerültél ide." Nem finomkodott Erik. "Te mindent elhiszel, amit mások mondanak?" Kérdezte Dominik. "Srácok... Baj van." Mondta aggódóan Benji. "...Mi az?" Kérdezte Erik, mély lélegzettett véve. "Nagyon hajtottuk a csónakot és hát..." vakarja a fejét Benji. "És hát mi?" Kérdezi aggódóan Erik. "Megint kifogyott a benzin." Mondja Benji, az alsó ajkát harapdálva. "De hát most tankoltunk!" Mondja idegesen Erik. "Srácok, nyugi, biztos kitalálunk valamit..." Fejezné be Dominik, de Erik ráförmed. "Ez mind a te hibád!" Zsörtölödik Erik. "Az enyém?" Kérdi Dominik, meglepett tekintettel. "Sosem kellett volna, beszállj a csónakba!" Mérgelődik tovább Erik. "Bocs, hogy mentettem a bőrömet!" Mondja szarkasztikusan Dominik. "Srácok, nyugodjunk meg, csak semmi pánik." Mondja Benji, és probálja nyugtatni Dominiket és Eriket. "Sodródunk Benji. Sodródunk!" Mondja ismét idegesen Erik. "Hé, ti is látjátok azt?" Kérdi kíváncsian Dominik. "Szárazföld?" Kérdi értetlenül Benji. "Az kizárt. Ez a Balaton, nem a Csendes-óceán. Itt nincsenek szigetek." Mondja gúnyosan Erik. "Bárhogy is... De van ott valami. Szóval, én azt mondom, fogjuk az evezőket, és evezzünk oda." Tanácsolja Dominik. "Én tuti nem fogok evezni." Jelenti ki Erik. "Majd én." Mondja Benji.
Kieveznek a szárazföldre, Erik csak bámul, nem hisz a szemének. Egy kisebb szigetet találtak, amiről eddig még senki nem tudott. "Na jó, és most?" Kérdezi Erik. 
"Gyújthatnánk tűzet, a partonlévők biztos észreveszik, és utánunk küldenek valakit." Mondja Benji. 
"És mond csak Benji, mégis mivel akarsz tűzet gyújtani?" Kérdezi Dominik. 
"Hát... A filmekben két fadarabbal is tudnak tűzet csiholni." Mondja mosolyogva Benji.
"Mi lenne veletek nélkülem." Kérdi büszkén Erik, és előveszi a telefonját.
"Erik, a mi megmentőnk!" Mondja nagy örömmel Benji.
"Remek, gratulálok." Mondja szarkasztikusan Dominik.
"Itt nincs térerő." Mondja lehangoltan Erik.
"Akkor beljebb kell mennünk." Mondja Dominik, és elindul.
"Skacok, ezt meg kellene beszélni, elvégre senki sem tud erről a helyről, veszélyes is lehet." Aggodalmaskodik Benji. "Gyere, Benji." Mondja Erik, és elindulnak a kis sziget belsejébe. 
Erik keresi a térerőt, de sehol nincs jel. Találnak egy magasabb dombot, és elhatározzák, hogy felmásznak a dombtetejére, hátha majd ott lesz térerő. 
Elindulnak tehát fel a dombra, azonban Benji óvatlanságának köszönhetően bele esik egy szakadékba.
"Te úr isten!!! BENJI!!! Jól vagy?!" Kérdik a srácok rémülten remegő hanggal, de nem érkezik válasz.
Ekkor Dominik is Benji után kiabál. "Benji!!" 
"Jól vagyok!" Válaszolja a rémült Benji. "Feltudsz mászni?" Kérdezi Erik. 
Benji megpróbál kimászni, de visszacsúszik. 
"Srácok, nem tudok felmászni!" Mondja aggódóan Benji.
"Mondtam neki, hogy járjon többet edzésre, most akkor nem lenne ez." Mondja Erik.
Dominik furcsán néz rá, Erik mély levegőt vesz, és azt mondja: "Oké, lemegyek és felhozom." Épp hogy kimondja, már egyből megy is Benji után.
"Remek!" Mondja Dominik, és ő is lemegy a szakadékba.
A szakadék, nem is szakadék, hanem egy kisebb barlang. Benji jól van, nem sérült meg, ahogyan Erik, és Dominik sem. Viszont Erik ismét nagyon mérges lett Dominikre.
"Te meg mit csinálsz itt lent?" Kérdi Erik mérgesen.
"Hát te lejöttél." Mondja Dominik.
"Fent maradhattál volna, hogy ledobj egy kötelet!" Mondja mérgesen Erik.
"Csak most mondod? Na és mégis milyen kötelet?" Kérdi grimaszolva Dominik.
Erik szúrósan nézz Dominikre, majd körbenézek a barlangban, azzal a reménnyel, hogy találnak kiutat.
Kiutat ugyan nem, de találnak egy mélyedést, tele vízzel. A víz feletti része a barlangnak nem fedett, látni az eget és Erik szerint, a víz alatt kijuthatnak a barlangból, de ahhoz, hogy biztosak legyenek Erik elméletében, Eriknek le kell merülnie, hogy szemügyre vegye a mélyedést. "Már egy perc is eltelt. Aggódóm!" Mondja körmét harapdálva Benji. 
"Nyugi, minden rendben lesz!" Dominik nyugtatja Benjit. Erik visszatér, és gyanúja beigazolódott.
"Nyugi srácok, igazam volt, félperc alatt kijuthatunk innen." Mondja nagy vigyorral Erik.
"Szuper." Mondja mosolyogva Dominik, és bemegy a vízbe. 
"Többet voltál távol mint egy perc." Mondja Benji rémült tekintettel.
"Biztos csak körbe nézet. Gyere már!" Mondja Dominik.
"Így igaz, megnéztem, merre tudnánk kijutni a száraz földre." Mondja Erik.
"Srácok, nekem ez nem megy." Mondja Benji.
"Miről beszélsz, hiszen tudsz úszni." Mondja Erik.
"Úszni, nem pedig búvárkodni." Mondja Benji, és egy lépéssel hátrébb áll.
A srácok nagy unszolással becsalogassák a vízbe Benjit, de a srác még mindig nem akar lemerülni, és csak a lába van bent a vízben.
"Ha az megnyugtat, végig fogni fogom a kezed és soha, soha sem fogom elmesélni senkinek sem!" Mondja Dominik, Benjinek. 
"Tuti?" Kérdi Benji.
"Tuti." Válaszolja Dominik.
Erre Benji elmosolyodik, és beleugrik a vízbe.
"Tudod, ezt én is felajánlottam volna." Mondja Erik, Dominiknek, és ismét szúrósan néz rá.
Már épp indulnának is, amikor varázslatos dolog történik. A telihold a barlang fölé ér, a barlang nyílása pont megegyezik a hold formájával. A víz a srácok körül bugyogni kezd, és szürkéskék, füst szerű fények szállnak fel a vízből, a hold felé. A srácok csak ámélkodnak, majd mély lélegzetet véve, lemerülnek a víz alá, és kiúsznak a barlangból.
"Mondtam, hogy sikerülni fog!" Mondja Dominik, Benji-nek.
"Skacok, mi volt az az izé?" Kérdi Erik, a srácokat.
"Fogalmam sincs." Mondja Benji.
Majd egy hajó felszedi a srácokat, és nagy letolásban részesülnek, mert tiltott területre léptek.
A kis szigetet, titkolják a nyilvánosság elől, egyenlőre még ismeretlen indokkal. De tekintettel a srácok korára, megússzák a dolgot, hiszen senki sem hinne nekik, hogy a Balatonon van egy titkos sziget.
Haza mennek a srácok, ám másnap a reggeli zuhanyzáskor érdekes dolog történik, amint vizesek lesznek, sellővé változnak...
Hasonló történetek
3825
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
4208
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
További hozzászólások »
B2O ·
Szia! :) Köszönöm őszinte kommentedet! Mint ahogyan te is rájöttél, valóban a H2O, illetve a Mako Mermaids adta az ötletet, viszont ez csak az első rész volt. :) Balatont választottam, mert Trianonnak köszönhetően nincs tengerpartunk. :( A Sziget, amit találtak a srácok, arról lesz majd még szó, de nem spoiler-ezek. :) Köszönöm, hogy elolvastad! :)

Csakegylányka ·
Szia. Szerintem ezt felejtsd el. Te nem alapötletet vettél a sorozatból, hanem egy az egyben azt írtad le. Ezt már megtette helyetted az eredeti író. Vagy felejtsd el az egészet, vagy módosíts rajta drasztikusan. Sajnos így az alapsztori unalmas, azonnal fel lehet ismerni mi ez, és stilisztikailag is óriási bajok vannak. Szerintem olvass sokat, onnan tudsz ötletet meríteni, bővül a szókincsed és ha sokat gyakorolsz, talán lehet belőle vmi. Sok sikert.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: