Elhagyatott házban ébredt reggel a lány.
Madárcsicsergés ölelte napfelkelte nyitotta fel gyönyörű szemét.
Hófehér köntösbe bújtatta testét, derekán selyemszalaggal átkötve.
Virágos függönyét elhúzva hagyta, hogy a fény szivárványszínt fessen szobája falára.
Merengve gyönyörködött a szélfútta színekben, hagyva gondolatait futkosni vele.
Szállt röpke pillanatokat múltban, járt élete férfija kajaiban.
Lágy csókkal búcsút vett tőle....
Nagy levegőt véve lépett egyet a jelenbe, hogy mézes teáját édes ajkához emelje.
Érezte, hogy minden korty ital élénkíti tudatát.
S ezzel a tudattal haját kontyba fogva, arcát hűs esővízzel mosva ébresztette testét.
Megborzongva a tükörhöz lépett, hogy rózsamarkolatú hajkeféjével szőke haját végig simítsa.
A hajszálak, mint virgonc kölykök csapdosták karcsú derekát, mosolyra fakasztva azzal a lányt.
Mosollyal az arcán lépett ki háza ajtaján, hogy friss virág illatát érezhesse a pirkadó reggelben. A reggelbe megnyújtózva, hagyta, hogy haját a szél fújja. Lelkében teljes boldogságot érzett. Ekkor észrevéve háza előtt sétált el egy komor férfi.
A lány barátságos mosolyával kellemes báját odainti...
De a komor férfi rezzenéstelen arccal tovább haladt.
S a lány akkor döbbent rá, hogy Ő már halott.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-16 00:00:00
|
Történetek
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
megmondom oszinten nagyon meglepodtem.
lenyeg....
igazabol egy lany aki boldogan ebred, es van egy ferfi (x). a dontest viszont a nagykozonsegre bizom hogy ki az aki halott. szamomra a ferfi , aki komor rezzenestelen, nem kel fel mosollyal az arcan.
mit lattok ha vegigmentek az utcan, vagy kileptek az ajton? bolgogtalan embereket akik nem orulnek a szobajukba bevilagito korai napsutesnek, nem veszik eszre a tavasz elso viraganak illatat.
en minden reggel zenevel kelek, tancolok:) (imadok tancolni) es igen minden reggel megjarom az utat kedvesem fele, mivel nem lehet velem reggelente. o az elso gondolatom es utana jon a jelen. a mezes team stb:) amit olvashattatok is...
de ha te ugy dontesz, hogy ilyen nincs akkor olvasas utan old meg a lanyt. ez is egy szempont lehet. egy masik szemszog. ha ugy erzed ilyen ember nincs, mert egy ilyen reggelhez mi mar tul monotonok vagyunk, akkor neked mast jelent, mint nekem. akkor a lany halott.
a ferfi tovabbment, mert nem vette eszre a lanyt, ergo nem el.
\"S a lány akkor döbbent rá, hogy Ő már halott.\"
hogy az Ő-nél a lányra gondolsz vagy a férfira...
A döntést rád bízom...
Rájöttem.
Mert számomra a lány viselkedett természetellenesen.
Sajnos. :-((