Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Duna parti kalandok 1.

Lilli ezen a hétvégén utozott el a nagyszüleihez.A nygaszülei egy kis faluban éltek,közel a Dunaprthoz.Lillli,kislánykorában mindennap lemnet a dunapartra sétálni.Ezen a júniusi napon is elindult a partra.
Lillin csak top és egy nadrág volt.Nemcsoda,a júniusi napok egyre melegebbek voltak.Leszállt a biciglijéről.A parton két csónak volt kikötve.Lilli beszállt az egyik csónakbaA Nap melegen sütött,lilli érezte amint arca egyre jobban kipirosodik.Kényelembe helyezkedett,és becsukt a szemét.Annyira elmerült a gondolataiban,hogy nem vette észre a parton áldogáó férfit.Az idegen hatalmas termettel rendelkezett.Pólója kiemelte a mellizmait.Barna szeme a lányt pásztázta.Amikor észrevette a lánya férfit,felugrott,amitől a csónak megbillent,és így Lilli elvesztette az egyensúlyát,és majdnem belesett a vízbe.De szerencsére a férfi a segítségére indult,és izmos karjaiban zárta a lányt.Lilli lélegzetének ritmusa egyre szaporább lett,és szíve egyre jobban dobogott.Olyan ismerős volt neki a férfi,de mégse tudta ki az.
-Lilli?-szólalt meg az idegen,mézédes,férfias hangján.
-I-i-gen.-habogta zavarába.-De maga kicsoda?
-Bem emlékszel?-kérdezte a másik.
-Nem.-nyögte ki nagy nehezen.
-Márk vagyok,a általánosba együtt jártunk.
Lillinek minden beugrott.Márk volt az első nagy szerelme.Ó,Istenem.Milyne jóképű férfi lett belőle!
Ezután kettesben elbeszélgették az egész délutánt,amíg.....
A Nap lemenőben járt,a lány és a férfi a tájt nézte,Megragatta őket a pillanat varázsa.Márk arca rohamosan közeledett a lányéhoz.Lilli engedett.
A lány körül elkezdett forogni a világ.A másik átkarolta,és magához húzzta.Lilli visszacsókolt,és belecsimpaszkodott a férfi nyakába.
-Kívánlak.-suttogta Márk két csók között.Majd keze elkezte felfedező utját.Először a lány hátát simogatta,a gerince mentén,amaz pedig kelllemesen beleborzongott.Majd formás fenekét kezte el simogatni a férfi.Márk kibontakozott a csókból és az ölelésből.Leterített a csónakba egy pokrócot,és mindketten levetkőztek.
-Feküdj rá a pokrócra,és hagyd,hogy kényeztesselek.-suttogta alíg halhatóan.A lány pedig mindent úgy tett,ahogy a féri megkérte.
Márk Lilli fölé magasodott és vadul elkezte csókolni,egyre lejebb.Először a nyakára lehelt forró csókot,majd a hasára..és.Szívogatta,finoman harapdálta,csókolgata a másik nőiességének szirmait.Lilli teste lángba borult,és halk nyögés hagyta el a tokát,amikor elélvezett.Kinyitotta a szemét,és abban a pillanatba a másik már ismét fölé magasodott.Lilli elmoslyodott,és simogatni kezte a másik péniszét.
Amaz pedig beléhatolt a lányba.Márk elkezdett mozogni.Egyre gyorsabban,míg mindketten elélveztek.A férfi a másik melleire hajtotta fejét.
Folytatása,ha akarjátok,következik..........:)
Hasonló történetek
30463
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26522
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
melisz ·
Most nézem csak, hogy nem írtam le a nevemet e történethez:)Sorres. :smile:

vanessa84 ·
Az elején sok az ismétlés Lili Lili Lili.......
Túl rövid.....
Sex háááááááááááááttttt nem vmi hosszú.
Összecsapott szar munka. A sztori jó lett volna ha nem csaptad volna össze. :angry: :angry: :angry:

alex68 ·
MÁSIK MÁSIK MÁSIK MÁSIK
használj MÁSIK szót
vagy inkább ne is használd mert legtöbbször teljesen felesleges
ez már az első történetedben is feltűnt

túl rövid

nincs benne emmi erotikus
jelzem ez magánvélemény

azt írod Lili lány, Márk férfi
majd írod osztálytársak voltak
furcsa
(lány-fiú, nő-férfi)
ha már egykorúak

a helyesírásod viszont valamit javult, bár még mindig van benne hiba


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: