Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kísértet

Egy esős éjjel Sarah egyedül ült karosszékében és kedvenc tévéműsorát nézte a „Ki nevet a végén” című showműsort. Közben forró csokiját kortyolgatta.
Az eső cseppek hangosan kopogtatták az ablakpárkányt.
Sarah szőke göndör haját hátra dobta és finoman végig simított arcán.
Ekkor a játékvetélkedőt félbeszakította a Híradó.
Sarah kicsit mérges volt amiért a legizgalmasabb részt nem láthatja a vetélkedőből, de kiváncsi volt vajon mi miatt állították le az adást.

Egy erdőt melletti kis kunyhót mutattak ahol egy idős bácsi élt unokájával.
A bácsi könnybe lábadt, rémült szemekkel kétségbeesett hangon egy igen rémisztő dologról beszélt. Azt mondta, hogy a negyedik elpusztult őzet találta meg nem messze a kunyhójától. A szerencsétlen állatot valami szétszedhette, mert cafatokban talált rá az elpusztult őzre. A harapás nyomok semmi féle vadállatra nem utaltak. Sokkal inkább emberinek tűnt.
Sarah-t kirázta a hideg a hallottakon.
A vetélkedő folytatódott, de Sarah előtt csak az idős ember arca volt.
Összehúzta magán a köntöst. Az eső jobban rákezdett.
Sarah nem akart aludni. Éjjeleket fenn tudott lenni volt, hogy az egész éjszakát átvirrasztotta.
Rémálmai elől menekült, amik mindig akkor jelentek, meg amikor ő aludt.
Öt évvel ezelőtt egy csendes délutánon autózgatott az utcán az erdő melletti autópályán, amikor vagy öt őz ugrott ki a fák közül-egy kislánnyal együtt.

Sarah már nem tudott lefékezni, túl hirtelen történt minden.
A kislány a motorháztetőnek csapódott. Sarah minden éjjel a kislánynak a vérbefagyott arcát látta álmában.
Kiitta az utolsó korty forró csokit is és megpróbálta elhessegetni az idős bácsi arcát maga elől. De akárhogy próbált a vetélkedőre koncentrálni valamiért újra és újra a szétszedett őz a rémült arcú bácsi és a halott kislány jutott eszébe.
Másnap úgy döntött, hogy elmegy az idős bácsihoz, mert addig nem lesz nyugta ameddig nem beszélt vele.
A nap ragyogóan sütött, és egy felhő sem árnyékolta be az eget.
Sarah kicsit nehezen talált rá a kunyhóra, mert amikor útba igazítást kért mindenki csodálkozva meredt rá.
- Miféle kunyhó? Az, amelyik az erdő mellett van a temetővel szemben? Ott nem lakik senki.

Sarah úgy értelmezte ezt, hogy bizonyára nem hallottak az őzek elpusztulásáról vagy nem is érdekelte őket.
Furcsamód azonban úgy érezte ő már járt arra fele.
Amikor a kunyhóhoz ért az öreg bácsi úgy állt kinn a teraszon mintha számított volna az érkezésére.
- Jó napot kívánok! - mutatkozott be Sarah - Hallottam a tegnapi híradásban, hogy elpusztult őzeket talált nem messze innen!
A bácsi szeme ravaszkásan megcsillant. Sarah megijjedt a bácsi nézésétől. Nyugi nyugtatta magát csak a napfény miatt lehetett.
- Maga is valami tévés? –kérdezte az öreg.
- Nem. Csak egy kíváncsi nő, aki meg akarja tudni, mi az igazság. - felelte Sarah.
Az öreg bólintott majd beinvitálta Sarah-át a kunyhóba.
- Ha jól emlékszem azt mondta abba az interjúban, hogy van egy unokája is.
A bácsi felsóhajtott.
- Biztos rosszul emlékszik, kedves! Egyedül élek már öt éve! Az unokám öt évvel ezelőtt meghalt. Elütötte valaki autóval.
Sarah szívverése mintha kettő dobbanást kihagyott volna. Az nem lehet hogy...

Sarah a kandalló feletti fényképre nézett és ekkor érezte azt, hogy menten elájul. A vérbe fagyott kislánynak a képe mosolygott rá.
A bácsi követte Sarah tekintetét.
- Igen. Ő volt az unokám.
Sarah szörnyen rosszul érezte magát. Itt ül szemben annak a kislánynak a nagypapájával akit ő öt évvel ezelőtt elütött a kocsijával.
A bácsi ekkor megfogta a nő kezét. Sarah összerándult az érintéstől. Kellemetlen durva tapintása volt a bácsi kezének.
- Kérem, segítsen nekem megtudni mi történk az őzeimmel.
Sarahnak halk suttogásféle volt a válasza.
- Hogyne persze.
Volt valami rossz érzése, amikor ránézett a bácsira, de nem tudta mi. A bácsi megkérte Sarah-t, hogy az estére maradjon vele.
Sarah úgy érezte ennyivel tartozik a halott kislány papájának, hogy segít neki.
A kandallóban csak fával lehetett begyújtani ezért az öreg kiment fát aprítani.
Sarah ledőlt a fotelba és a kezébe temette arcát.
- Jaj mit tettem...

Ekkor csámcsogást vélt meghallani valahonnan kintről.
Sarah ijedten rándult össze. A bácsi még nem tért vissza így úgy döntött egyedül jár végére a dolognak.
Felállt és kisétált a házból.
A csámcsogás egész közelről hallatszott. Sarah megkerülte a teraszt és majdnem elájult a szeme elé táruló borzalmas látványtól. Egy halott őz belső szerveit falta egy gyermek.
Sarah szeme kerekre tágult az iszonyattól. A gyermek felemelkedett és Sarahra nézett.
Sarah felsikoltott. A halott kislány volt az akit elütött.
Ekkor megjelent az idős bácsi is.
- A kislány tette ezt az őzekkel! - üvöltötte Sarah.
A bácsi elmosolyodott.
- Tudom. - mondta és unokájához lépett aki még mindig sötéten bámulta Saraht. - Én csaltam magát ide!Megakartam bosszulni magának azt amit velem és az unokámmal tett. Én miután megölte ezt a gyereket öngyilkos lettem. De most megfizet mindenért.
Sarah tudta hogy nem tehet semmit. Az idős bácsi unokájával együtt megragadták őt és a temetőbe vitték ahol az egyik sírkövön ez állt.
Itt nyugszik Bob Deathly unokájával Lizyvel együtt.
És magukkal húzták Saraht a koporsóba, ami mindannyiuk végső nyughelye lett.
Hasonló történetek
5358
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
7133
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mooney ·
ömm...köszi....

Vivienne ·
Húú,a kislány az őzike belső szerveit ette.Na itt egy kicsit,úgy mond megrettentem.De én már csak ilyen ijedős vagyok :innocent:
A fogalmazáson még van mit javítani,de nagyon jó kis sztori!!!Így tovább!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: