Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az igazgató halála

Charles McBurton, Cedarville seriffje a lakásán kapta a hívást, hét előtt néhány perccel.
Ki a fene lehet az? – tűnődött seriff álmosan, aztán felvette a kagylót. Igazából nem bánta, hogy felébresztették – álmában hatalmas polipok jelentek meg, melyek csápjai éhesen nyújtóztak a pénisze felé. Ijesztő volt és érthetetlen. Mostanában ez az álom vissza-visszatért, melytől kiverte őt a víz.
McBurton sokak szerint nem volt elég idős ahhoz, hogy seriff lehessen. Huszonnyolc éves volt, igaz, halántéka már ősz. Ha barátai ennek oka felől kérdezték, ő a rendőri pályafutására kente az egészet. Pedig biztos volt benne, azóta őszül, mióta ezek a polipos álmok elkezdődtek. Ennek folyományaként egyre többet ivott… ennek pedig, érezte, szintén nem lesz jó vége.

Mindenesetre három éve volt seriff Cedarville-ben, és, bár még egyetlen komoly ügye sem volt, úgy tűnt, érti a dolgát. Ha becsiccsentett, olykor még panaszkodott is, hogy ebben az álmos városkában nem történik semmi.
Hát most történt.
- Halló? Itt a seriff.
- Seriff? – szólt egy hisztérikus hang. - Itt Ralph Warren, a Franklin gimnázium portása beszél! Hamington, az igazgató halott! A takarítónő találta meg, és…
- Nyugodjon meg – McBurton maga is meg volt döbbenve. Felült az ágyán. – Mondja el, szép sorjában, mi történt.

- Hát, az volt, hogy éppen megérkeztem az iskolába, és Joy-t, azt a félidióta éjjeliőrt kerestem, aki szokás szerint nem volt a helyén. Magamban füstölögtem, tudtam, ha előkerül, azt fogja mondani, épp gittelnie kellett, ugye érti, mire gondolok, és hát mit is lehet tenni? Az önkormányzatnak nincs pénze arra, hogy megbízhatóbb munkaerőt fogadjon fel amikor…
- Nem térne a lényegre, Ralph?
- De. Hogyne. Szóval Joy végül előkerült, és már teremtettem volna le, amikor távoli sivalkodásra lettem figyelmes. Nem sokkal később az egyik takarítónő rohant le sikoltozva a jobb szárny lépcsőjén, és azt sivalkodta: „Az igazgató úr halott! Halott! Jézuskám, az a rémes gatyája… és az a polip… segítség!

- Mit mondott? – a seriff hangja élesen csattant.
- Mii? – kérdezte zavartan Ralph. – A takarítónő sikoltozott és…
- Nem! Amit utána mondott!
- Én nem… figyeljen ide! Magam is láttam, hogy halott. És izé… jöjjön inkább ide! Ezt látnia kell! – Ezzel Ralph lecsapta a kagylót.
- Bazdmeganyád – mormolta McBurton, aztán kipattant az ágyból. Gyorsan felöltözött, és kiviharzott a kocsijához. Beugrott, bekapcsolta a villogót, és kifarolt a felhajtóról. Ráfordult a főutcára, közben rádión jelentette a történteket az ügyeletnek, s hogy azonnal küldjenek egy embert az iskolához.

Tíz perccel később ért az oda. Megállt, és kipattant a kocsiból. A portán már várta Ralph.
- Ide figyeljen maga fasz! Ha még egyszer lecsapja a kagylót, miközben velem beszél, rászállok magára! És akkor én mondom, rá fog kúrni! Azt hiszi, nem tudom, hogy nincs vizsgamatrica azon az öreg krehácson, amit maga az autójának hív?
Ralph motyogott és kerülte a seriff tekintetét.
- Na jól van - McBurton lehalkította a hangját. - Vegyük át még egyszer. Mi is történt?
- Nem tudom - Ralph a fejét rázta. - Komolyan mondtam, hogy inkább személyesen kellene megnéznie.

- Rendben van – mondta csendesen a seriff. – Vezessen oda.

Ralph felvezette McBurton-t az emeletre, ahol az igazgató irodája volt. Aztán benyitottak.
McBurton-nek elállt a lélegzete. Amit látott, olyannyira undorító, szánalmas, és (nevetséges) volt, hogy talán fel is nevetett volna, ha nem rémül halálra.
A direktor úr halott volt, kétségkívül. Meztelenül ült az igazgatói székben, és látszott testének minden hájas redője. McBurton látta, bokájáig lecsúszva egy ocsmány rózsaszín alsó fityeg. De ami igazán magára vonta a figyelmét… az a gusztustalan bokszer színéhez hasonlatos árnyalatú műanyag polip volt. A játékboltban láttam ilyet, amikor az unokaöcsémnek kerestem szülinapi ajándékot, gondolta émelyegve a seriff. A polip fejének átmérője körülbelül 20-25 centi lehetett, csápjai hosszúak voltak, rugalmasak, és groteszk mód fonták körül a néhai Mr. Hampton lábait. Néhány csáp felnyújtózott csupasz mellkasára is.

Az igazgató úr pénisze természetesen nem látszott. Rá volt húzva a polip üreges teste. Alighanem ez lehetett az oka, hogy a takarítónő, amikor megtalálta, sikoltott, nem pedig kacagott.
Mr. Burton álmélkodva lépett közelebb. Óvatosan mozgott. A szabályzat, összpontosíts a szabályzatra, haver, ne bassz el semmit. De nehezen tudott koncentrálni. Gondolatai mintha cseppfolyósakká váltak volna. Fejében az motozott, hogy előbb-utóbb valakinek el kell távolítani Mr. Hampton öléből azt az ocsmányságot.
Úristen. Ez nem lehet véletlen. Ez nem lehet…

McBurton akkor megpillantott valamit az iroda sarkában a földön. Odament, és lehajolt. Látta, hogy egy bugyi az. Méretéből – és illatából – Ítélve úgy tűnt, egy fiatal lányé.
- Úristen – suttogta. Valami nagyon rossz előérzete támadt. Arra gondolt, mikor jön már az erősítés. – Mi a franc történt itt?
Hasonló történetek
2978
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
5304
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Piros Pille ·
Kedves, libido!
Ez így még nagyon nyers. Milyen mondatok ezek?:
Ralph felvezette McBurton-t az emeletre, ahol az igazgató irodája volt. Aztán benyitottak.
McBurton-nek elállt a lélegzete. Amit látott, olyannyira undorító, szánalmas, és (nevetséges) volt, hogy talán fel is nevetett volna, ha nem rémül halálra.
Pedig a történet - mint mindig - nagyon érdekes, de rövid, túlságosan felszabdaltad, most izgulhatok.:( Holnapig?
libido ·
Ezt az írást olyan kategóriában küldtem be, hogy folytassa más, ha akarja. Persze nem fogja akarni, de az más kérdés. Egy fejezet a regényből, amit írok, és ide úgy is küldtem be, hogy NEM KEREK, hanem én elkezdem, valaki folytassa, na. vagy hogy mondjam. Na.
Piros Pille ·
Értem, na:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: