Hol is kezdjem? Talán az elején... Jason vagyok egy egyszerű... de mégsem olyan egyszerű, de 16 éves fiú. Iskolába járok, tanulok, és csajozok, mint bármelyik korombeli fiú. Annyi a különbség, hogy én elf vagyok, ami nem olyan különös nálunk. Az Amusez Dolles (Szent Folyó) mentén, Kassersii Daneom (Keleti Bástya) nevű falúban. Messze keleten, vidéken, távol a metropolisoktól, távol mindenféle nagyvárostól. Ismeretlen számomra a meghatározás is.
Sok barátom van népszerű vagyok. 3 fontosabb barátomat emelném ki:Dante Jenesen,az örökké fiatal lelkű féldémon, féltünde; Carlos Donnes, a nagyszájú tünde; James Lion, a (szintén elf) mágus. Ők voltak a baráti köröm, legbelső rétege. Bárhová mentem velük voltam. Amikor nem akkor a gyönyörű tündelánnyal, Sylvia Jenesen-nel(Dante húga), a barátnőmmel, vagy aludtam, esetleg tanultam.
Két évem volt hátra a középiskolából, és még egy éve volt a nyelvvizsgáig. Tanulnom kellett, mert bár születésem óta hallom, és mégis nehezen értem meg, a tündenyelvet. Tökéletes korrepetáló tanáraim vannak: Carlos és Sylvia, akik születésük óta tanulják és beszélik. A tanulmányi átlagom 4.9, pont emiatt. Ez húzza le. Ha jobban tudnám, kerek ötös lennék.
De kezdem is a történetet...
I. Fejezet - A Davos Cannes
-Gyerekek, menjünk el Davos Cannes-be(Elfek Erdeje)! - mondta Carlos a 3. szünetben.
- Aztán minek mennénk? - kérdezte Dante.
- Én tudom! - jelentette ki Sylvia, leugorva a fölöttünk ágaskodó fáról. - Mert állítólag a közepén van egy kőemelvény, ami azt aki odamegy teljesíti 3 bármilyen kívánságát. Mende-monda.
- Könnyen beszél az aki halhatatlan... - mondtam gúnyolódva. Nem emlékszel mi történt legutóbb amikor az erőben jártunk?
- Ha a farkasemberre gondolsz, akkor az merő véletlen volt, Billó is megmondta!
(Billó a falu nagyra becsült varázslója volt, és James apja.)
- Nem éppen. Szerintem a démonvadkanra gondol, ami egész az Amusez Dolles partjáig kergetett minket - vágott közbe Dante.
- Így van. Ha Danténál nem lett volna kard, ma nem beszélgethetnénk itt...
- ...és nem mondanál több ilyen hülyeséget - fejeztem be Sylvia mondatát.
- Na! Gyerekek! Ez csak tegnap előtt történt!
- Éppen azért! - rivalltunk rá egyszerre.
- Jól van. Értettem.
Szólt a csengő.
- Menjünk! A végén még az a vén kecskefejű szatír büntibe rak.
- Ja! Húzzunk!
Beértünk a suli épületébe, de sajnos addigra már szólt a második csengő, és elkezdődött az óra.
- Jaj ne! Késő! - ordította Sylvia a második csengőt hallva.
- Igaza van - helyeseltem. - Tudjátok milyen Mr. Arnold. Ha egy percet késel...
- ...inni voltál, vagy cigizni! - fejezték be kórusban a mondatot.
- Na igen.
- Én szóltam. Tudtam, hogy nem kellene kimennünk matekóra előtt.
- Most már mindegy - szóltam.
- Úgyis utolsó óra volt. Egy igazolatlan óra. Na és?
- Igen igen. "Csak egy igazolatlan óra...
- ... A múlt 3 havi "Egy igazolatlan..." -ból már összejött 89 is!...
- ...Még egy...
- ...és megbukunk! - fejeztük be a másik mondatait.
- Értem, de mit akartok csinálni?
- Jogos...
- Na menjünk abba az erőbe...
- Jól van nem ellenkezek - jelentettem ki egyhangúan.
Szóval elindultunk az erdő felé, ki a suliból, át a tisztáson.
***
Lassan beértünk az erdőbe. Sylvia szorosan mellettem haladt, hátul. A többiek elöl haladtak.
- Na jó Sylvi! Mit szerettél volna?
- Álljunk meg ehhez.
- Rendben. Srácok! Megállunk egy kicsit, Sylvi-nek kiment a bokája. Mindjárt utánatok megyünk!
- Oké. De ne maradjatok sokáig.
- Ha máshogy nem, hozd háton a húgomat! - szólt Dante nagy komolysággal.
- Oké... Na rendben együtt vagyunk, ketten és megálltunk. Mit szeretnél?
- Nem akarsz leülni ehhez?
- Nem.
- Bírni fogod?
- Igen.
- De biztos, hogy...
- Mond már! - rivalltam rá.
- Rendben. Kerek perec kimondom: Terhes vagyok tőled.
Teljesen ledöbbentem és földre huppantam meglepődésemben. Alig fél perc múlva azonban magamhoz tértem.
- Ez biztos?
- Igen. Apa leszel! - mondta boldogan.
- És az is biztos, hogy az enyém?
- Te nem bízol bennem?
- 2 éve vagyunk együtt. Szerinted megcsaltalak az utóbbi 4 hónapban valakivel?
- Már 4 hónapos? Igen. Plusz-mínusz 1-2 hét.
- Rendben Erről még beszélünk. De most menjünk, mert a végén valami bajuk esik.
- Nekik?
- Nélküled és nélkülem szerinted bírják 5 percél tovább? - kérdeztem komolyan, de a hangomban mégis érdeklődő hangsúllyal.
- Akkor menjünk - mondta két kacagás közepette.
Felkaptam a hátamra, hogy hihető legyen a sztori és, hogy ne erőltesse meg magát az én édesem és a kisfiam vagy kislányom.
***
Nem sokára mélyen az erdőben voltunk és közeledtünk a híres nevezetes emelvényhez. Közben este lett, teliholdas, farkasvonyításoktól teli sötét éjszaka. Már megláttuk a tetejét, amikor ránk rontott egy farkasember. Dante előrántotta a kardot és én a tőrt, melyet apámtól kaptam, még mielőtt háborúba vonult, majd később meghalt.
A tőr markolata tömör tölgyfából lett kifaragva, és tündenyelven e szavak voltak belevésve a pengéjébe:"A szív ereje mindennél fontosabb!". Pengéje 12 centis tündeacél volt. Magyarul a gyémántnál is keményebb, törhetetlen pengéje volt. Átmérője 3 centis volt.
Dante kardja szintén tündeacélból készült. Pengéje hossza 70 cm volt, átmérője 8 cm. Ez a véset állt rajta: "" Markolata 20 cm -rel, állt a végén egy kristállyal. Bőrrel volt körbetekerve, és egy vékony zsineggel körültekerve volt ráerősítve. Fekete markolata kilátszott Dante vörös démonkarmai közül.
De visszatérve a történethez... Ránk rontott a farkasember Dante kivonta kardját én pedig elővettem a tőrömet. Dantét támadta meg először, aki derekasan védekezett de egy óvatlan pillanatba, a másodperc töredéke alatt a farkasember lesújtott Dante mellkasára és feltépte azt. Dante fájdalmában felordított és eldobta a kardot. Ez alatt Carlos, James és Sylvia lehúzódtak az ösvény szélére és nézték miként vergődik Dante. A farkasember felágaskodott, hogy lemérje a végső csapást Dantéra de még mielőtt lesújthatott volna, felkaptam egy nagyobb követ és fejbe dobtam vele, kibillentve a egyensúlyából. Egyből beborult az ösvényt szegélyező susnyásba. James, Sylvi és Carlos odarohant Dantéhoz, hogy ellássák a sebeit. A farkasember azonban felkelt, és fellökött. Egy vonyítást követően, mielőtt engem is megsebesített volna, Sylvi fejbe dobta ugyanazzal a kővel amivel én.A farkasember ekkor azonban rárontott Sylvia -ra és harapdálni kezdett az arca felé. Dante még mindig keserves kínok közt fetrengett a földön, sebesüléseivel bajlódva, de én látva a jelenetet talpra ugrottam és lelöktem a farkasembert Sylvi -ről és a másodperc tört része alatt odaugrottam és a tőr pengéjét mellkasába mélyesztettem. Felordított! Mivel láttam, hogy nem találtam el a szívét, újra megmarkoltam a tőrt, megfordítottam a kezemben és nyakához illesztettem a pengét de mielőtt elmetszhettem volna a nyakát, lelökött magáról és felém ugrott. Lepergett az életem a szemem előtt. Az egész egy másodperc alatt történt. Majd 10 óráknak tűnő másodpercen keresztül vártam, mikor metszi el a nyakam, vagy tépi le a fejem, de nem jött el a vég. Ekkor éreztem, hogy valami rám csöppen. Meleg volt. Aztán még egy és még egy csepp. Kinyitottam a szemem és láttam, hogy ott áll fölöttem Carlos Dante kardjával a kezében, amely átszúrva a farkasember mellkasát meredezik. Kimásztam a halott farkasember alól és felvettem a földről a tőröm. Ezt követően odasiettem Sylvia -hoz, hogy megnézzem mi baja van. Eközben Dante odasétált egy egyenesebb erős faággal, amit mankónak használt.
- Rendbe jön? - kérdezte
- Reméljük. James majd meggyógyítja - biztattam és reméltem, de titkon tudtam, hogy nincs sok neki hátra...
Carlos ez alatt odasétált otthagyva a fakasember tetemét és így szólt:
- Hogy vagytok?
- Én megvagyok, hála neked - szóltam.
- Én is. A lábamon kívül semmi bajom - közölte Dante.
- Na és Sylvi? Mi van vele? Rendbe fog jönni?
- Reméljük. James mindent meg fog tenni.
- Ez az én hibám... Ha nem vagyok olyan makacs, és hallgatok rátok akkor Sylvi -nek nem lenne semmi baja.
- Ne hibáztasd saját magad. Mi is bolondok voltunk, hogy nem tartottunk vissza, na meg az is, hogy eljöttünk, holott tudtuk milyen veszélyes.
- Így van. Nem csak te tehetsz róla. Nagyobb részben én vagyok a felelős - mormolta Dante. - Ha visszatartom Szylvit akkor nem lett volna baja, és csak én sérülök meg.
- Nem igaz. Így is, úgy is velünk jött volna, te is jól tudod.
- Nem szolgálhatok jó hírekkel - szólalt meg James eközben, hangjában gyásszal.
- Meghalt? - kérdezte Carlos.
- Ugye nem? - ordította Dante könnyes szemmel.
- Nem, de alig 20 perce van hátra. Le kellene érnünk vele a faluba minél előbb és megkérni Apámat, hogy gyógyítsa meg. Ehhez sajnos az én tudományom kevés. De, nem bírnánk ennyi idő alatt leérni vele hárman.
- Majd én leviszem, aztán visszajövök értetek is.
(Elf létemnél fogva 3x olyan gyorsan futok mint egy ember, vagy akár egy strucc. Még a versenylovakat is megelőzöm.)
- Jason! Nem kell vállalnod. Nem érnél le időben. És mi van, ha egy másik támadás is ér minket, és ezúttal esetleg James sebesül meg? Akkor mit teszünk?
- CARLOS! - rivalltam rá. - Ez nem annak a kérdése, hogy mi lesz ha... Sürgősen segítség kell neki. Neked is van húgod és barátnőd is! Képzeld el, hogy vele történik ugyanez! Te nem küldenél azonnal a faluba? Nincs mese! Amúgy is, ha rátok támad valami te megvéded őket, ha nem több. Alig több mint negyed órán belül Sylvia meghal! Ez nem az a helyzet ahol sokat lehet válogatni. Én gyorsabb vagyok mint ti 3-an együttvéve. Gyorsabban leérek vele. Ha nem indulok el, meghal! Szóval akár tetszik, akár nem most megyek és leviszem Sylvit a faluba Bilbóhoz. James, mennyi időm van hátra?
- Alig 12 perc - mondta leereszkedő hangon.
- Indulok - jeltettem ki.
Ekkor valaki megfogta a karom. Dante volt az.
- Engedj el nem tudsz megállítani!
- Nem is akarlak - mondta olyan nyugodtsággal a hangjában, mintha egy jelentéktelen őzről lenne szó. - Kérlek vigyázz a húgomra!
- Rendben. Mindent megteszek. Életben fog maradni! - biztattam Dantét és magamat.
Azzal oda rohantam Sylvihez, a hátamra kaptam, és eszeveszettül elkezdtem rohanni lefelé a hegyről. Kerülgettem a fákat, de közben folyamatosan az órámat figyeltem. Már csak 10 perc... már csak 9 stb...
Folytatása következik...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Folytatások
Itt A Sárkánysziget című művem harmadik fejezete, izgalommal és a jól megszokott homállyal.
Itt az elbűvölő II. Fejezet, ami elindítja az eseményeket.
" - Hogy van?
- Nem túl jól. Épp most vázolta fel a lehetőségeinket a gyerekeknek.
- És mik lennének azok? - kérdezte előre lépve, Sylvi és Dante apja.
- Hát... 2 lehetőségünk van: Beszerzünk egy igen ritka növényt, a Sárkányszigetről, és én addig életben tartom. De mindössze 5 hónapunk van, mivel Sylvia babát vár.
- Ezt tudom... - horgasztotta le a fejét. - és mi a másik lehetőség?
" - Hogy van?
- Nem túl jól. Épp most vázolta fel a lehetőségeinket a gyerekeknek.
- És mik lennének azok? - kérdezte előre lépve, Sylvi és Dante apja.
- Hát... 2 lehetőségünk van: Beszerzünk egy igen ritka növényt, a Sárkányszigetről, és én addig életben tartom. De mindössze 5 hónapunk van, mivel Sylvia babát vár.
- Ezt tudom... - horgasztotta le a fejét. - és mi a másik lehetőség?
Hasonló történetek
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
Örülök, ha tetszett. :grinning:
Ami számomra kicsit idegennek tűnt ebben a fantasy-ben, hogy az SI mértékegységeit használják az elfek. :) Szerintem jobban illeszkedne a történetedbe, ha a fegyver leírásánál olyan régies mértékegységeket használnál, mint a hüvelyk. Vagy akár más testrész - például a tenyér - méretéhez hasonlítanád a pengéket. A másik az átmérő. Szerencsésebb ha szélességnek nevezed, mert az átmérő inkább a kör keresztmetszetű tárgyak jellemző mérete. A fegyverek markolatát borító bőrre tekert zsineget bandázsnak nevezik egy szóval. Hm, olvasni, olvasni, olvasni! Sokat!
Saját vélemény! Szerintem egy 12 cm pengehosszúságú tőr inkább a vitrinbe való, még a legendás baby Fairbairn is közel 18 centis pengével készült. No, de hát ezért fantasy! :)