Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: bizony.
2024-11-08 16:54
kaliban: Ez mintha lett volna már. (10....
2024-11-08 16:40
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Öböl

Az Öböl.

Meredek csupasz sziklapart, és messzeségbe tűnő nyugtalan tenger. Elrejtve a világ szeme elöl, itt van az öböl. Csipkézet magas mészkőfal, mint valami bástya övezi körbe. A parthoz lejutni csak egy meredek ösvényen lehet. Ahogy a hullámok a kör alakú öböl szélét nyaldossák, állandóan morajlik a tenger. A csapdába eset hullámok haláltusájának a hangja ez.
Mezítláb a parton állva, olyan érzése támad az embernek, hogy itt a tér és az idő egyszerűen elveszti jelentőségét. Ezért is szeretek ide járni, az örök nyugalom szentélyébe. Az öböl vize tiszta, de mégsem lehet látni a tengerfeneket, mert valami szürke fátyol meggátolja, hogy kíváncsi szemek a titkát fürkésszék. Ha jobban megnézem a környező hideg sziklafalakat, akkor rájövök, hogy ok is szürkék. Az öböl vizének néma társai. Egyedüli változást csak a szüntelen tengerzúgás hozz.
Különös ez a morajlás. Mintha valaki, halkan beszélne, bíztatná az idetévedt látogatót. Mint suttogó hang a haldoklóhoz egy nehéz bársonyfüggönnyel lezárt szobában. Kedves és megértő. Bizalmat csepegtet nyugtalan lelkembe, lehetőséget add a menekülésre. Csak egy kis lépés előre, és a testem elmerülhet a szürke habokba, mint ahogy az égő gyertyakanócra a nedves újjak simulnak. Parázsló életem kialszik. Állok a parton, és reszketek. A szívem vadul ver.

Tekintetem az öböl víztükrére szegezem, és figyelek. Csak a monoton morajlás hallatszik. Az egész csak képzetem játéka volt. Senki nem beszélt hozzám. Megfordulok és elindulok felfelé az ösvényen. De megcsúszik a lábam, és hátra esek. A szemem sarkából látom az örvénylő habokat és középen a fehér emberi koponyákat. . Kétségbeesetten próbálom visszanyerni az egyensúlyomat. A távolból ide szúródik a közeli város nyüzsgő zaja. Valahol egy vonat megy. Az élet hívogató hangjai.

Tudom, hogyha a vízbe esek a némaság örökre foglyul, ejt. Szívembe a vegytiszta rettegés mar, agyamban az ősember halálsikolya visszhangzik. Szemem előtt látom elsuhanni az életem filmkockáit. A sorsom egyszemélyes mozija. Megértem, a hibáim és félelmeim okát. Akkor, amikor már minden túl késő. Testem már a háborgó víz fölé nyújtózkodott, talán centik választják el a követelőző jeges karoktól.
Hát legyen! Ha ez a sorsom. Hirtelen belém nyilall a felismerés. A félelem felesleges, a természet rendje, Isten birodalma előtt. Nem ellenkezem, és nyitott békés szemekkel merülök el a habokban. Meleg víz öleli körbe testemet, mint egy régóta várt barátot. A fehér emberi koponyák helyett, nagy tengeri kagylókat és csapatokban vonuló fickándozó halakat látok.

Leér a lábam a homokos aljra. A kristálytiszta víz a hónaljamig ér. Nyoma sincs a szürkeségnek. Csak a morajlás hallatszik szüntelenül a távolban, Az öböl elválaszthatatlan társa. Lassan kilépek a sziklás partra. Testemen sós vízcseppek, kacagva gurulnak szerteszét, s csepphalálukat lelve visszatérnek az öbölbe. Mire felérek a sziklapart tetejére a keskeny ösvényen keresztül. Nedves testemet lágy szellők szárítják meg. Fent megállok, lassan hátranézzek. Lent a mélységben a szürke öböl látszik, várakozik, mint egy alvó isten, aki próbára teszi gyarló gyermekeit.
Hasonló történetek
3774
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5492
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Laller ·
Nagyon szuper!

Ez az! De rég vártam már egy ilyen novellára.
Gyönyörűen van megfogalmazva, a történet is határozottan halad, nem tér el semerre!

10;10

Tűzmadár ·
Jó az írás hangulata, de sajnos vannak mondatok, amik kizökkentettek belőle. „Szívembe a vegytiszta rettegés mar, agyamban az ősember halálsikolya visszhangzik.” Milyen a rettegés, ha nem „vegytiszta”? Valahogy az Ősember halálsikolya se igazán passzol az elsuhanó életed filmkockáihoz.
A sziklás part alját általában sziklatörmelék borítja, amik közt persze ficánkolhatnak halak, s lehetnek kagylók, - kisméretűek,- de a sziklákon megtörő víz habjai miatt nem igazán láthatók. Kevésbé lehet homokos talaj. Ha lezuhansz, és megmaradsz, nem sokat ficánkolsz, mivel a kagylók össze-vissza hasogatják a bőröd, húsod. Tehát valahol lecsüccsensz a sebeidet nyalogatni. Sajnos, tapasztaltam.
Persze, egy írásban minden elképzelhető, az emberi fantázia határáig…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: