Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fűszeres pizza

Kinyitotta a frigót, majd kivette belőle az üdítőt, lazán beleöntötte az üvegpohárba, látszott, hogy pezsgett a vöröses színű ital. Ránézett a faliórára. Kis mosoly lett arcán, majd rögtön a gáztűzhely felé kanyarodott, útközben kivette fiókból kesztyűjét, majd a forró gáztűzhelyből óvatosan kivette a forró pizzát. A gőz illata bejutott orrába, és kissé megszédült. Kifújta magát majd hozzákezdett a vacsorájához. Miközben szürcsölte a meggyízű italt és vágta a pizza egy-egy oldalát, néhol észrevett egy kis zöld valamit a forró sajt alatt megbújva. Rájött, hisz ez fűszer. Micsoda újítás, gondolta majd tovább evett nyugodtan, egyedül.
Végzett, elmosogatott, majd leült alvás előtt relaxált, leült kedvenc fa székében, becsukta szemét, és lazított.

Egyszer csak azt vette észre, hogy valaki végig simítja állát, lefelé haladva furcsa, bizsergető érzést keltve a nadrágjában. Le a nyakán, a hasfalán, majd a nadrágon az érzés elmúlt. Kinyitotta jócskán álmos szemeit. Egy gyönyörű lányt látott. Barna, egyenes haj, vékony arc, és egy kaján vigyor.
- Csukd be a szemed, édes, és élvezz-, suttogta lágy hangon, majd a férfi érezte, amit ilyenkor kell…

Arra ébredt, hogy székében ül, és a nap erősen süt be az ablakán. Megtörölte szemeit, és körülnézett. Nem volt sehol senki. Pedig határozottan emlékezett, mi történt vele. Hümmögött egyet és ment a dolgára.

Munkahelyén, az irodájában gondolkodóba esett. Hogy is történhetett a dolog. Tetszett neki az a lány, nagyon is, de hogy jutott be a házába? Vagy a pizza hatása? Vagy csak álmodta? Nem tudta, de majd kideríti. Munka után ugyanúgy csinált mindent, mint azelőtti napon. Eljött a 9 óra, a vacsoraidő. Ugyanúgy ette az ugyanolyan formás és kinézetű vacsoráját.
Majd elmosogatott és relaxált…

Robby
Hasonló történetek
3883
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Robby ·
Oroszlánnak azt üzenem,hogy a majd-okon elgondolkodtam,DREAMER-nek pedig ,hogy a furcsaságra törekszek :blush:

Spk202 ·
LSD-s pizza?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: