Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
laci78: ugyanolyan borzalmas betűhányá...
2024-11-07 15:52
Materdoloroza: A vámpíros történeteket nem fo...
2024-11-07 00:59
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó csepp

...Hideg, derengő fénycsíkot húzott a hajnali pirkadat a szoba fakó falán. Körös-körül érdekes tárgyak rajzolódtak ki homályosan a sötétből. Egy pislákoló gyertya, kötött, kemény borítású füzet és egy pisztoly. A holmiktól rogyadozó ágyon valaki ült a sötétben. Egy alak, megfáradtan, előre görnyedve támaszkodott két combjára, tekintete a félhomályba veszett. Borostás arcáról a kétségbeesés, a gyűlölet köszönt vissza a külvilágra. Szeme megcsillant egy pillanatra a gyertya fényében. Furcsa gondolatot borították el az elméjét:
Gondolatban messzire kalandozott. Mind térben, mind időben. Olyan helyre utazott mikor még boldog volt, nem gyötörte a bűntudat, elkerülte a tehetetlenség, a magány. Egy távoli időben, egy távoli helyen. Emlékszik még...a hátsó kertben ült egy fehér kertiszéken, nap vakítóan sütötte arcát. Oh milyen tökéletet pillanat volt. Mellette egy nő alakja nyújtózott a zöldellő gyepen.
- A hétvégén meglátogatjuk apámat, szeretném, ha te is velünk jönnél! - szólt bájos hangon hozzá a nő
- Nem tudok drágám, ezer dolgom van még a telepen. - érkezett a válasz
Egy szőke hajú kislány tűnt fel ekkor. Arcán széles mosollyal futott a férfi felé, egy apró kavicsot szorongatva. Léptei esetlenek, ám mégis sietősek voltak. a férfi mellé érvén annak kezébe nyomta a kavicsot. Szürke volt, élettelen, s mégis a legnagyobb ajándék melyet élete során mindig is kapott.
Az ágyon ülő ember kezéből ekkor egy kavics gördült ki, nagyot koppanva a foltos szőnyegen. Ha csak még egyszer....

Csípős szél fújt akkor hétvégén, egy piros Opel szelte a kilométereket az egyik mellékúton. A motor gyászosan bőgött fel, fütyült a levegő a kaszni résein. A fényszóró kellőképp bevilágította messze az utat. "Nem tudni hogy történt a baleset", ezt a mondatot, melyet a helyszínelő rendőrök mondtak, már sosem fogja elfeledni. Hatalmas robaj, felsikoltó fékek, ahogyan a gumi 110 km/óráról próbálta vadul fékezni az autót. Felsírt a fém, dübörögve szaladt egymásnak a két autó. Szilánkok és fémdarabok repkedtek szerteszét a levegőbe. Aztán néma csend támadt. Csak az út mellett húzódó erdő visszhangoztatta a szörnyű, frontális csapódás rémhangjait.

Emberünk, arcát a tenyerébe temetve idézte fel ezeket a szörnyű élményeket. Megtörölte könnyeit, de keze nem ugyanoda tért vissza, másfelé tévedt. A pisztoly markolatát szorította, melynek csöve egyenesen a homlokához feszült. Remegő kézzel tartotta ujjai közt saját életét. Szörnyű fájdalmat érzett, ismét találkozni akart elvesztett szeretteivel.
A nap mélabús lassúsággal kelt fel a hátsókert tövében. Ahol anno a feleségével napoztak, és ahol a kislánya a kezébe nyomta a kavicsot. A házból egy éles dörrenés verte fel a csendet. Nincs többé szenvedés, nincs többé magány...
Hasonló történetek
4816
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5492
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

gyémánt ·
Tetszik, szép a kavics-motívum...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: