Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Friss hozzászólások
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
HentaiG: Jòl sikerült folytatàs izgatò...
2024-10-19 21:49
kaliban: Kár, hogy ilyen rövid lett. A...
2024-10-19 15:17
Vincami Nor: Jó hírrel szolgálhatok, oldal...
2024-10-17 21:14
HentaiG: Várom majd őket, biztos nagyon...
2024-10-17 14:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első igazi alkalom 1. rész

Szép napsütéses nyári napot írtunk. Tikkasztó hőség nehezítette meg a tinédzser napjaimat. Én akkoriban fejeztem be az első évem az egyetemen 19 évesként és már kezdtem tisztában lenni az szexualitásommal.
Volt több barátnőm is addigra, egyikkel szexig is eljutottunk de nem élveztem, igazából felállni sem akart igazán.
Majd az egyetem első éve alatt történt hogy egy buli után először vertem ki egy srácnak, viszont mivel elég ittas állapotban voltam így többre nem került sor.
Vágytam már arra hogy valakivel igazán ki tudjam élni a vágyaimat, így folyamatosan pörgettem a társkeresőket, mert miért is ne?!
Szóval azon a nyáron az egyik ilyen társkeresőn összeismerkedtem egy szimpatikus sráccal, akit Tibinek hívtak.
Az első pillanattól, már a profilját meg tekintve is szimpi volt nekem, barna szemű, rövid barna hajú, borotvált, vékony 18 éves srác volt.
Miután váltottunk pár szót, kiderült hogy hasonló cipőben járunk. Ő is keresi a megfelelőt az első igazi szexre. 
Elmesélte hogy párszor már volt orális kalandja oda vissza, de mégsem vette rá magát, hogy több legyen ezekből.


Körülbelül 3 napot végig beszélgettünk, majd feltettem a nagy kérdést. 
“Van kedved találkozni?”
Azonnal kaptam a választ hogy IGEN.
Így egy órával későbbre 6 órára megbeszéltük hogy találkozunk az egyik kávézó előtt ami fél úton volt hozzá és hozzám is.


Izgatottan vártam a találka helyén. Megérkezett.
- Szia. Tibi, igaz? - Személyesen még jobban nézett ki, csillogó szemei mindent elárultak arról, hogy mit gondol rólam első ránézésre, bár fordítva ugyanez volt a helyzet.
- Igen, szia! - mosolygott rám.
Kezet ráztunk és beültünk a kávézóba. Órákig beszélgettünk és az idő annyira elszaladt, hogy észre sem vettük, hogy már kezd sötétedni.
Egyikünk sem akarta még a randit félbe szakítani így sétáltunk.
Nagyon jól éreztem magam a társaságában és azon kezdett el járni az agyam hogy mikor illene megcsókolnom. 
Egy parkos részre érvén leültünk az egyik padra amely viszonylag távol volt mindentől és mindenkitől, majd egymás felé fordultunk.
- Nagyon jól érzem magam veled Tibi, nem gondoltam hogy ennyire jól fogom tölteni a ezt a szombat délutánt! - mondtam mosollyal az arcomon.
- Örülök, hogy nem csak én érzem akkor így! - mondta Tibi és közben a combomra helyezte a kezét.
A szívem egyre hevesebben kezdett el verni, lehet szimplán az izgalomtól, de lehet amiatt is hogy ilyen szituációban publikusan még sosem voltam egy sráccal sem.
Ezután egy ideig csak egymás szemeibe vesztünk el.
“Most kell megtennem, ez a megfelelő idő” - gondoltam és az arcom egyre közelebb hajtottam Tibi arcához.
Úgy éreztem az ajkaim szárazak, a torkom mint a sivatag, a szívem majd ki ugrik a helyéről. Ám ekkor Tibi is elkezdett lassan felém hajolni.
Alig pár centire voltunk egymástól, éreztem a lehelletét és a közelségét.


Ajkai az ajkaimhoz simultak, mámoros érzés fogott el. Nyelveink összefonódtak és egymás körül keringtek. A kezeimet Tibi arcára tapasztottam, ő pedig a combomat végigsimítva a mellkasomra helyezte a kezét. Sohasem gondoltam volna hogy egy sráccal ennyire izgató és izgalmas lesz már csak egy csók is, míg lányokkal finoman szólva is inkább undorító érzés fogott el.
Hosszas csók után visszatértünk a valóságba.


- Van kedved feljönni hozzám Tibi? - kérdeztem kissé félve, de önkéntelenül.
- Menjünk Dani! 


Kicsit összeszedtük magunkat ezután a csók után és elindultunk az albérletemhez, amely a séta során két utcányira volt csak tőlünk.


Folyamatosan csak arra tudtam gondolni az úton, hogy mi is fog történni ha felmegyünk négy fal közé, ahol csak mi vagyunk és senki más….

Hozzászólások
kaliban ·
Kár, hogy ilyen rövid lett. A stílus, a hangulat jó, várom a folytatást.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: