Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rabló

A férfi ingerülten lépett hátrébb. Arcán láthatóvá vált a kitörő düh. Övéhez kapott, s egy fekete fegyvert rántott elő. Két kezével mereven az előtte állóra szegezte.
- Dögöljetek meg! Mit tudtok ti erről? Maga is jöjjön ide! Azonnal! –ordította egy a szoba sarkában rémülten álló nőre. Az lassú, bizonytalan léptekkel indult el a férfi felé. Vörös kosztümöt viselt, nyakán tarka selyemsál lógott. A férfi egyik kezét leeresztette fegyvere markolatáról, s zsebébe nyomta. A nő remegve állt előtte. Az öltönyös fiatalember rezzenéstelen arccal bámult maga elé.
- Mind megdögölhetnétek, ha rajtam múlna! –ordította a fegyveres. Azaz rajtam múlik. –folytatta nyugodt hangon.
Kezével mélyen zsebébe túrt. Egy ezüsttöltényt emelt ki belőle. Szemei elé emelte, s fanyarul felnevetett.
- Maga forduljon meg! –mondta most is nyugodt hangon az öltönyös férfinak.
Az hirtelen mozdulattal a fegyveres felé fordult. Mélyen szemébe nézett. Az még mindig fejéhez tartotta a fegyvert. A golyót tartó kezével hátrarántotta a pisztoly hátsó részét. Beleeresztette az apró lövedéket.
- Mire készül? –kérdezte az öltönyös remegő hangon.
A férfi lesütötte fejét, s széles vigyorral, szikrázó szemekkel csapta fel.
- Te féreg! –mondta suttogva, nyakát az öltönyös ember felé nyújtva.

Azzal homlokához nyomta a fegyvert. Lövés dördült. Káosz. A bolt falai megrezzentek, az asszonyok sikoltoztak. Az öltönyös ember összeesett, fehér ingén lecsorgott vére. A gyilkos leeresztette a pisztolyt. Másik kezével ismét zsebébe nyúlt. Egy újabb töltényt emelt ki abból.
- Ne féljen! Jöjjön csak ide elém! –mondta mézhangon a mellette álló nőre tekintve. Az lesütötte fejét. Határozott léptekkel érkezett a fegyveres ember elé. Az megragadta karját, s magához rántotta. A nő nem nézett a férfi arcára, elrántotta fejét. Amaz zsebébe eresztette a fegyvert, s kezével megragadta a nő állát. Fejét maga felé fordította. A nő arcán könnyek csordultak le.
- Mi értelme rettegni? Ezzel már semmin sem változtat! - mondta a férfi a nő tekintetét kémlelve.
- Mondja! Mi értelme…
- Ölni? –kiáltott a gyilkos.

A nő megrezzent. Szemeiből friss könnyek gördültek elő. Szabad kezével lesöpörte őket arcáról. Tekintete most tüzesre változott. Gyűlölettel mérte végig fogva tartóját. Magas volt, igen erős alkatú. Fekete bőrdzsekit viselt. Hosszú, barna haja egybekötve csapkodta hátát.
Hasonló történetek
5419
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3928
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
Még megérjük, hogy valaki egysoros történetet küld be. Befejezetlen, rövid, értékelhetetlen. (így)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: