Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álomból rémálom

Azt mondják, a legszebb dolog az életben a szerelem.
Általában minden tizenéves naiv lányka így is gondolja, amíg bele nem fut egy szörnyű szerelmi "katasztrófába"...

Mikor megismerkedtünk, megfogott Benne valami...Úgy éreztem, hogy Ő lesz Életem Nagy Szerelme. Ha megláttam, gyomromban ezernyi pillangó repdesett, ha rámmosolygott, csak azt a béna bájvigyort tudtam magamra erőltetni.
Aztán egy szép téli estén megtörtént a csoda. Három hónapnyi "szenvedésem" gyümölcse végre beért: azt mondta, hogy szeret! Attól a bizonyos estétől kezdve egy pár voltunk. Nagyon szerettem, mindent megtettem érte, de valahogy már nem éreztem azt, amit eleinte. Mintha valamilyen szempontból tévedtem volna.

A negyedik hónap környékén az álomból kezdett rémálom lenni...
Ha valami nem tetszett neki, rögtön azzal fenyegetőzött, hogy elhagy. Én pedig sírva fogadkoztam és hagytam magam. Inkább alávetettem magam a kis szabályainak, csak ne veszítsem el. Ez nagy hiba volt...
Ugyanis ettől kezdve minden egyes vele töltött perc hazugság volt neki és hazugság nekem.

Aztán gondolkodtam rajta, hogy elhagyom... De valamiért mégis mindig meggondoltam magam. Talán azért, mert azt hittem, hogy szeretem, talán azért, mert az ismerőseinktől mindig azt hallottam, hogy megérdemel még egy esélyt... É még egyet, és még egyet, és... és... és...

Hét hónap után betelt a pohár. Megmondtam, hogy vége és nem szeretnék tovább együtt lenni vele. Sírt, hogy beszéljük meg, de én otthagytam.

Elkezdődött egy újabb tanév, és én újabb reményekkel kezdtem neki az iskolának. De Ő itt se hagyott békén.
Mindenki előtt nevetségessé tett... Zaklatott telefonon, e-mailben és még a közös ismerőseinken keresztül is.
Fenyegetett, hogy kiugrik az ablakon...
Azt válaszoltam, hogy "Hát tedd meg! Sőt, segítek is, csak hagyj má végre békén!"

Mindez másfél hónapja történt. Ő azóta valószínűleg egy pesti kollégiumban szórakozik, barátkozik, talán csajozik is.

Én meg itt maradtam... és csak reménykedni tudok.
Már nem vagyok naiv kislány, aki azt hiszi, hogy minden fiú egy valódi szőke herceg fehér lovon.

A rémálomnak - úgy tűnik - vége.
M.W.
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4253
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Hát igen, nem is történet ez, inkább naplóbejegyzés. Ha valóban megesett veled, csak egyet tudok érteni az előttem szólóval. Az érzelmi zsarolás az egyik leggyávább dolog a világon. A naivságunkat így, vagy úgy, de végül mindannyian elveszítjük valahol. (hmm... ezt nevezik felnőtté válásnak?)

Mae West ·
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a kis irományom.

Andreas: Sajnálom, kicsit félreérthetően írtam. Nem abban reménykedem, hogy visszajön, hanem abban, hogy - ahogyan azt már Te is írtad - vannak még normális pasik.

dstella: Igazad van, ez inkább naplóbejegyzés. De azért írtam le és tettem fel, mert szeretném, ha másnak ezt nem kéne átélnie. Ezt egyfajta \"tanmesének\" is szántam.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: