Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A titokzatos erdő relytelmei

Az erdő. Egy békés, nyugodt hely, kis állatkákkal. A tisztásokat legelésző nyájak, a fákon csiripelő madarak keltik életre a tájat. Apró mozgolódások törnek fel a fák alatt, a meseszép erdőnek zenei hangulatot adva. Halk szellősuhogások zengik körbe az erdőt, érintetlen ágakat táncoltatva.
Ezt a művészi táj jut mindenki eszébe erről a helyről.
De mi történik az erdővel, mikor eljön az este?
Akkor, mikor a békét és nyugalmat sötét leplével betakarja az éjszaka,
akkor, mikor nyugalom helyébe lép a félelem és harag.
Ezen a vidéken a fény nevéről sem hallott senki és semmi.
A sikító bokrok vészkiáltásai megtörik az erdő csendjét, a fák ágait kegyetlenül letépve diadalmaskodik a vihar.
A vadak egymást gyilkolva csillapítják éhségüket, csak vért hagyva a nyomukban.
A haldokló állatok utolsó nyögéseit hallod, amint épp a rejtélyes vad tépi szét őket.
Az ablakodat egy ág segítségért esdekelve kopogtatja, hogy engedd be, mentsd meg a kinti pokol elöl.
Az, aki ide betér, soha többé nem leli meg nyugalmát, örökre ezen rémségek áldozata lesz.
Mire mindenbe belegondoltál, már ott is vagy az erdőben, ahol a halál a függönyeit behúzta és már hiába menekülsz.
Az erdő bezárta kapuit, eldobta a kulcsot, lelkedet örök marasztalásra ítélve. 
Kérlek, fogadd meg a tanácsomat, és jól figyelj arra, amit mondok:
Ha vissza is akarsz térni, akkor soha ne menj be az sötét erdőbe éjjel!

Hasonló történetek
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Timothy ·
ez az elso:D

mbea ·
Én is kezdő vagyok még,de ez nem valami jó,már bocsi.
Először is,túl rövid.Aztán meg nincs is semmi cselekmény.Csak az erdőről írsz,ami rendben is van,de bele kéne fűzni valami érdekes sztorit.Például ugyanezt bemutatni egy lányon,aki éjjel bement az erdőbe,és soha többé nem szabadult.Aztán jönne egy csattanó.És már kész is a novellád. :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: