Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A harang megkondult...

A harang megkondult. Hangja gyászos volt. Egy lélek magányát hirdette. A világ egy percre megállt. A sötét éjszakába beleköltözött a magány. Az emberek tanácstalanul kémlelték az eget. Hulló csillagát keresték, de hiába. Az ő mennybemenetele nem vonta maga után a csillagok búsulását. Csak az emberek kíváncsiságát. A fény felé tartva visszatekintett a földre. A táj egyre messzebb került tőle, s olyan érzés fogta el, mintha nem is ismerné, azt a dombot, ahol sokat járt kora hajnalokon, vagy a tisztást, ami most tenyérnyinek tűnik.
A harang megkondult. Elfordította tekintetét a messzeségről és csak előre nézett. Az őt körülölelő szomorúság megszűnt és csak a boldog lebegés létezett. Ott volt az örökkévalóság szélén. Könnyű volt, akár egy hópehely. A fényesség elfeledtette vele mindazt, ami fájt, s csak az örömteli pillanatok maradtak. Aztán aprócska felhők gyülekeztek s a világos elsötétült. Minden homályba burkolózott. Amerre szem ellátott, csakis a szürkesége látszott. A nyugodt tenger hatasát keltet.
Egy harang megkondul, a víz megnyílt, s egy kép tűnt ki a bárányfelhők hullámai közül. Egy fiúcska ült a homokozó szélén, mellette egy férfi, másik oldalán egy nő, guggolt. Midegyikük kezében kicsi lapát volt, s előttük egy hatalmas, homokvár uralta a teret. Tudta mi ez... Anyja mindig is szerette azokat a sütiket, miket ő készített neki a játszótéri sóderos homokból, apja pedig a benne megbúvó tehetséget látta, amivel rengeteg építészt lesöpörhetett volna a pályájáról...Az emlék lassan elrabolta. A kép részévé vált. Ott volt a szüleivel, a régi játszótéren. De emlékezete tovább repítette, és már egy asztalnál ült, ahol mély hallgatásba merült... Rossz fát tett a tűzre. Szégyellte magát. Mégis...most arcán halvány mosoly derengett...az a régi szép idő! Tovább mélázott. Megszűnt az idő, a tér. Minden, ami a világot világgá tette eltűnt. Csak ő maradt, s a pillanatképek. Az egész élete újra világra kelt. A pajtásai, a kedves könyvei, szobája. Mind, mind ott voltak akkor vele. Az élete tovább pergett...
...s a harang megkondult. A világosság megint elvakította. Szemét becsukta, s olybá úgy tűnt, a nap sugarai melegítik a hátát, s cikákáznak át arcán. A langymeleg szétáradt testében. Lába magától indult el a semmibe. Vitte magával. De... nem is ment... repült, lebegett. Valami felemelte és magával ragadta. Egy kapu várta tárt ajtókkal. Egy fehér kapu, amibe halvány karcolatokat véstek. Habozás nélkül ment át rajta, majd megállt. Mögötte a kapu szárnyai halkan bezárultak. És ő megint ott állt anyjával, apjával, régi pajtásaival...
A harang megkondult. Őt üdvözölte, akárcsak a többi lélek, ki körbevette...
...és ekkor a harang megkondult...
Hasonló történetek
4343
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
5580
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Tudod, ugye, hogy csodálatosat alkottál? Nem sok embert ismerek, aki 14 évesen képes erre. Gratulálok.

Hétköznapi nő ·
Szerintem is szép. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: