Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halál kilovagolt perzsiából

Egy torony. Fel alá járkálok a lépcsőkön. Csigalépcsők. Lépcsőn fel, lépcsőn le. és Ablakok. A Fény. színes látomások. Ahogy fel alá járkálok meztelen lábfejemet nézegetem. Egyik fényes foltból a másikba lépek. Az apró szőrszálakon megcsillannak a napsugarak. A tenger illatát hozza be a szél, a sirályok rikoltásait. Bár ők azt hiszem csak a képzeletemben éltek. Benépesítik egyedüllétemet. Színes képek a fejemben... piros négyzet rajta átlósan keresztülfutó kék vonal. Fény. Homályos, elmosódott alakok a háttérben. Halvány narancssárgák. Pára. Látomások... És csak járkálok fel-alá. Ajtók. Mögöttük sötét levegőtlenség, ablaktalanság. És emberek. Én tudom, mit akarnak. Megfojtja őket az ablaktalanság, a levegő, a szabadság hiánya, a magány, hogy mindannyian más szobában vannak egyedül. A szobákból nem léphetnek ki, nem tudnak járni. Csak nekem van szabad bejárásom mindenhová. Fel-le a lépcsőfokokon. Fénybe, ki a fénycsíkokból, be, átlépve rajtuk, be, ki... Nekem csak ők vannak. De nekik senki sincs. Tudom mire vágynak. Én is arra vágyom. És megentettem őket. most mentem meg őket vagy meg fogom őket menteni. Nem tudom mikor, volt, van, vagy lesz-e. Kinyitottam minden ajtót. Sorban, lentről felfelé. Bementem a szobába, átöleltem és felemeltem. Alig bírtam el. Épp csak a legközelebbi ablakig volt erőm mindenkit elcipelni. Az ablaknál megálltam, mégegyszer szorosan megöleltem, azután elengedtem őket. Ők részei lettek a fénynek, a sirályok rikoltásainak a fejemben, az egymásba alakuló színeknek és formáknak. Engem nincs, aki megöleljen. Végre egyedül maradtam.
Hasonló történetek
4071
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3941
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Ez nagyon jó. A végére úgyéreztem értem, aztán a címe miatt mégse.
... - - - ...

:flushed:

Lilja ·
Kösz hogy értékeltétek:) Igen nemrég olvastam a könyvet és nagyon tetszett Igazából csak azárt lett ez a címe, mert még abban a hangulatban írtam meg mert nem jutott eszembe jobb... :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: