Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Fenevad (1. rész)

Élesen fújt a keleti szél, és kíméletlenül szaggatta le az öreg tölgyfa ágait, mintha csak tollpihék lennének a levegőben. A telihold tisztán kirajzolódott a komor fekete éj vásznán, megvilágítva a nagy tisztást. Ebbe a sejtelmes atmoszférába tökéletesen beleillett az a halálsikoly, ami a nyílt rét lejtőjénél elterülő erdőből jött. Hárman futottak be ide a menedékháztól. De a magasan fekvő tisztásra csak egy ember auráját rajzolta ki a sápadt holdfény. Nagy erőfeszítésébe tellett mire végre elérte a nagy tölgyet, amely az immár csak enyhén emelkedő domb közepén állt. Ott aztán összecsuklott. Mind a teljes kimerültségtől, mind a sokktól, amit átélt. Visszatekintett, de hiába is reménykedett; barátja már nem érte el a tisztást. Pedig ő nem sántított egyik lábára sem.

Goren ezredesnek sikerült. Túlélte élete valószínűleg utolsó, legkeményebb megmérettetését. A dombról minden irányba láthatja, hogyha felbukkan újra a fenevad, és a másik oldalt, a lejtőn túl ott a város; a biztonság. Csak kb. száz métert kell mennie, és végre megnyugodhat. Soha többé nem látja már a szörnyeteget, csak kimúltan, miután figyelmezteti a hatóságokat, és akkor majd azok végeznek vele. Ő elmondhatja magáról, hogy túlélte.
Már látni az utcalámpák fényét. Csak egy kicsit kell még mennie és megmenekült. Az ezredes felkapaszkodik és a fának támaszkodva nézi a hívogató világosságot. Nagy levegőt vesz immár felszabadultan és az örömteli gondolattól megrészegülve megindul esetlenül bicegve, de mégis diadalmasan.

Lassú, ingatag léptei hirtelen futásba váltanak át. Arcán a megkönnyebbülés, mint aki újjászületne és elfeledi az elmúlt napokban történteket, kezdve attól, mikor megismerte a kiscsapatot és bemutatkozott nekik: Goren ezredes…
…Goren ezredes. Ezredes. Aki valaha katona volt. Ma már csak veterán, nyugdíjazott, de háborús emlékeit soha nem felejtette el. Hány bajtársát segítette a fronton, mikor valamelyikük lesérült. Volt, akin már nem tudtak volna segíteni, ha ő nem vitte volna vissza időbe, a táborba. Életeket mentett meg. Soha nem hagyott cserben senkit. Csak legjobb barátján nem tudott segíteni; ő közvetlen mellette futott mikor a halálos lövést kapta. Fejbelőtték. Az ezredes abban a pillanatban elvesztette önuralmát és határozottságát. Tehetetlen volt. Látta, hogy már hiába is próbálkoznának, de nem akarta otthagyni. Amikor kétségbeesetten vonszolta holttestét a harctéren át egy tankakna robbant fel nem messze tőle, s ő elvetődött. Minden elhomályosodott. Csak a táborban ébredt fel, ahol több napig élet és halál között lebegett. Első kérdése volt, hogy hol van a barátja. Azt mondták, hogy egy, az ezredébe tartozó katona talált őrá és behozta az orvosiba. Hogy mi lett Szőlőssel azt nem tudta senki. Az ezredest ért repesz a térdizület felét levitte. Azóta már nem katona. És nem is igazán a sérülése miatt, hanem önmagába vetett csalódottsága végett.
És az ezredes megállt. És rájött…

Nem szabadott volna túlélnie ezt a napot, mint ahogy egykor azt se. Hisz miért is akarna ő élni még? Hogy egész hátralévő életében a múltja kísértse? Magától nem merte megtenni. De lelke mélyén mindig is várt egy ilyen pillanatra. Egy ilyen halálközeli pillanatra…
És hirtelen feltámadt a régi szenvedélye. Nem fog cserbenhagyni még egy embert. Markovicz bizonyára már nem él. De akkor sem fogja cserbenhagyni, emlékét sem. És különös lánggal a szemében hátat fordított a városnak és merően nézte a lejtőn túli sűrű rengetet. Ebben a pillanatban még egyszer, utoljára katona volt. Goren ezredes határozott léptekkel megindult, vissza, le a dombról… az erdő felé.
Hasonló történetek
5987
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
16285
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Endana Telares ·
Várom a folytatást:)

strigavadasz ·
Kösz, nemsokára meglesz.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: