Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lángoló kard

Lajos, a vár lovagja egy szép napon elindult az erdőbe megfelelő ellenfelet keresve. Eddig ugyanis senki nem tudta legyőzni őt. Hirtelen kiért egy rétre. Volt ott egy nagy szikla, amin egy ember ült. Volt rajta szürke páncél és volt egy hosszú kardja a földön, pont mellette. De ez az ember csak ott ült, és bámulta maga előtt a szép, zöld füvet.
- Kiállsz ellenem?
- Hozzám beszélsz? - mondta a páncélos férfi és felkapta a fejét. Az arca nem látszott a sisak miatt.
- Igen. Kiállsz?
- Rendben. - Felállt, majd felkapta a kardját. Hátralépett egyet, majd vissza.
- Úgy látom nehéz a kardod. Ez könnyű csata lesz.
- Nem úgy van az! Nem azért léptem hátra mert nehéz, hanem épp előhívom az erejét.
- Az erejét?! Mire gondolsz?!
- Csak figyelj! - mondta a férfi, majd a kardja hirtelen elkezdett remegni, a színe vörös lett és hirtelen lángcsóvák törtek elő belőle. Lajos elámult, de nem volt sok ideje erre, mert a lángoló kardos fickó egyenesen neki rontott. Lajos megpróbált védekezni, de amint hozzáért a láng a pengéjéhez, az izzani kezdett, majd kettétört és a földre hullott. A lovag ekkor levett két tőrt az övéről és az ellenfél feje felé dobta, de hirtelen meglendült a vörös penge, és összetörte mindkettőt. A fegyvertelen lovag ekkor egy szabályellenes lépést tett. Felhasznált egy erőblokkolót. Odadobta a lángoló kardra, de nem használt.
- Ajaj!
- Hmm... Szabályellenes eszközt használni egy párbaj során. Ez nem éppen egy lovaghoz méltó viselkedés. Utolsó kérdés a halál előtt?
- Van, van! - vágta rá a lovag. - Miért nem működött a blokkoló?
- Ez titok - mondta, majd levágta a törvényszegő lovag fejét. Ezután visszaváltoztatta a kardját és visszaült a sziklára
Hasonló történetek
4232
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3718
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sylvia13 ·
A történet alapja nem lenne rossz, de nagyon rövid. Fejtsd ki jobban, fogalmazz szebben, és írd meg úgy, hogy legyen is mondanivalója a történetnek! Akkor szuper lesz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

tenda ·
Nulla.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: