Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Annie Shan naplója

Szerda. 9/10 lett a helyesírásom ma. A tanár azt mongyja egyre jobb vagyok. Maya ma behozott egy új jojót és mutatott trükköket vele. Nagyon sok dolgot tud csinálni. Megkértem apát, hogy had kapjak én is eggyet a szülinapomra de az még nagyon messze van. Bárcsak lenne nekem is egy. Útálok várni.
Csütörtök. Darrennek hírei vannak. Az egyik hülye barátya talált egy darab papírt valami speciális cirkuszról amit Sirk Doo Freeknek hívnak. Az emberek benne mind furcsák. Azt mongyja, hogy van egy kígyófíú egy farkasember és egy szakállas nő is. Nagyon jól hangzik. Elakar menni de nem hiszem, hogy be fogják engedni. Én is nagyon szeretnék meni de tudom hogy nem vinne magával még akkor sem ha ő is menne. Nem érdekel. Majd ha felnövök elmegyek az összes Sirk Doo Freekbe és nem viszem őt magammal eggyikbe se. De azért nagyon szeretnék látni egy szakállas nőt. Biztos nagyon furcsa lehet ha szakállad van. Remélem nekem nem fog nőni.
Péntek. Darren elmegy a Cirque Du Freakbe!! (Elmonta hogyan kell helyesen leírni.) Stevenek vannak jegyei és ők ketten elmennek. Kifognak szökni mert anya és apa nem engedné el őket. Miért mindig Darrennel történek a jó dolgok? Én miért nem kapok soha jegyet egy mutánscirkuszba? Ez szemétség. De azt monta, hogy hoz majd nekem valamit onnan ugyhogy nem olyan rossz. Remélem nem lesz semmi baja. Nem akarom, hogy megegye egy farkasember vagy egy kígyófíú
Szombat. Ma este ment el Stevevel. Azt mondta anyának és apának, hogy Stevenél alszik. Megkértem, hogy hozon nekem egy képet a szakállas nőről de azt mondta, hogy nem hiszi, hogy lehet fényképezőt használni. Ha lebuknak örökké szobafogságban lesz! Haa-haa-haa!!!
Vasárnap. Darren azt mondta, hogy nagyon jó volt a Cirque Du Freak. Vett nekem egy játék pókót. Azt mongya ugyanugy néz ki mint madam Octa, egy mérgező pók az előadáson ami megölt egy kecskét miközben mindenki nézte. Ez egy kicsit durva! Cukor pókhálót is vett nekem ami isteni volt. Kifaggattam belőle mindent a cirkuszról. Félelmetesnek hangzik. A farkasember leharapta az egyik nő karját, és aztán a férfi akié a Cirque Du Freak visszavarta! Bárcsak elmehettem volna, de Darren ugynéz ki mint aki nem is élvezte anniyra mint ahogyan mongya. Nagyon fehér és csomoszor megrázkódik mintha fázna. Egyedül is jött haza és azt mondta anyának és apának, hogy ő és Steve veszekedtek. Kérdeztem Steveről de nem mondott semmit. Nem tudom miért.
Hétfő. Rémálmom volt a farkasemberről és a pókról. Azt álmodtam, hogy a farkasember leharapja a kezemet. Aztán a pók visszavarta a hálójával, de utána póká változtam. Borzasztó volt és félelmetes. Remélem mais ezt fogom álmodni!!
Kedd. Nagyon korán ébredtem ma. Kikellett mennem a mosdóba. Darren szobájának ajtaja nyitva volt és láttam, hogy üres az ágya. Megnéztem lennt de nem volt ott. Később hallottam amikor hazajött mielött anya és apa felkelt volna. Úgy csinált mintha aludna amikor szóltak neki, hogy suliba kell mennie. Nem tudom, hogy hol volt vagy mit csinált. Nem bírom, hogy meg ne kérdezzem csak akkor azt hinné, hogy kémkedek utána. Ma mégfurcsábban viselkedett. Egész nap a szobájában ült és csak vacsorára jött le és olyan fehér volt mint egy szellem. Anya szerint lehet, hogy beteg de nekem inkáb tűnt ijedtnek mint betegnek.
Szerda. Daren jobban van. Mosolyog és boldog. Még egy pizzát is rendelt a saját pénzéből és adott egy szeletet nekem! A fiuk FURCSÁK!!!!!
Szombat. Elmentünk vásárolni anyával. Négy nagy zacskónyi ruhát és sapkát vetünk. Alig várom, hogy felpróbálhassam az összeset. Amikor hazaértünk Darren furulyázot. Igazából csak egy vékony síp volt de ő furulyának hívja. Anya szerint nagyszerű de szerintem nem volt jó. Én jobban tudnék játszani rajta. Darren azt mondta, hogy találta a furulyát. Én miért nem találok soha ilyen dolgokat? Szemétség!!
Szerda. Alig láttuk Darrent ezen a héten. A szobájában volt és jáccott a hülye furulyáján. Nem tudom miért őrült meg ennyire tőle. Ha az én furulyám lenne már rég ráuntam volna. Anya szerint lehet, hogy zenész lesz ha majd felnő de szerintem nem elég jó ahoz. Még csak kölcsön se adja, hogy én is jáchassak rajta, a szemét!
Péntek. Apa rávette Darren, hogy adja oda nekem a furulyáját de rögtön elvette amikor apa elment. A szobájában van mindig és jácik rajta. Elegem van belőle. Holnap berontok hozzá és elveszem tőle és eldobom. Ez majd megtanítja, hogy adja kölcsön a dolgait és ne legyen olyan szemét.
Szombat. Jaj ne! Kérem ne! Sajnálom! Nem akart! Elkellet volna mondani. Nem tudtam. Most abba kellhagynom az írást. A kórházba kell sietnünk. Jaj kérem ne hagyd, hogy meghaljon. KÖNYÖRGÖM!!!!!
Hasonló történetek
2821
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
5584
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: