Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fiú

A fiú zavartan nézett rám. Ekkor tudtam már, hogy nem volt túl jó ötlet letámadni az érzéseimmel. A gyomrom görcsbe volt az idegességtől. Vártam, mikor válaszol a kérdésemre. A gyomromba pillangók röpködtek. Fura érzésem volt a remény és a reménytelenség keveréke. Kinyitottam a szám annak reményébe hátha kirepülnek belőlem a pillangók és megszűnik ez a fura szorongató érzés.
Ekkor a fiú megszólalt.
- Szerintem nem jó ötlet, hogy mi ketten együtt... nekem most egy barátra nagyobb szükségem van mint egy szerelemre.

Ez szíven ütött az eddigi érzések hirtelen meghaltak bennem. Azt reméltem, hogy boldogan igent mond, átkarol, és mondjuk megcsókol. Ehelyett viszont nyakon öntött egy lavor hideg vízzel.
- De hát azt hittem, többet érzel irántam a barátságnál.
- Figyelj szép vagy és tetszel is nekem, de mondom most semmi kedvem belebonyolódni egy kapcsolatba.
- Értem.
- Maradjunk barátok, szerintem ez most így a legjobb.
- Neked lehet, de nekem...
A fiú közelebb jött, hogy megöleljen, de én hátrébb léptem nem akartam, hogy hozzám érjen. Nem tudom megmagyarázni, miért éreztem így. Egyszerűen összezavarodtam az érzés, hogy elutasítottak őrjítő volt. Persze senki se fogadja jól a kudarcokat főleg az ilyen kudarcokat nem.

Már nem tudtam úgy nézni a fiúra, mint a legjobb barátomra. Megváltozott a szemembe, haragudtam rá csalódott voltam.
Haza mentem. Aznap este nem tudtam aludni és meg fogalmazódott bennem egy gondolat.
A szerelem olyan, mint egy üvegtárgy. Megszerzed, kicsúszik a kezedből, utána nyúlsz és megvágod magad. A seb látszólag mély és erősen vérzik, de a vérzés elmúlik, a seb begyógyul, és csak a heg fog emlékeztetni a balesetre, de egy kis idő múlva az is eltűnik.
Hasonló történetek
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3941
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Ne nevezd próbálkozásnak, ez már azért annál több. Igaz, több lehetett volna. Kifejtve esetleg a fiúban lévő érzéseket.... a körülményeket....

Tetszett:)

Laller ·
Igen..lehetett volna bővebb, akkor talán én is hosszabban taglalnám véleményemet.


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: