Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A porcelán baba

…Úgy érzem magam, mint egy megunt baba, aki egykor a kedvenc játékot jelentette, most viszont ott hever a többi közt a polcon… Egy szép, új porcelán baba. Fekete csipke ruhában, hozzáillő kalapban, gyönyörű arccal, piros ajkakkal, és mesterien megfestett, élettelen szemekkel. De az élettelen szemekből most könnycseppek hullnak… Mert a porcelán babák nagyon törékenyek és vigyázni kell rájuk, ahhoz, hogy az ember rá merje bízni valakire, 100%-osan bízni kell az illetőben… Különben nagyot csalódhatunk, a babánk pedig eltörhet… Igaz meg lehet ragasztani, akár új ruhát is varrhatunk neki, de már soha nem lesz ugyanaz a baba…

Nehéz elhinni hogy tegnap még a Balldahinos ágyon feküdhetett a pihe-puha csipkés párnák közt, ma viszont már a kemény kényelmetlen polcon kell ülnie. Ő sem érti, csak meredten néz maga elé, és azt kérdezi magától: „Miért?” Nem ezt érdemelte, mindent megtett, ami egy porcelán babától telik. Most mégis száműzve lett… Innen a polcról, minden másmilyennek látszik. Az ágyon feküdve a baba, mindent szépnek, gondtalannak és élvezetesnek látott. Innen fentről, megismerte a dolgok igazi oldalát… Azt hogy az életben semmi nem olyan könnyű és gondtalan, mint amilyennek a kényelmes ágyról látszik.

Mikor a baba gazdája vidáman belép a szobájába, körbe néz, majd nyugodtan leheveredik az ágyra. Percekig csak bámulja a plafont, aztán a szeme lejjebb téved, és észre vesz a polcon ülő babán valami szokatlant, valami furcsát… Közelebb megy, jobban szemügyre veszi, megkérdezi tőle: ”Mi a baj?, Mi történt veled?” Nem jön válasz. Pedig a baba legbelül ordít, kiabál, de ennek kívülről semmi látszata nincs. Kivéve a baba gyönyörű, ébenfekete szemét… ami ha lehet az eddiginél is élettelenebb, kihaltabb, szomorúbb… Tegnap az ágyon fekve volt valami a szemében amitől boldognak tűnt, valami halvány fény, enyhe csillogás… Mára ez eltűnt, a kis gazdája is ezt hiányolja… Csak tanácstalanul áll a polc előtt, és nézi a tegnap még hőn szeretett babát… Nem érti mi történt vele, de nem tölti vele az idejét hogy megfejtse a titkot. Sarkon fordul, és az ágyához rohan, ahol egy vadonatúj, drága, hibátlan rózsaszín habos ruhájú baba ül, hajában a ruhához illő fodros szalaggal, és a szemében ott van a fény…. Az a halvány csillogás, amitől minden baba egy kicsit másnak tűnik….Pedig valójában mind ugyanolyanok…

A csalódás…. Ez az, ami miatt kihalt a fény a porcelán baba szeméből, tegnap még ő volt a jó a szép a kedvenc és az egyetlen, akkor nem is figyelt a polcra ahol már ott ült a tegnap előtti baba… aki akkor ugyanúgy érezte magát, mint most ő… csalódottan, elkeseredetten, és végtelenül magányosan. Csak nézte, ahogy a kislány öltözteti az új babáját, fésülgeti arany szőke haját, ami lágy hullámokban omlik a baba vállára. Figyelte, ahogy a kislány új szalagot köt a gondosan befont copfokra, ahogy megterít a babának a kisasztalon ahol tegnap még olyan csodálatosnak tűnt minden…

Csak nézte, egyre csak nézte őket, majd egy az ablakon keresztül bejövő hirtelen szellő fuvallat meglökte a törékeny és gyenge babát a polcon, és az a földre zuhant… Hangos csattanással ért földet, pont a kisasztal elé esett ahol a kislány és újdonsült kedvence vidáman teázgattak. A kislány kirúgta maga alól a széket és az élettelenül fekvő babához a földre térdelt. Óvatosan a kezébe vette, felemelte és az ágyra fektette, ekkor vette csak észre, hogy megrepedt a baba törékeny feje a bal szeme alatt. Azonnal könnyen szöktek a szemébe, és hangos zokogás rázta meg az egész testét. Szerette a babát… Jobban mint azt amelyik most az asztalnál ült gondosan befont copfokkal és hibátlan ruhácskával. Igaz, hogy ez a baba nem volt olyan tökéletes, de a szívéhez nőtt, és most elveszítette…

„Valaminek az értékét csak akkor becsülöd meg igazán, ha már elveszítetted…”
Így volt ezzel a kislány is aki csak most jött rá hogy mit is jelentett neki a baba, csak most érezte igazán, mennyire SZERETTE...
Hasonló történetek
4455
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4476
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szentkirályi Katinka ·
Szép ez a kis novella, de nekem olyan, mint amikor valaki a szerelmét veszíti el. Akár ezt is kiolvashatom belőle.
Szemiramisz ·
Szia! Köszönöm szépen. Hát igen, valóban ezt is kiolvashatod belőle, benne van ez is...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: