Pár nappal a lovag legyőzése után, a varázskard birtokosa, Ádám, megindult, hogy legyőzzön egy trollt, aki városokat rombolt le. Szerencséjére egy kalandor, akit a troll sebzett meg, megmondta, hogy merre van a barlangja. A célja elérésének érdekében át kellett mennie a legveszélyesebb erdőkön, a legmeredekebb hegyeken és a legvadabb folyókon. Pár óra múlva elért a lény lakhelyéhez. Egy jó nagy, sötét barlang volt az. Belülről egy apró fény szűrődött ki. Ádám belépett, majd a kard aktiválása után megszólalt.
- Hahó! Van bent valaki, vagy valami?
Bumm.. Bumm.. Hallatszott a barlang belseje felől, majd hirtelen egy 4 méteres zöld lény jött elő. Kezében ott volt a bunkója, teste támadó pozícióban állt.
- Készülj a harcra, troll!
- Én készen állok! - szólalt meg nagyon mély hangon a teremtmény.
Ádám nekiindult és gyorsaságának köszönhetően sikerült egy mély sebet okoznia a lény bal kezén. A sebesülés miatt felordított, majd fegyverével hirtelen lecsapott. Az ütés egyenesen hasba találta Ádámot, aki ettől hátrarepült 2 métert. A troll elkezdett felé futni, már amennyir egy troll képes futni, de az ellenfele elugrott a szeme elől, és egy pillanat alatt a háta mögött termett. A lángoló kardját beleszúrta a lénybe, aki ettől elterült a földön. Ám még mielőtt meghalt volna, megpróbálta megütni Ádámot, de ő a kardjával kivédte azt. Sajnos a kard megrepedt egy kicsit.
- Jaj, ne! Azonnal el kell vinnem megjavíttatni! - mondta, aztán kifutott a barlangból a legközelebbi városba.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
Hozzászólások
Azt hiszem, hogy rég nem nevettem ilyen jól. Milyen lovag ez az Ádám? Jedi?
A másik meg, hogy ha a Harry Potter-ből vetted a trollt, akkor nagy hibát követtél el az ábrázolásában. Ugyanis ott, a troll-t butának jelképezik. Tulajdonképpen, akármennyire is erőlködöm nem tudom elképzelni, hogy egy trollal beszélgessen bárki is.
Próbálj összeszedettebben fogalmazni, és jó lesz. :wink:
Nem pontozok.