Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kudarcról

Minden ember küzd. Küzd az magáért, a boldogságáért. Küzd azért, hogy elérje a céljait. Küzd, hogy szeressék, és elfogadják. Sokszor másokért küzd, azokért, akik ezt megérdemlik. Néha még azokért is, akik nem. El akarja érni azt, hogy szeressék, tiszteljék, megbecsüljék. Be akarja bizonyítani, hogy többre képes, mint amit hisznek róla. Eltűr mindent, ami fáj neki, elviseli a kudarcokat, a bántásokat, csak azért, hogy valóra váltsa álmait. És eközben megerősödik. Megszokja, hogy mindenért meg kell küzdeni, ami igazán fontos. Semmit nem kaphatunk ingyen, mindenért ádáz harcot kell vívnunk. De kivel is? Nem tudhatjuk pontosan. Legfőképp lehet, hogy önmagunkkal. Azzal, hogy le tudjuk győzni azokat a korlátokat, ne adj’ Isten démonokat, amelyek bennünk vannak. Lehet, hogy igaz az, amit sokan mondanak? Talán te vagy a saját szerencséd ellenlábasa? Lehet, hogy végig saját magaddal küzdesz? Vagy mással? De akkor mégis kivel?

Nem tudok szabadulni ezektől a gondolatoktól. Amikor az ember a padlóra kerül, megerősíti magát. Hogy szebb lesz, jó lesz, sikerül. Csak bíznia kell. Bízni abban, hogy egyszer eljön az az idő is, amikor könnyebb lesz. Elhitetjük magunkkal, hogy kedvez a sors, fordul a szerencsekerék, de egy idő után mindig a padlóra kerülünk. Miért van ez? Miért van, hogy igazságtalanul kapunk pofonokat, habár nem érdemeljük meg? És miért van, hogy Miért van ennyi miért az életben?

Mindent megteszel érte (jobb esetben legalábbis), hogy elérd azt, hogy valóra váljanak az álmaid. Jelen vagy, figyelsz, mindent megteszel, hogy a legjobbak között legyél. Ha kell, félrerakod a saját érdekeidet, fel is áldozod talán kissé magad, hogy teljesíteni tudj. A szomorú tapasztalat viszont az, hogy nem mindig térül meg. Néha ott állsz a saját romjaid fölött, úgy, hogy mindent megtettél, kihoztad magadból a maximumot, de akkor jön a pofon. Hogy nem elég. Hogy több kell. És ha nincs több? Ha mindent megtettél? Hogy minősítheti a saját tetteidet más úgy, hogy nem tudja azt, hogy mekkora erőket mozgattál meg magadban azért a kis sikerért, amit néha mogorva, néha mosolygós arccal vonnak meg tőled. Magad alá zuhansz. Legszívesebben ordítanál, és kiáltanál, hogy ez nem igazságos! Ezt nem teheti! Nem lehet, hogy nem veszik észre, hogy mennyit érsz! Ezután két dolog történhet. Az egyik az, hogy letörsz, bebújsz a saját csigaházadba, és elhiszed azt, amit állítanak rólad. Elfogadod, hogy nem vagy elég, és elveszted az önbizalmad. Sajnos ez a könnyebb..

A másik a nehezebb, de szerencsésebb megoldás. Az, hogy nem adod fel. Harcolsz. Azért harcolsz, hogy észrevegyenek. Hogy elismerjenek. Hogy kapj valami olyan pluszt, ami miatt megérte. És megerősödsz. Bírod a kritikát, bírod a sértést, mert tudod, hogy több van benned, és meg akarod mutatni magad. Te igenis jobb vagy! Ez szép és jó. Egy kudarcon könnyű így túltenni magad. Még talán a másodikon is. De ekkor már nehezebb. És minél több igazságtalanság ér, annál nehezebb felállni arról a bizonyos padlóról. De felállsz. Mert fel kell állnod. Mert céljaid vannak. És az, aki nem adja fel, révbe ér. Egyszer mindenképpen révbe ér. Az igazán fontos dolgok nem jönnek könnyen. Az elismerés pedig egy igazán fontos dolog, amiért meg is szenvedünk nap mint nap. És egy idő után, amikor már eleget kaptál a sorstól, jön egy kis pozitívum. És aztán még egy. És észreveszed, hogy megváltozott valami. És eljön az, amit akartál. Ezért érdemes küzdeni. Egy kósza mosolyért, és mondatért, akár egy gesztusért, amiért azt érzed, hogy megérte. Ez lesz az, ami megerősít saját magadban. Tudd, hogy jobb vagy! Tudd, hogy meg tudsz tenni bármit! Szorítsd össze a fogad, és bármit elérhetsz.
Hasonló történetek
5575
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4018
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Aspartia ·
szia, köszi ezt az írást, tök jó volt elolvasni, főleg h megint felvételizek jól esett egy kis lelki támogatás!!! :)

Kriptatündér ·
Tetszik az írás, adtam is rá pontot, maximálisat, mégis vitáznék. Mi van akkor, ha nem küzdelem? Ha egyszerűen csak tudod, ki vagy, mit akarsz, hogyan szeretsz élni, és teszed a dolgod? Ha csak szimplán éled az életed, úgy ahogyan az neked jó? Ha nem mondasz ellent önmagadnak közben, azaz hiteles vagy, szerintem akkor is eléred a célod, csak nem érzed nehéznek az utat. Persze lehet, hogy neked van igazad...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: