Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Maros partján

„Idegen volt e tájon, de az utakat jól ismerte. Az utakat, amelyek a hegyekbe vezetettek, vagy keresztül a rónák síkján, az utakat mind a tükörvizű forrásokhoz. Az ösvényeket is ismerte, hogy merre kanyarogtak a bércek oldalában, s az egyszerű kerékvágásokat a kertek alatt. Ismerte a neveiket is, valódiakat és bizalmasakat, és azt is, melyek rejtenek veszélyeket. És kitapasztalta mindet, s mire elvénült, tudása már ifjú agyakban élt tovább. Az utak körbefutottak.”
S az utakat az a nyár sem vághatta el. Csak ő lett még idegenebb. De akkor már régen elfogadta halandóságát, hogy hiszen halandó az ember mind. S mint a hús, tán elhal a szív és elhal a nyelv is. Csak táj, az örök.”


A vár látványa olyan, kedvesem, amilyen képzeletemben élt róla. Romos, ódon, elhagyatott. Néma. Nem vall számomra semmiről, de tanúskodik. Az ilyen helyek mindig a múlt tanúi, és akárhányszor megidézhetőek.
Hátamat az egyik vén, mohos falnak vetve, alápillantok a völgybe. Odalent egy folyó kanyarog. A Maros. Milyen furcsa, egészen más, mint ott, ahol a Tiszába torkollik. Hát persze. Itt még nincs megfosztva a hegyeitől.

A Maros partján futó úton nagy a forgalom. Ezt innen a magasból is jól látni. „Ez az útvonal… Románia legfontosabb tranzitútvonala Nyugat-Európa felé, ezért sűrű teherautó forgalomra kell számítani.” S valóban, fel-feltünedeznek a hatalmas kamionok odalenn, lámpáik gyulladt, vörös szemekként pislognak a sűrűsödő alkonyatban. Még dübörgésüket is hallom, bár ez valahogy olyan távoli, jelentéktelen. A mögöttem elterülő erdő hangjai erősebbek. A tücskök és a kabócák zavartalanul folytatják éji koncertjüket, én pedig cseppet sem feszülten várom, mikor battyog oda hozzám egy medve. Vajon élnek medvék itt… hol is? Arad-hegyalján? Mindegy. Nem számít, hiszen már régen más a neve.

Rágyújtok egy cigarettára. Száraz, de kellemes az íze. Megnyugtat. Ó, bárcsak itt lennél velem. Odalenn a völgyben újabb kamion robog el, aztán váratlanul sziréna hangja hasít a tájba. Nem először hallom, ezért már nem riadok meg tőle. Eleinte roppant kellemetlen képzeteket ébreszt bennem: hatalmas gyárkapuk fölött villogó vörös lámpák, menekülő emberek, vegyvédelmi ruhás munkások, szivárgó reaktor… de aztán látom, kigyúlnak a szemafor fényei, s már jön is a vonat, komor méltósággal robog végig a Maros partján Déva felé. Vagy talán tovább a Siderurgica roppant gyártelepeire, amely ugyan már bezárt, de még van mit elhordani, s amely mellett törpeként kormosodik az egykor gyönyörű vajdahunyadi vár…

Elnyomom a cigarettát, feltápászkodok, és lassan elindulok vissza a Marospartra. A kocsim parkol valahol egy tágas mezőn. Nem mintha félnék tőle, hogy feltörik az autót – van rá esély, persze, de most nemigen izgat. Ám nem akarok itt éjszakázni ezen a hegyen, Solymos várának málladozó falai között, ahol ki tudja milyen kísértetek bolyonganak. A történelem mindig lenyűgözött, de azt is megtapasztaltam, hogy a századoknak bizony súlyuk van, mázsás és olykor elbírhatatlan, és s nem akartam hagyni, hogy itt és most rám nehezüljön ez a teher.

Félelem azonban nincs bennem. Elég a szemedre gondolnom, kedves, és elmúlik szívemből minden félelem.
Lassan baktatok a hűs szélben, motozó árnyak közt. Jó kis séta vár rám. Alattam a mélyben csendesen csobog a Maros, ringatva tükrén az elfogyó teleholdat.
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mirrmurrka ·
nesze neked, sok nem egy vér, mindenki pillanatok alatt bevallotta hova tartozását, hova nem taretozását, mégis: mennyire egy a vélemény......

:ooo
Szentkirályi Katinka ·
Mirrmurka, jó lesz az avgusztusi emailedre elküldeni a sajátomat? Az ottani novellád után olvastam.
Mer én ugye, készültem tantónéni.

Ja, matek, mi az, hol van, a hátam mögött áll, vagy látod valahol? :smile:

Amúgy nem kellene a Toninak legalább két sorban válaszolni a reagálók hadára? :rage:
Mirrmurrka ·
emske77@citromail.hu
ide kűdd.

BURGONYA ·
Á, EZ A PÖCS MŰVET ÍRNI AZT NEM TUD, CSAK POFÁZNI VÉG NÉLKÜL MÁSOKTÓL LOPOTT GONDOLATOKAT. :rage: :rage: :angry:
BURGONYA ·
:angry: MÉGPEDIG KEMÉNYFARKÚ!
Utopia ·
Mi ez itt?Tán nem a Nemere hordta szerelem?:-)
Üdvözletem!
Mirrmurrka ·
(kuncog)

tommmm..... :)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: