Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sötétség leple

Sötét, nyirkos utcák... Magány. Hideg. Ez a sors jutott nekem.

Hát, emberek, az olyan, mint én. Muhahaha... Imádom nézni, ahogyan bizonygatják saját maguknak, hogy nem, márpedig vámpírok nincsenek. Vagy ha vannak is, nem fogják Internetes fórumokon kiteregetni a személyiségük árnyas oldalát... Csodálatos, ahogyan mondogatják egymásnak, és maguknak, hogy ilyen márpedig NEM létezhet.

A történetem 2006. júniusában kezdődött. Akkor ünnepeltem a 20-dik születésnapomat. Fiatal voltam, és vad. Élveztem az életet. Ittam, buliztam, ahogyan más ilyen korú emberek. Aznap éjjel is ittam pár italt, és megismerkedtem egy helyes fiúval. A neve Dani volt. Legalábbis ezt mondta.

Részeg voltam, nem tudtam, mit csinálok. Vadul csókolóztam vele egy eldugott kis sarokban. Közöltem vele, hogy szeretnék hazamenni, mire készségesen felajánlotta, hogy elkísér, úgyis arra van dolga. Akkor még nem tudtam, mi vár rám.

Már majdnem a lakásomnál jártunk. Akkor betuszkolt egy sikátorba, és megcsókolt. Kérdeztem:
- Húú, itt akarod?
- Igen. Nem fog fájni, édes.
És elkezdett haladni a nyakam felé az ajkaival. Libabőrös lettem forró leheletétől.
Hasonló történetek
6676
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7704
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
geminigirl ·
Kérdeznék valamit.
Csak nekem tűnik úgy, hogy az "előzetes", ami kint van az oldalon, amolyan kedvcsinálónak, az hiányzik itt, a "teljes" történetből?
Lehet, hogy hosszabb lenne, csak kimaradt belőle néhány bekezdés a tördelés során?
:no_mouth:


Sztrájk ·
Jáj. Há ne mán, há ennyit én nyém tudok óvasni, ollan ritka sok ez mán!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: