Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A levelezőfüzet titka

Szóval... ez egy nagyon cikis történet...
Van egy srác, akibe tökre bele vagyok zúgva. Ő egyel fölöttem jár a suliban. A barátnőimmel levelezőfüzetet írunk és az egyik legjobb barátnőmmel minden kis titkot, meg amit gondolunk bizonyos illetőkről, leírtunk egymásnak.
Minden \"levélben\" ódákat zengtem egy srácról, hogy milyen aranyos, helyes, stb. De a barátnőm is az ő választottjáról. Néha ellopkodták az éretlen osztálytársaink a füzit, de nem érdekelt, mert ők még szerintem fel sem fogták szavaink értelmét.
Ám egy unalmas, és végtelenül hosszú földrajz órán gondoltam, írok egy pár sort a barátnőmnek. A tanáron látszott, hogy ideges és tudta, hogy nem figyelek, ezért pár mondat után befejeztem az írást, és (életem legnagyobb hibáját elkövetve) beraktam a padba a füzetet.
Végre kicsöngetnek, megyek ki önfeledten a teremből.

Következő órán, kémián, dolgozatot írtunk, ezért inkább egy darab levelezőfüzetet sem vettem elő. Ám a 3. óra előtt jön az egyik osztálytársa a srácnak (akivel jóban is vagyok), hogy vigyázzak, mert pont az én kis \"szerelmem\" egy levelezőfüzetet olvas, ami az enyém.
Rohantunk oda, de hát 8. fiúkkal szemben nem sok esélyem volt.
Elküldött minket a tanár, és mire ő meg bement a terembe, az egész osztály előtt hangosan felolvasták a levelezős füzetet.

Ergo hatalmas piros szívek, meg minden, amit egy szerelmes lány gondol egy fiúról. A következő szünetben a fiú a képembe vigyorgott, én meg úgy bemutattam neki a szép középső ujjamat, hogy az arcára fagyott a vigyor. Mindenki tudta 1 órával később már a sztorit... nem mertem végigmenni a folyósón...
Szent ég!!! Talán pont azt a sort olvasta ő, amiben leírtam, hogy hétvégéken mennyire hiányzik nekem...
Egyébként nem plátói szerelem, szóval ismer a srác, meg azért úgy tudom, hogy csíp is engem, de pont ez a legcikibb... meg a barátnőm is elég kellemetlenül érezte magát... ja és még a tanárok is abból idézgettek egymásnak, amit írtunk...

A srácnak végül megbocsátottam (mert nagyon nagy vonzerővel bír, és nem bírtam rá egy idő után haragudni) és még csak az is rátett egy lapáttal, hogy suli után olyan kis bari szemekkel nézett rám, hogy megolvadt a jég...
Még most is szeretem azt a fiút, szurkoljatok, hogy hamarosan bekövetkezzen az én happy end-em is!
Hasonló történetek
4026
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3942
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
HarcI@Kakas ·
Én egyszer a levágott fanszőrömmel jártam így... levágtam órán és beraktam egy paíprhajóba amit hajtogattam... és a tanár aszitte puska... és látta... és intőt kaptam, és a lányok kinevettek. :sleeping:

Sajtos Pogi ·
Szerintem nagyon aranyos! Kicsit rövid, de nem baj! :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: