Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A végjáték.

Kellemes tavaszi hajnal volt, Tegan, az “elsö generációs“ a Menedékház tágas verandáján ült, a jó öreg barátja és hüséges , kemény fából készült - hogy elviselje az idö múlását és kibirja azok láthatatlan marcangolását -hintaszékében. Amugy a ház és a benne található bútorok is mind a régi idökböl valóak voltak,kivéve az úgnevezett technika szobát,ahol minden a legmodernebb felszereléssel volt berendezve, ebbe a szobába soha senki sem léphetett be csak Sean,aki az egész csapat megfigyeléséért, a kapcsolattartásért és minden lényeges információ begyüjtéséért felelt. Még maga Tegan aki a legidösebb volt és egyben ö volt a csapat vezére is, sem léphetett be oda. Egyszerüen éltek, nem keltve nagy feltünést, mondjuk nehéz is lett voln - mert ök az éjszaka lovasai voltak, nesztelenül tudtak közlekedni,ha viszont mégis megtörtént az észrevételük,akkor mindigott volt velük Larson, aki használva a képességeit, kitörölte annak a bizonyosnak a memoriáját, mély álomba szenderitve és ébredése után csak egy rossz álomnak hitte az általa láttotakat -  mivel a Menedékházat is olyan helyre épitették, hogy egyszerü halandó nehezen közelitette meg, ha netalán mégis sikerült oda feljutni, akkor megvoltak a különbözö technikák arra, hogy elriasszák öket onnan úgy hogy ne tudjanak semmit sem meg arrol a bizonyos faházról. Sajnos már nem sokan laktak a “házban“ ,az elmúlt idöszakban vívott kegyetlen harcban, amit az emberiségért és fajuk tisztasága becsületéért tettek, sokat odavesztek. Emiattt is volt szomorú és magába roskadva, legtöbb idejét a verandán töltve és az alattuk, a város utcáin boldogan munkába sietö vagy már épp hazafelé tartó, sétáló , nevedgélö, jatszadozó embereket,gyerekeket nézve. Elégedett volt részben, de szomorú, céljukat elérték,de több barátját elvszitette, akikkel hosszú éveken keresztül harcolt a “ Faj “ azon rétegével akik az emberiség elpusztitását szerették volna. Akkor álltakbössze az “ elsö generációsok “ amikor már tarthatatlak volt a szintén “ elsö generációs “ Davor cselekedete, amit oly ravasz módon tett és oly gyorsan hogy ez nem tünt fel egyiküknek sem. Viszont amikor egy városban több szolga van mint egyszerü ember és sajnos egyre több városban bekeletkezett, akkor lépiük kellett....ekkor alakult meg az “ Elsö Generációs Szövetség “. Tegan mindegyik “ elsö generációst “  felkeresett, öszintén és egyenesen tette fel a kérdést mind a 23 nak...
Viszont valojában 25 en voltak,de ebböl egy mélyálomban volt,a saját végrendeletje alapján és Ö -t csak a többi 24 közös, egyhangú döntése alapján lehetett felébreszteni, Ö volt Vlad, a Kárpátok Uralkodója.
Azt még maguk sem tudták, hoy valojában Ö volt e az Elsö és egyben a legerössebb vagy épp az Alpoki  Davor vagy pedig az Erie tó környéki Tegan.....
-  Velem vagy nélkülem ? 
Folyt.köv.
Folytatások
1297
Csak azt akarta, hogy meglássa a napfényt.
Hasonló történetek
3121
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3859
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: